Serieuze ratingverlaging voor Credit Europe Bank en DHB Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Serieuze ratingverlaging voor Credit Europe Bank en DHB Bank
Ben ik het volledig mee eens! Ik denk gewoon dat CE en Kaputhing niet te vergelijken vallen...louise schreef: @Olivijn,
Wat CE en de andere banken, waar ik spaargeld staan heb, doen met het spaargeld van mij en van hun andere spaarders, is hun zaak.
(of ze nu in China of in Amerika(Lehman) zaken doen...)
Het enige wat mij aangaat is het feit dat ik in geval er één van die banken stommiteiten zouden uithalen, mijn spaargeld gewaarborgd is tot 100000€.
@ Pieterjan
Dit vind ik toch wel kort door de bocht...
Fortis spaarders zijn nooit in de problemen geweest! Enkel de aandeelhouders (risico beleggers) zijn benadeeld! Ik heb zelf ook Fortis aandelen, maar was en ben mij nog steeds bewust van de risico's. Wat zeg je dan van al die andere aandelen die gekelderd zijn? Ik heb ook nog Nyrstar gekocht aan 16 euro... de schuld van de banken?!

Dan voel ik mij momenteel toch beter met mijn CE rekening...

Re: Serieuze ratingverlaging voor Credit Europe Bank en DHB Bank
Ik hoop wel dat die ecb volgend jaar de rente trug gaat optrekken!
dat die spaarboekjes trug wat meer opbrengen ik woon nog thuis en heb dus niet zoveel voordeel van de inflatie alleen naft voor men auto ma ik rij weinig
dat die spaarboekjes trug wat meer opbrengen ik woon nog thuis en heb dus niet zoveel voordeel van de inflatie alleen naft voor men auto ma ik rij weinig