Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Erg hé!? Bedenk het nu eens: Men is tevreden en men raadt in dezelfde post anderen (ook dan de MoneYou-klanten die niet op dit forum zitten) om via dit forum en via de MoneYou-woordvoerder hun problemen te laten oplossen WANT anders komt het niet slim. En tevreden dat ze zijn.eva smit schreef:Bedankt Moneyou woordvoerder, voor de snelle interventie. Gisteren hier klacht gedaan, en vandaag direct alles in orde! Ook werd beloofd dat er een compensatie wordt gedaan voor de verloren interest van 3 maanden op het in januari gestorte bedrag. Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou, en bij deze wil ik al de mensen die klachten hebben, aanraden om hun verhaal aan u te doen, er wordt wel degelijk snel op gereageerd en direct actie ondernomen om de problemen recht te zetten...

Ik snap de mensen niet meer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
@Spruitekop ; wat is er nu erg aan?? Wat ik erg vind is dat mensen alleen op een forum komen klagen en zagen, en als er iets aan hun probleem gedaan wordt, dan hoor je ze niet...Als de woordvoerder van moneyou op dit forum, direct inpikt op mijn klacht, daar ook effectief iets mee doet, en daar dan direct een oplossing van komt, vind ik ook dat dat mag gezegd worden; er zijn al genoeg azijnpissers en negativelingen in de wereld, die niks iets goed of positief zien. En ik ben nu wél tevreden met moneyou, mag dat misschien even??
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb geen probleem met het feit dat je gelukkig bent, integendeel zelfs.
Wat ik wel erg vindt is dat je hier iedereen hier gaat aanraden om hun problemen door te spelen aan de woordvoerder. Daarvoor dient normaal gezien een klantendienst, in regel zelfs! Ik dacht dat de woordvoerder hier was om extra duiding te geven over hun producten, niet om de probleempjes waar de klantendienst geen raad mee weet op te lossen, dat hij dit wil doen pleit voor hem/haar dat het iemand is die z'n firma een warm hart toedraagt.
Tevreden zijn omdat iets niet werkt maar via een externe factor (spaargids) lukt het dan plots wel, het doet me denken aan den RTT van vroeger.
Of het probleem met de boormachine van Urbanus. Het is niet normaal dat het via een omweg moet gaan, da's m'n punt waar ik wil op duiden, dus vanwaar tevredenheid?
Omdat je nog tracht 3 maanden intrest uit de brand te slepen?
Wat ik wel erg vindt is dat je hier iedereen hier gaat aanraden om hun problemen door te spelen aan de woordvoerder. Daarvoor dient normaal gezien een klantendienst, in regel zelfs! Ik dacht dat de woordvoerder hier was om extra duiding te geven over hun producten, niet om de probleempjes waar de klantendienst geen raad mee weet op te lossen, dat hij dit wil doen pleit voor hem/haar dat het iemand is die z'n firma een warm hart toedraagt.
Het staat nogal haaks op elkaar dat je je geluk hier tentoon spreidt omdat de klantendienst NIET werkt en dat daar je daar met je problemen GEEN oplossing vindt en je het daarmee het langs deze weg zou moeten doen. Dat is wat bij mij vragen oproept....en bij deze wil ik al de mensen die klachten hebben, aanraden om hun verhaal aan u te doen

Tevreden zijn omdat iets niet werkt maar via een externe factor (spaargids) lukt het dan plots wel, het doet me denken aan den RTT van vroeger.

Omdat je nog tracht 3 maanden intrest uit de brand te slepen?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik heb de klantendienst dan ook geen bloemen toegeworpen,maar wel de woordvoerder hier op het forum. Hij heeft mijn problemen niet opgelost, maar wel ervoor gezorgd dat er IEMAND van de klantendienst gewezen werd op een voor mij zeer nadelig probleem. Wat die interest betreft ; het gaat hier inderdaad niet over een klein bedrag(maakt dat je zo pissed misschien?) en daar ik dat geld van een andere spaarrekening had weggenomen met de bedoeling toch iets op te brengen, zag ik nu dat het nu helemaal niet had gerendeerd op die 3 maanden, wat helemaal niet de bedoeling is van klant te worden bij moneyou. En ik dacht toch dat de bedoeling van een forum is, om dingen positief of negatief in beeld te brengen. Of kom jij hier alleen maar om kritiek te geven? Andere bedrijven kunnen van deze woordvoerder nog veel leren, want als je daar een probleem aankaart, zeggen ze ;' oei wat spijtig dat dat gebeurd is', maar gebeurd er voor de rest niks mee. En daarom wou ik de woordvoerder van moneyou wel bedanken dat hij actie heeft ondernomen. Ik krijg zo een gevoel dat jij van de concurrentie bent...En wat jij ook allemaal brabbelt om wat voor redenen ook ; mijn probleem is opgelost, en ja, de interest van 3 maanden wordt gerecupereerd, en daar ben ik dit forum met zijn woordvoerder dankbaar voor , of jij dat nu leuk vind of niet!
einde discussie.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Helemaal niet pissed, goed voor jou en goed voor MoneYou. Probeerde je duidelijk te maken dat een woordvoerder daar niet voor dient, de klantendienst die z'n job niet doet daarentegen wel. Daarom snap ik je lof aan het adres van MoneYou niet, want volgens jou hebben ze nu jouw vertrouwen terug terwijl de klantendienst het bewijst dat ze het niet kunnen oplossen of alvast het probleem niet kunnen voorleggen aan de juiste persoon bij hen.eva smit schreef:... het gaat hier inderdaad niet over een klein bedrag(maakt dat je zo pissed misschien?)
Ik wens je voor de rest héél veel intrest toe, toch lief!Eva Smit schreef:Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou

Eva Smit schreef:Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou
Het mijne totaal niet, om wéér eens te moeten lezen dat er op onverklaarbare manier of om onverklaarbare reden geld van je moneyou-rekening verdwijnt (teruggestort naar je andere rekening)

Goed dat jij dat blijkbaar normaal vindt en al tevreden bent als dat achteraf wordt rechtgezet maar mij geeft het nog steeds het gevoel dat er "at random" dingen misgaan bij moneyou waar ze zelf geen idee van hebben hoe dat nu komt. Ik blijf het een raar bankje vinden...
Toch wel slim gezien, eerst de meest mondige mensen helpen zodat er minder slechte reclame komt.Spruitekop schreef: Probeerde je duidelijk te maken dat een woordvoerder daar niet voor dient, de klantendienst die z'n job niet doet daarentegen wel.