Oxurion (was: Thrombogenics)
TIP
Re: Thrombogenics
Proficiat aan diegenen die het geduld hadden dit aandeel bij te houden! Ik heb zolang niet gewacht en helaas, te rap verkocht. Het is jullie gegund en geniet van deze uitslag!
Goed nieuws! Hoeveel Thrombo gaat stijgen of of er de komende dagen veel winstnemers zullen zijn, valt natuurlijk moeilijk te voorspellen. Maar ik kan me inbeelden dat ze een hapklare brok zijn voor een grote farma!
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Bedankt aan diegenen die mij hebben kunnen overtuigen dit aandeel te kopen.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Zou dit aandeel nu nog interessant zijn om in te stappen ?
tZal toch nog wel blijven stijgen ?
En een eventueel overnamebod is ook goed meegenomen.
tZal toch nog wel blijven stijgen ?
En een eventueel overnamebod is ook goed meegenomen.
-
anonymous6
Wel, I wonder the same.
Ik ben destijds bewust niet ingestapt gezien het risico. Als je de grafiek van het afgelopen jaar bekijkt, pff, dat is bijna steil omhoog.
Ik ken te weinig cijfers van het bedrijf om de waarde van de koers momenteel in te schatten, maar goedkoop lijken de aandelen me toch zeker niet.
Ik ben destijds bewust niet ingestapt gezien het risico. Als je de grafiek van het afgelopen jaar bekijkt, pff, dat is bijna steil omhoog.
Ik ken te weinig cijfers van het bedrijf om de waarde van de koers momenteel in te schatten, maar goedkoop lijken de aandelen me toch zeker niet.
Moeilijk in te schatten of het nu nog koopwaardig is.
Positief is dat er goedkeuring is voor een breed label: ocriplasmine/Jetrea kan voor meerdere aandoeningen gebruikt worden. Indien de goedkeuring voor een smaller label was, had dit het potentieel van Jetrea sterk gefnuikt.
Maar niemand kan voorspellen hoeveel de opstart gaat kosten, hoe hoog de omzet effectief zal zijn, of de marge effectief zo hoog zal zijn als verhoopt, .... Als ze de verwachtingen waarmaken is de huidige koers mijns inziens wel een koopje.
Ze staan zeker op de radar om overgekocht te worden, maar ook hier kan niemand voorspelen of en zo ja wanneer dit zal zijn. Trouwens, gemakkelijk de helft van de Belgische beurs heeft veel potentieel om overgenomen te worden / te delisten. Alleen om die reden kopen is risicovol, maar het maakt een aandeel natuurlijk wel aantrekkelijker.
Positief is dat er goedkeuring is voor een breed label: ocriplasmine/Jetrea kan voor meerdere aandoeningen gebruikt worden. Indien de goedkeuring voor een smaller label was, had dit het potentieel van Jetrea sterk gefnuikt.
Maar niemand kan voorspellen hoeveel de opstart gaat kosten, hoe hoog de omzet effectief zal zijn, of de marge effectief zo hoog zal zijn als verhoopt, .... Als ze de verwachtingen waarmaken is de huidige koers mijns inziens wel een koopje.
Ze staan zeker op de radar om overgekocht te worden, maar ook hier kan niemand voorspelen of en zo ja wanneer dit zal zijn. Trouwens, gemakkelijk de helft van de Belgische beurs heeft veel potentieel om overgenomen te worden / te delisten. Alleen om die reden kopen is risicovol, maar het maakt een aandeel natuurlijk wel aantrekkelijker.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
30 oktober is het "capital markets day" op de agenda van Thrombo, wat is dat ?
hier wat info over de vorige capital markets day.
http://www.trivano.com/aandeel/dr-jeffr ... ersbericht" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trivano.com/aandeel/dr-jeffr ... ersbericht" onclick="window.open(this.href);return false;
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Is nu de laatste weken toch wat aant wegzakken, hopenlijk komt er binnen een paar maanden terug een heropflakkering...
Deze gaat door het dak!
Mijn thrombogenics aandelen noteren plus 17 procent, mooi moment om te verkopen en de winst op te strijken of verdere stijging afwachten?
Advies van Europa (Committee for Medicinal Products for Human Use) over Jetrea. Iedereen verwacht een positieve uitkomst na de eerdere goedkeuring door FDA in de VS. Ik durf er mijn alvast op verwedden.
Dit is weliswaar nog maar het advies, nog niet de goedkeuring in Europa.
Dit is weliswaar nog maar het advies, nog niet de goedkeuring in Europa.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Nu ben ik niet specifiek thuis in de administratie van medicijnerkenningen.
Maar bij andere vergunningen is het zo dat een positief advies van een erkenningscommissie vrijwel altijd gevolgd wordt door de nodige handtekeningen onder de goedkeuring en de uiteindelijke erkenning en visum.
Maar bij andere vergunningen is het zo dat een positief advies van een erkenningscommissie vrijwel altijd gevolgd wordt door de nodige handtekeningen onder de goedkeuring en de uiteindelijke erkenning en visum.
Yep. Thrombo was vandaag trouwens weer een typisch voorbeeld van buy on the rumour, sell on the news.