Tessenderlo tussen de 5.25 % en 5.50 %
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Tessenderlo tussen de 5.25 % en 5.50 %
@bermudez
Nee is niet nodig moest er voor 27 oktober opstaan .
Maar ik had gebeld voor confirmatie en ja ik ging de stukken hebben dus heb ik de overschrijving gedaan.
Dank u voor het vertrouwen .....
Terug gebeld ja het was al gedaan om 9.10 lol
Ik had de email verzonden rond 930 940........
Waarom dan de mens iets wijsmaken.....
Nee is niet nodig moest er voor 27 oktober opstaan .
Maar ik had gebeld voor confirmatie en ja ik ging de stukken hebben dus heb ik de overschrijving gedaan.
Dank u voor het vertrouwen .....

Terug gebeld ja het was al gedaan om 9.10 lol
Ik had de email verzonden rond 930 940........
Waarom dan de mens iets wijsmaken.....

Next time better.
Is natuurlijk niet proper van Rabo.
Misschien verkocht uw andere bank die ook wel.
Is natuurlijk niet proper van Rabo.
Misschien verkocht uw andere bank die ook wel.
toch niet meer daar
nee bij keytr was ze er niet.

nee bij keytr was ze er niet.
Straf bij goldwasser staan ze aan 103,50 ipv 100 % ?
Als regelmatig obligatiekoper heb ik nogal meegemaakt dat gloednieuwe uitgiftes totaal niet verkrijgbaar zijn op de primaire markt, maar alleen op de zogenaamde grijze markt. Bij de grijze markt moet ik me voorstellen, het moment tussen eerste dag aanbod en betaaldag.
Ik vermoed dat er spelers zijn in't spel die massaal aankopen, en die dan terug tegen een hogere prijs aanbieden.
Op die manier kan er snel veel geld gewonnen worden op korte tijd, en indien ze dit kunnen doen voor de effectieve betaaldatum, kunnen ze dit zelfs doen, zonder er zelf ook maar 1 euro in te investeren.
Als jij er 1 koopt bij Goldwasser aan 103,50% betaal jij op betaaldag 51750 €, maar zal de oorspronkelijke koper maar 50000 € betalen. Winst 1750 € op 1 dag, zonder er ook maar 1 € in te moeten steken.
Ik vermoed dat er spelers zijn in't spel die massaal aankopen, en die dan terug tegen een hogere prijs aanbieden.
Op die manier kan er snel veel geld gewonnen worden op korte tijd, en indien ze dit kunnen doen voor de effectieve betaaldatum, kunnen ze dit zelfs doen, zonder er zelf ook maar 1 euro in te investeren.
Als jij er 1 koopt bij Goldwasser aan 103,50% betaal jij op betaaldag 51750 €, maar zal de oorspronkelijke koper maar 50000 € betalen. Winst 1750 € op 1 dag, zonder er ook maar 1 € in te moeten steken.
Uit ervaring en door het kunnen inkijken van lijsten, weet ik dat bovenstaande correct is. Met uitzondering van de investering dan. Soms is de interesse dermate groot, dat een grote speler er zoveel bestelt, maar in de rijs taat met anderen, en het dus wachten is hoeveel er toegewezen worden. Vanuit die optiek is het te risicovol om al te beginnen verkopen voor je weet hoeveel je er hebt. Maar idd, dit lijkt soms op de free lunch die vroeger eerder voor de IPO was. Rest de vraag of dat eendagsrendement de goede keuze was, misschien kan je ze beter bijhouden.
helemaal niet nodig om bij rabobank het bedrag op de rekening te hebben...in mijn geval vlot en correct afgehandeld.