Spaargeld overzetten: welke bank?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaargeld overzetten: welke bank?
Hoi als ik de rekening eens maak op en spaar bv 10000 euro bij DB of bij Dexia rente DB 10250 euro Dexia 10125 das een verschil van 125 euro das even snel omgerekendt een verschil van 5000 belgische frank wat ze dan met mijn centen doen dat maakt mij niet uit en dan spreken we nog niet over de kosten die ons aanrekenen beheerskosten noemen ze dat en de kaartenkosten geef mij maar DB maak niet wat ze er van zeggen eindresultaat is wat telt

EDIT: op spaargids is er een calculator te vinden, HIER KLIKKEN

EDIT: op spaargids is er een calculator te vinden, HIER KLIKKEN
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 10 januari 2010, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Een zeer laag bij de grondse actie van Fortis maar zo kennen we ze: altijd zeemzoete woorden prediken en aan de andere kant hun klanten belazeren en een dienstverlening die werkelijk op niks trekt. Hopelijk zijn er nog mensen die dit inzien en ook overstappen. Wat zou Fortis het spaargeld terug in de plaatselijke economie gaan pompen? Die investeren het gewoon in hetgeen het meest opbrengt, wapenhandel en dergelijke, het maakt hen allemaal niet uit...
Degelijke, gratis alternatieven zijn er genoeg voor Fortis: Rabobank, Argenta, Keytrade,...
Degelijke, gratis alternatieven zijn er genoeg voor Fortis: Rabobank, Argenta, Keytrade,...
Het is toch simpel
Welke bank geeft de beste intrest, aan welke voorwaarden.
DB, ziet er op het eerste zicht OK uit.
Blijf ik enkel houden omwille van hun gratis master card.
Hun spaarrekeningen zijn te wispelturig, hun online-banking is slecht.
Ik ben al enkele jaren bij Keytrade en dat bevalt mij.
Voor een groene lening moet je bij ethias zijn.
Welke bank geeft de beste intrest, aan welke voorwaarden.
DB, ziet er op het eerste zicht OK uit.
Blijf ik enkel houden omwille van hun gratis master card.
Hun spaarrekeningen zijn te wispelturig, hun online-banking is slecht.
Ik ben al enkele jaren bij Keytrade en dat bevalt mij.
Voor een groene lening moet je bij ethias zijn.
Ik stap ook uit Fintro (1,3% nog maar) en breng het over naar argenta. Ben er al jaren klant (de laatste jaren met zeer weinig centjes) en het wordt eens tijd dat ze weer eens beloond worden. :-)
en waar denk je dat het geld van BNP of Dexia dan naartoe zou gaan? Niet naar onze Vlaamse economie hoor. Onze "Belgische" banken zijn al lang Franse banken geworden hoor. Hetzelfde met GDF Suez, Electrabel en consoorten, we zijn een wingewest van Frankrijk geworden dankzij onze francophone politici.Campzie schreef: Ik denk zelfs dat 90 % van de klanten van Rabobank, DB en .... niet weet/interesseert dat deze banken hier goedkoop geld komen ophalen om in hun thuismarkt te kunnen uitlenen...
Ik denk niet dat het aan de man in de straat is om hier rekening mee te houden maar eerder aan de overheid, zeker als dit onze economie effectief pijn doet.
Laatst gewijzigd door kiama op 10 januari 2010, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
kiama schreef:en waar denk je dat het geld van BNP of Dexia dan naartoe zou gaan? Niet naar onze Vlaamse economie hoor. Onze "Belgische" banken zijn al lang Franse banken geworden hoor. Hetzelfde met GDF Suez, Electrabel en consoorten, we zijn een wingewest van Frankrijk geworden dankzij onze francophone politici.Campzie schreef: Ik denk zelfs dat 90 % van de klanten van Rabobank, DB en .... niet weet/interesseert dat deze banken hier goedkoop geld komen ophalen om in hun thuismarkt te kunnen uitlenen...
Ik denk niet dat het aan de man in de straat is om hier rekening mee te houden maar eerder aan de overheid, zeker als dit onze economie effectief pijn doet.
Dexia heeft nog steeds zijn hoofdkwartier (Dexia-toren) in Brussel. Ook hun aandeelhouders zijn overwegend Belgisch. Het is nu aan onze politici om niet weer een mooi Belgisch bedrijf in Franse handen te zien vallen want ze zijn in Parijs serieuze plannen aan het broeden...
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat het reeds te laat is, want de Fransen hebben nu reeds een blokkeringsminderheid in Dexia.Campzie schreef:Dexia heeft nog steeds zijn hoofdkwartier (Dexia-toren) in Brussel. Ook hun aandeelhouders zijn overwegend Belgisch. Het is nu aan onze politici om niet weer een mooi Belgisch bedrijf in Franse handen te zien vallen want ze zijn in Parijs serieuze plannen aan het broeden...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Morgen daalt de spaarrekening van ethias naar 2%
Zie artikel nieuwsblad (en deze website uiteraard)
Zie artikel nieuwsblad (en deze website uiteraard)

Fortuneo is minder bekend maar geeft toch 2,2 procent + 0.5% getrouwheidspremie op hun spaarrekening.