Socfinasia
TIP
Re: Socfinasia
SocFin Caoutchc LU0027967834, iemand een idee wat er de laatste dagen met dit aandeel aan de hand is, s' morgens -9 %, in de namiddag gewoonlijk een stijging van +4%.
Illiquide handel, zoals bij Socfinasia, waardoor grote verschuivingen op dagniveau mogelijk zijn.AMA schreef:SocFin Caoutchc LU0027967834, iemand een idee wat er de laatste dagen met dit aandeel aan de hand is, s' morgens -9 %, in de namiddag gewoonlijk een stijging van +4%.
Spread is vaak reusachtig bij SocFin Caoutchc. Altijd limietprijs instellen. Het aandeel wordt vaak intraday verhandeld iets boven €33 maar wordt tegen het slot met transactie van enkele aandelen naar boven geduwd. Laat je niet vangen.
@ jens_dev
Bedankt, ik ondervind het, probeer te verkopen met limietprijs en eind v/d dag is het soms 1 stuk ( beurskosten ), hoe werkt het juist ?
Antwoord mag op persoonlijke e-mail.
Bedankt, ik ondervind het, probeer te verkopen met limietprijs en eind v/d dag is het soms 1 stuk ( beurskosten ), hoe werkt het juist ?
Antwoord mag op persoonlijke e-mail.
Met die beurskosten moet je inderdaad oppassen want sommige banken rekenen meerdere keren transactiekosten aan. Persoonlijk zou ik gewoon wachten tot je een interessante aankooporder in het orderboekje ziet staan waartegen je je aandelen wilt verkopen en dan pas je order ingeven.
Klopt volledig wat Jens_dev schrijft.jens_dev schreef:Met die beurskosten moet je inderdaad oppassen want sommige banken rekenen meerdere keren transactiekosten aan. Persoonlijk zou ik gewoon wachten tot je een interessante aankooporder in het orderboekje ziet staan waartegen je je aandelen wilt verkopen en dan pas je order ingeven.
Wat ook kan, is enkel te werken met een broker welke geen deelkosten aanrekent.
Socfinasia aan een mooie remonte bezig vandaag: momenteel + 6,42% 
TH14, de remonte gaat gewoon verder.landethk schreef:Socfinasia aan een mooie remonte bezig vandaag: momenteel + 6,42%
Er waren zoals gezegd en geschreven rond de 26 euro duidelijk tekenen van uitbodeming.
26 euro was het niveau waaraan ik mijn belang terug heb opgedreven nadat ik een stuk had verkocht aan 31 euro.
Zie forum Sipef.
SocFinCaoutchcs gaat over de toonbank à €32,6 maar aan slot wordt koers gegarandeerd omhooggeduwd.
https://www.bourse.lu/instrument/market ... ypeVal=ACT" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.bourse.lu/instrument/market ... ypeVal=ACT" onclick="window.open(this.href);return false;
Socfinasia blijft verder doorstijgen. We noteren ondertussen 27,97 euro.Piper schreef:TH14, de remonte gaat gewoon verder.landethk schreef:Socfinasia aan een mooie remonte bezig vandaag: momenteel + 6,42%
Er waren zoals gezegd en geschreven rond de 26 euro duidelijk tekenen van uitbodeming.
26 euro was het niveau waaraan ik mijn belang terug heb opgedreven nadat ik een stuk had verkocht aan 31 euro.
Zie forum Sipef.
TH14, hebt u ook Socfinasia in portefeuille?
Er worden ook genoeg aandelen verhandeld aan €27,1. Dat lijkt wel even de bodem. Ook Socfinaf lijkt stabiel rond €17,5.
Het lijkt erop alsof we de laatste dieptepunten van oktober en december achter ons hebben. Met deze koersen ben ik beste tevreden.
D[/quote]TH14, hebt u ook Socfinasia in portefeuille?[/quote]
Piper, heb inderdaad Socfinasia: eerst pakketje gekocht aan 29,1€ en van de koersdip gebruik gemaakt om tweede pakketje te kopen aan 25,45€... Met de stijging van de laatste weken al een mooie winst... Ik denk dat we op korte termijn terug aan de 30 € komen...
Piper, heb inderdaad Socfinasia: eerst pakketje gekocht aan 29,1€ en van de koersdip gebruik gemaakt om tweede pakketje te kopen aan 25,45€... Met de stijging van de laatste weken al een mooie winst... Ik denk dat we op korte termijn terug aan de 30 € komen...
SocFinCaoutchcs, ik denk dat ook hier de steun of bodem bereikt is.
Socfinasia blijft op zijn elan van de voorbije weken verdergaan
Al mooi herstel van de koers na de dip en zeker voor diegene die rond of zelfs lager dan 26 € hebben (bij)gekocht...