tesla
TIP
Re: tesla
Natuurlijk zijn die autobestuurders die geen voorrang willen verlenen in fout. Fijn dat jij je daar dan aan ergert en het heft in eigen hand neemt, spring anders voor de volgende, gewoon om je punt te maken. Waarschijnlijk kan je dan nog een mooie schadevergoeding eisen en wint je ego.Cronos schreef: ↑22 mei 2018, 09:44Ha, dat was ik waarschijnlijk.Ik stoor me namelijk aan autobestuurders die ter hoogte van een zebrapad star voor zich uitkijken om toch maar niet die voetganger te moeten zien die daar voorrang heeft omdat de bestuurders denken dat iedereen behalve zij tijd genoeg hebben er verkeersregels toe te passen zijn à la carte.
Daar is niets erg aan. Verkeersregels zijn er nl. voor iedereen en niet te interpreteren als "ze gelden slechts als ze in mijn voordeel zijn of mij zo beter uitkomen".het ergste is als je er dan op in rijd ben jij nog in fout ook.
ps. Uiteraard ben ik geen uitzondering en respecteer ik ook niet altijd en overal alle verkeersregels (zeker niet als ik alleen ben op de weg en de pakkans redelijk onbestaande is) maar ik heb ook niet de behoefte mijn misplaatst gedrag in het openbaar te gaan verdedigen, laat staan op te eisen, of proberen recht te spreken wat eigenlijk krom is.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Situatie die voor velen herkenbaar zal zijn:
- een fietser die naast het verplichte fietspad rijdt wordt daar zelden op aangesproken, zelden beboet ... men vindt het zelfs vrij normaal.
- een automobilist die naast de rijbaan rijdt (stel nu gemakkelijkheidshalve op het verplichte fietspad) wordt topic nr 1 op het 19h00 journaal, is zijn rijbewijs kwijt, mag een paar maand gaan werken om de boete te betalen en zal een aantal verplichte cursussen moeten volgen.
Los hiervan: Er zijn toch nog een aantal problemen met productie model 3 heb ik gelezen.
- een fietser die naast het verplichte fietspad rijdt wordt daar zelden op aangesproken, zelden beboet ... men vindt het zelfs vrij normaal.
- een automobilist die naast de rijbaan rijdt (stel nu gemakkelijkheidshalve op het verplichte fietspad) wordt topic nr 1 op het 19h00 journaal, is zijn rijbewijs kwijt, mag een paar maand gaan werken om de boete te betalen en zal een aantal verplichte cursussen moeten volgen.
Los hiervan: Er zijn toch nog een aantal problemen met productie model 3 heb ik gelezen.
zucht... van die laatste pagina draait mijn maag toch om!
Wat baten kaars & bril als den uil niet zienen wil...
Stel u voor dat onze politici hier ook zo vooruitstrevend waren? (project was goedkoper dan 3km openbare weg, zie WATT op canvas)
https://www.youtube.com/watch?v=El_mB-JxMxo
Wat baten kaars & bril als den uil niet zienen wil...
Stel u voor dat onze politici hier ook zo vooruitstrevend waren? (project was goedkoper dan 3km openbare weg, zie WATT op canvas)
https://www.youtube.com/watch?v=El_mB-JxMxo
-
argov
- Full Member

