storting keytrade komt niet toe
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: storting keytrade komt niet toe
ook keytrade komende van AXA met dit verschil dat de overschrijving bij keytrade al dezelfde dag zichtbaar is.
lap, bij mij ook komende van AXA.
Dus het probleem kan evengoed bij AXA liggen dan... wel heel toevallig dit
Dus het probleem kan evengoed bij AXA liggen dan... wel heel toevallig dit
Volgend jaar zal instant payment verplicht worden voor alle banken.
Keytrade heeft dus een mooi projectje te doen
Bij een instant betaling hoort het geld bij de andere partij beschikbaar te zijn binnen de 10 seconden. De bank mag er geen kosten voor aanrekenen en moet ook een IBAN/naam check uitvoeren (tonen aan de gebruiker dat rekening overeenkomt met de naam die is opgegeven ter preventie van fraude).The new rules enter into force 20 days after publication in the EU Official Journal. PSPs located in the euro area will have 9 months to be ready to receive instant credit transfers in euro and 18 months to send them.
https://www.europarl.europa.eu/news/en/ ... en-seconds
Keytrade heeft dus een mooi projectje te doen
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik doe regelmatig overschrijvingen van AXA naar Keytrade (doelrekening zowel zicht- als spaarrekening) op zelfde naam en dat is normaal gezien altijd "vlot".
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Zou best kunnen dat Axa druk bezig is met de Crelan integratie, een lang weekend is daar een uitgelezen kans voor, behalve als alles niet op tijd terug 100% werkt natuurlijk ...
Moest het er bij Keytrade nog steeds niet op staan zou ik eerst even checken bij Axa, misschien kunnen die je al gerust stellen want bij Keytrade zal het er op staan of niet, vrees dat zij je verder niet veel gaan kunnen helpen zolang de overschrijving niet is doorgekomen tenzij er bij hun systemen een probleem is maar bij mij zijn er toch betalingen binnen gekomen dus het lijkt me niet aan hun te liggen.
Moest het er bij Keytrade nog steeds niet op staan zou ik eerst even checken bij Axa, misschien kunnen die je al gerust stellen want bij Keytrade zal het er op staan of niet, vrees dat zij je verder niet veel gaan kunnen helpen zolang de overschrijving niet is doorgekomen tenzij er bij hun systemen een probleem is maar bij mij zijn er toch betalingen binnen gekomen dus het lijkt me niet aan hun te liggen.
Make Spaargids " Great Again ! "
halleluja, het staat erop!
Gisteren om 17u10 wou ik nog eens kijken maar kreeg ik alleen een draaiend cirkeltje en werden mijn gegevens niet binnengetrokken. Deze morgen lijkt eindelijk alles in orde.
bijkomend vraagje: vroeger moest ik voor overschrijvingen naar een rekening die bij mijn begunstigden stond niet telkens een code ingeven. Het is nu al een hele tijd dat ik voor élke overschrijving het hele proces met pincode/cijfercode moet doorlopen. Is dat bij jullie ook? Waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen maar ik vond het eigenlijk wel handig dat je enkel op oké moest klikken bij begunstigden
Gisteren om 17u10 wou ik nog eens kijken maar kreeg ik alleen een draaiend cirkeltje en werden mijn gegevens niet binnengetrokken. Deze morgen lijkt eindelijk alles in orde.
bijkomend vraagje: vroeger moest ik voor overschrijvingen naar een rekening die bij mijn begunstigden stond niet telkens een code ingeven. Het is nu al een hele tijd dat ik voor élke overschrijving het hele proces met pincode/cijfercode moet doorlopen. Is dat bij jullie ook? Waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen maar ik vond het eigenlijk wel handig dat je enkel op oké moest klikken bij begunstigden
Dat kan ook aan het bedrag liggen.
Dat je tot een bepaald bedrag voor gekende begunstigden niet moet tekenen en boven een bepaald bedrag dan weer wel.
Algemeen idee hoor. Ik ben ook wel klant bij Axa maar ik gebruik de zichtrekening zelden.
Dat je tot een bepaald bedrag voor gekende begunstigden niet moet tekenen en boven een bepaald bedrag dan weer wel.
Algemeen idee hoor. Ik ben ook wel klant bij Axa maar ik gebruik de zichtrekening zelden.
ik bedoelde eigenlijk bij keytrade. Ik was niet duidelijk genoeg, excuus. Toen was het inderdaad zo dat er voor kleine bedragen naar opgeslagen begunstigden geen verificatie was. Het is nu al een hele tijd dat ik bij élke overschrijving het hele proces moet doorlopen, ook voor een bedrag van bv 10 euro.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Gewoon de overschrijving "bewaren" in het betaalmandje, daarna kan je ze allemaal in één keer afhandelen.Nightwolf schreef: ↑4 april 2024, 10:33 halleluja, het staat erop!
Make Spaargids " Great Again ! "
Waarom een omweg via bank A (misschien moet je loon daar op toekomen wegens lening of zo ?)
Ik heb die omweg niet en mijn pensioen staat al vele jaren ALTIJD tijdig op mijn Keytrade rekening.
Ik heb die omweg niet en mijn pensioen staat al vele jaren ALTIJD tijdig op mijn Keytrade rekening.