Solvay
TIP
Re: Solvay
Persbericht
Solvay en Suzano Papel e Celulose bouwen eerste geïntegreerde waterstofperoxide-eenheid op site voor papierpulp productie
in Brazilië.
Solvay en Suzano Papel e Celulose bouwen eerste geïntegreerde waterstofperoxide-eenheid op site voor papierpulp productie
in Brazilië.
Solvay voltooit zijn uitstap uit de INOVYN joint venture
Brussel, 7 juli 2016
Solvay heeft vandaag de verkoop van zijn aandelen in INOVYN afgerond, waarmee een einde komt aan zijn chloorvinyl joint venture met INEOS.
Solvay ontving een laatste contante betaling van € 335 miljoen.
De uitstap uit de joint venture werd afgerond na het verkrijgen van de reglementaire goedkeuringen van de relevante autoriteiten.
Brussel, 7 juli 2016
Solvay heeft vandaag de verkoop van zijn aandelen in INOVYN afgerond, waarmee een einde komt aan zijn chloorvinyl joint venture met INEOS.
Solvay ontving een laatste contante betaling van € 335 miljoen.
De uitstap uit de joint venture werd afgerond na het verkrijgen van de reglementaire goedkeuringen van de relevante autoriteiten.
Uitstekende resultaten.
Koers reageert uitermate positief.
De dalende trend in de grafiek met lagere toppen is doorbroken zie ik onder een zeer hoog volume. Positief teken. Nu kunnen we terug naar de beurskoersen van 100 euro en meer daar waar het aandeel thuishoort. 
Heeft er iemand een zicht op de huidige decote van Solvac? Solvac staat momenteel 100.75 en Solvay 96.75.
De ruilvoet is na de acquisitie gedaald van 1.674 naar circa 1.5025redtab schreef:Heeft er iemand een zicht op de huidige decote van Solvac? Solvac staat momenteel 100.75 en Solvay 96.75.
http://vastgoedcertificaten.blogspot.be ... gs-de.html
In portefeuille 32116 duizend Solvay aandelen of 30.33% van het totaal voor 21375 duizend Solvac aandelen; de lange termijn schuld bedraagt €160 mln (tegen €110 mln vorig jaar). Door het toegenomen aantal aandelen blijft de LT schuld per aandeel (€7.485) echter ongeveer constant.
http://www.solvac.be/sites/default/file ... r-2015.pdf
Ik kom aan een décôte van (afgerond) 27%. De lange termijn schuld zal essentieel gelijk gebleven zijn. Mogelijks zijn de eigen geldmiddelen iets toegenomen sedert de balansdatum.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Bij welke bank/broker kan solvac verhandeld worden?
Ik heb het bij degiro gekocht
MeDirect biedt het niet aan, voor wie aan die info iets heeft.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
@redtap Bij DeGiro? Ben je zeker dat het de holding Solvac is en niet Solvay? Ik vind ze daar alleszins niet. Hoe heb je gezocht?
Ik ben ook benieuwd, lijkt mij vreemd dat DeGiro deze service wel zou aanbieden.
Hi,
Ik heb juist geprobeerd extra aandelen Solvac bij te kopen op degiro en kan het aandeel nog steeds vinden/kopen door in de huidige portefeuille het aandeel te selecteren.
mvg
Ik heb juist geprobeerd extra aandelen Solvac bij te kopen op degiro en kan het aandeel nog steeds vinden/kopen door in de huidige portefeuille het aandeel te selecteren.
mvg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Dat is wel heel straf. Ik probeer het te zoeken op ISIN en naam, en niks!
Toch maar even nagevraagd bij Degiro en hun antwoord was dat het momenteel voor niemand beschikbaar is. Ze gaan Solvac nu wel toevoegen binnen de 48 uur.
Toch maar even nagevraagd bij Degiro en hun antwoord was dat het momenteel voor niemand beschikbaar is. Ze gaan Solvac nu wel toevoegen binnen de 48 uur.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Niet bij keytrade, binckbank, me direct
Ik vraag me af waar die solvac aandelen zitten
Ik vraag me af waar die solvac aandelen zitten