- Contacteer:
Heb het bericht van contextbinder wat aangepast aan de realiteit
- een bestelwagen die op het niet afgescheiden fietspad staat, wordt daar zelden op aangesproken, zelden beboet ... men vindt het zelfs vrij normaal.
- een fietser die naast het fietspad rijdt, ondat deze onderbroken is door bovenstaand obstakel, (stel nu gemakkelijkheidshalve de rijbaan) wordt voorrot gescholden door verscheidene automobilisten.
Graag gedaan
- een bestelwagen die op het niet afgescheiden fietspad staat, wordt daar zelden op aangesproken, zelden beboet ... men vindt het zelfs vrij normaal.
- een fietser die naast het fietspad rijdt, ondat deze onderbroken is door bovenstaand obstakel, (stel nu gemakkelijkheidshalve de rijbaan) wordt voorrot gescholden door verscheidene automobilisten.
Graag gedaan
Meestal schrikken ze zich een bult (als ik gewoon mijn rechten doe gelden, niets meer niets minder) en gaan ze, van het verschieten omdat ze plots beseffen niet alleen op de wereld te zijn en het recht van de sterkste niet altijd geldt, vol op de remmen staan (cfr. uw eigen reactie) en schieten ze gelukkig terug wakker.Tiziano schreef: ↑22 mei 2018, 11:15 Natuurlijk zijn die autobestuurders die geen voorrang willen verlenen in fout. Fijn dat jij je daar dan aan ergert en het heft in eigen hand neemt, spring anders voor de volgende, gewoon om je punt te maken. Waarschijnlijk kan je dan nog een mooie schadevergoeding eisen en wint je ego.
Ik vind geen van beide voorbeelden normaal.contextbinder schreef: ↑22 mei 2018, 13:40 Situatie die voor velen herkenbaar zal zijn:
Overigens is uw tweede voorbeeld (automobilist op fietspad) niet realistisch (wat betreft de bestraffing) en is het aangepaste voorbeeld van Argov, spijtig genoeg, een meer voorkomende dagdagelijkse realiteit.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Altijd leuk, zo eens wat controverse posten...
Niets tegen de fietsers trouwnes, probeer die ook te gebruiken in de mate van het mogelijke. Kopenhagen is een prachtig voorbeeld maar ik vrees dat onze ruimtelijke ordening te hard is verknoeid om de komende 100 jaar ook maar voor enige verbetering te zorgen. Het is hier een ramp voor fietsers, automobilisten en pendelaars ... en daarmee wellicht een unicum in Europa. Objectief bekeken is wellicht 75% van onze infrastructuur in slechte staat, slecht ingedeeld, te smal of gewoon ontbrekend. Ik zie enkel hoop voor een aantal steden maar rond die steden en op den boerenbuiten ....
Ook qua kostprijs is het hier Kopenhagen niet ... we zijn een uitermate efficiënt land maar onze overheid valt daar helaas niet onder.
Ik hoop nog steeds op die autonome verplaatsingsmethode zodat ik heerlijk dronken naar de volgende bar kan.
Niets tegen de fietsers trouwnes, probeer die ook te gebruiken in de mate van het mogelijke. Kopenhagen is een prachtig voorbeeld maar ik vrees dat onze ruimtelijke ordening te hard is verknoeid om de komende 100 jaar ook maar voor enige verbetering te zorgen. Het is hier een ramp voor fietsers, automobilisten en pendelaars ... en daarmee wellicht een unicum in Europa. Objectief bekeken is wellicht 75% van onze infrastructuur in slechte staat, slecht ingedeeld, te smal of gewoon ontbrekend. Ik zie enkel hoop voor een aantal steden maar rond die steden en op den boerenbuiten ....
Ook qua kostprijs is het hier Kopenhagen niet ... we zijn een uitermate efficiënt land maar onze overheid valt daar helaas niet onder.
Ik hoop nog steeds op die autonome verplaatsingsmethode zodat ik heerlijk dronken naar de volgende bar kan.
of gasten met een verroeste bestelwagen met b uitenlandse plaat, die het normaal vinden dat ze op een fietspad parkeren op straat.argov schreef: ↑22 mei 2018, 15:50 Heb het bericht van contextbinder wat aangepast aan de realiteit![]()
Graag gedaan![]()
men zou ze 2 boetes kunnen geven
- een tegen het verkeersreglement en eéén gasboete voor het plaatsen van verroest ijzer op een fietstpad
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

In Sint-Gillis heeft een Tesla vijf wagens geramd.
Tesla veroorzaakt ravage in de Bosniëstraat...
Je zou het niet kunnen verzinnen
Tesla veroorzaakt ravage in de Bosniëstraat...
Je zou het niet kunnen verzinnen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Benieuwd hoe lang dat nog gaat duren...
https://www.hln.be/geld/economie/autobe ... ~a319fa38/
https://www.hln.be/geld/economie/autobe ... ~a319fa38/
Lijkt me wel een artikel geschreven door rode Rudy!
- PinkPanther1970
- Full Member

- Contacteer:
Mmhhh...
24% of Tesla Model 3 orders have been canceled, analyst says:
https://money.cnn.com/2018/07/19/techno ... index.html
24% of Tesla Model 3 orders have been canceled, analyst says:
https://money.cnn.com/2018/07/19/techno ... index.html
Als ze bij Tesla nog lang blijven talmen om hun beloftes in realiteit om te zetten worden ze langs alle kanten
voorbij gestoken.
zie o.a. https://www.egear.be/hyundai-kona-electric-of-tesla/
voorbij gestoken.
zie o.a. https://www.egear.be/hyundai-kona-electric-of-tesla/