Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan MoneYou
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

MoneYou geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
112 berichten
  • Pagina 8 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 19 maart 2013, 23:04

eva smit schreef:Bedankt Moneyou woordvoerder, voor de snelle interventie. Gisteren hier klacht gedaan, en vandaag direct alles in orde! Ook werd beloofd dat er een compensatie wordt gedaan voor de verloren interest van 3 maanden op het in januari gestorte bedrag. Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou, en bij deze wil ik al de mensen die klachten hebben, aanraden om hun verhaal aan u te doen, er wordt wel degelijk snel op gereageerd en direct actie ondernomen om de problemen recht te zetten...
Erg hé!? Bedenk het nu eens: Men is tevreden en men raadt in dezelfde post anderen (ook dan de MoneYou-klanten die niet op dit forum zitten) om via dit forum en via de MoneYou-woordvoerder hun problemen te laten oplossen WANT anders komt het niet slim. En tevreden dat ze zijn. ::)

Ik snap de mensen niet meer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

eva smit
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2013
Contacteer:
Contacteer eva smit
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door eva smit » 20 maart 2013, 12:30

@Spruitekop ; wat is er nu erg aan?? Wat ik erg vind is dat mensen alleen op een forum komen klagen en zagen, en als er iets aan hun probleem gedaan wordt, dan hoor je ze niet...Als de woordvoerder van moneyou op dit forum, direct inpikt op mijn klacht, daar ook effectief iets mee doet, en daar dan direct een oplossing van komt, vind ik ook dat dat mag gezegd worden; er zijn al genoeg azijnpissers en negativelingen in de wereld, die niks iets goed of positief zien. En ik ben nu wél tevreden met moneyou, mag dat misschien even??
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 20 maart 2013, 13:44

Ik heb geen probleem met het feit dat je gelukkig bent, integendeel zelfs.

Wat ik wel erg vindt is dat je hier iedereen hier gaat aanraden om hun problemen door te spelen aan de woordvoerder. Daarvoor dient normaal gezien een klantendienst, in regel zelfs! Ik dacht dat de woordvoerder hier was om extra duiding te geven over hun producten, niet om de probleempjes waar de klantendienst geen raad mee weet op te lossen, dat hij dit wil doen pleit voor hem/haar dat het iemand is die z'n firma een warm hart toedraagt.
...en bij deze wil ik al de mensen die klachten hebben, aanraden om hun verhaal aan u te doen
Het staat nogal haaks op elkaar dat je je geluk hier tentoon spreidt omdat de klantendienst NIET werkt en dat daar je daar met je problemen GEEN oplossing vindt en je het daarmee het langs deze weg zou moeten doen. Dat is wat bij mij vragen oproept. ;)
Tevreden zijn omdat iets niet werkt maar via een externe factor (spaargids) lukt het dan plots wel, het doet me denken aan den RTT van vroeger. ::) Of het probleem met de boormachine van Urbanus. Het is niet normaal dat het via een omweg moet gaan, da's m'n punt waar ik wil op duiden, dus vanwaar tevredenheid?
Omdat je nog tracht 3 maanden intrest uit de brand te slepen?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

eva smit
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2013
Contacteer:
Contacteer eva smit
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door eva smit » 20 maart 2013, 18:51

Ik heb de klantendienst dan ook geen bloemen toegeworpen,maar wel de woordvoerder hier op het forum. Hij heeft mijn problemen niet opgelost, maar wel ervoor gezorgd dat er IEMAND van de klantendienst gewezen werd op een voor mij zeer nadelig probleem. Wat die interest betreft ; het gaat hier inderdaad niet over een klein bedrag(maakt dat je zo pissed misschien?) en daar ik dat geld van een andere spaarrekening had weggenomen met de bedoeling toch iets op te brengen, zag ik nu dat het nu helemaal niet had gerendeerd op die 3 maanden, wat helemaal niet de bedoeling is van klant te worden bij moneyou. En ik dacht toch dat de bedoeling van een forum is, om dingen positief of negatief in beeld te brengen. Of kom jij hier alleen maar om kritiek te geven? Andere bedrijven kunnen van deze woordvoerder nog veel leren, want als je daar een probleem aankaart, zeggen ze ;' oei wat spijtig dat dat gebeurd is', maar gebeurd er voor de rest niks mee. En daarom wou ik de woordvoerder van moneyou wel bedanken dat hij actie heeft ondernomen. Ik krijg zo een gevoel dat jij van de concurrentie bent...En wat jij ook allemaal brabbelt om wat voor redenen ook ; mijn probleem is opgelost, en ja, de interest van 3 maanden wordt gerecupereerd, en daar ben ik dit forum met zijn woordvoerder dankbaar voor , of jij dat nu leuk vind of niet! :) einde discussie.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 20 maart 2013, 19:01

eva smit schreef:... het gaat hier inderdaad niet over een klein bedrag(maakt dat je zo pissed misschien?)
Helemaal niet pissed, goed voor jou en goed voor MoneYou. Probeerde je duidelijk te maken dat een woordvoerder daar niet voor dient, de klantendienst die z'n job niet doet daarentegen wel. Daarom snap ik je lof aan het adres van MoneYou niet, want volgens jou hebben ze nu jouw vertrouwen terug terwijl de klantendienst het bewijst dat ze het niet kunnen oplossen of alvast het probleem niet kunnen voorleggen aan de juiste persoon bij hen.
Eva Smit schreef:Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou
Ik wens je voor de rest héél veel intrest toe, toch lief! :-*
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

Nightwolf
Hero Member
Hero Member
Berichten: 711
Lid geworden op: 18 dec 2008
Contacteer:
Contacteer Nightwolf
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Nightwolf » 21 maart 2013, 08:31

Eva Smit schreef:Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou


Het mijne totaal niet, om wéér eens te moeten lezen dat er op onverklaarbare manier of om onverklaarbare reden geld van je moneyou-rekening verdwijnt (teruggestort naar je andere rekening) ::)
Goed dat jij dat blijkbaar normaal vindt en al tevreden bent als dat achteraf wordt rechtgezet maar mij geeft het nog steeds het gevoel dat er "at random" dingen misgaan bij moneyou waar ze zelf geen idee van hebben hoe dat nu komt. Ik blijf het een raar bankje vinden...
Omhoog

Gebruikersavatar
TNTim
VIP member
VIP member
Berichten: 1222
Lid geworden op: 11 jan 2013
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door TNTim » 12 april 2013, 07:38

Spruitekop schreef: Probeerde je duidelijk te maken dat een woordvoerder daar niet voor dient, de klantendienst die z'n job niet doet daarentegen wel.
Toch wel slim gezien, eerst de meest mondige mensen helpen zodat er minder slechte reclame komt. >:D
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

112 berichten
  • Pagina 8 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Terug naar “Vraag het aan MoneYou”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy