Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan MoneYou
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

MoneYou geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
112 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende
DJSfinx
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer DJSfinx
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door DJSfinx » 21 januari 2013, 18:17

Ik heb op 15/01 mijn identiteitskaart scan doorgestuurd.

Moet ik mij nu zorgen maken dat mijn activatie niet voor het eind van de maand voltooid zal worden? Dan begin ik alvast een alternatief te zoeken, ik ga geen geld storten op een niet-gevalideerde rekening.
Omhoog

Mister B.
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2009
Contacteer:
Contacteer Mister B.
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Mister B. » 21 januari 2013, 18:23

Ter info => Ik heb op 9 januari een mail gestuurd met men identiteitsgegevens....en vandaag op 21 januari is ze (eindelijk) geactiveerd.
Omhoog

Robocop89
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Robocop89
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Robocop89 » 21 januari 2013, 21:25

DJSfinx schreef:Ik heb op 15/01 mijn identiteitskaart scan doorgestuurd.

Moet ik mij nu zorgen maken dat mijn activatie niet voor het eind van de maand voltooid zal worden? Dan begin ik alvast een alternatief te zoeken, ik ga geen geld storten op een niet-gevalideerde rekening.
Hetzelfde verhaal hier. Alleen heb ik op 18/01 mijn gegevens doorgestuurd.
Ik heb reeds kleine storting van 5 euro (test zeg maar) uitgevoerd maar deze staat nog niet op mijn rekening.
Omhoog

dd1975
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jan 2013
Contacteer:
Contacteer dd1975
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door dd1975 » 21 januari 2013, 23:03

Mister B. schreef:Ter info => Ik heb op 9 januari een mail gestuurd met men identiteitsgegevens....en vandaag op 21 januari is ze (eindelijk) geactiveerd.
Dat is ook niet eerlijk, ik heb op 8 januari mijn aanvraag gedaan en mijn identiteitsgegevens opgestuurd, en vandaag is mij rekening nog steeds niet geactiveerd :)
Omhoog

DJSfinx
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer DJSfinx
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door DJSfinx » 21 januari 2013, 23:18

Als die van mij morgen niet geactiveerd wordt dan bel ik eens, krijg ik geen positieve bevestiging dan wordt het een concurrent. Jammer maar als ze aangeven 'tot 5 werkdagen' dan geef ik ze maximaal 5 werkdagen.

Bij NIBC Direct is de verwerkingstijd (volgens de woordvoerder) maximaal 3 werkdagen, dus dan wedden we wel op 2 paarden. Wie eerst is heeft een nieuwe klant ;)
Omhoog

Dekay
Newbie
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Dekay
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Dekay » 21 januari 2013, 23:39

DJSfinx schreef:Als die van mij morgen niet geactiveerd wordt dan bel ik eens, krijg ik geen positieve bevestiging dan wordt het een concurrent. Jammer maar als ze aangeven 'tot 5 werkdagen' dan geef ik ze maximaal 5 werkdagen.

Bij NIBC Direct is de verwerkingstijd (volgens de woordvoerder) maximaal 3 werkdagen, dus dan wedden we wel op 2 paarden. Wie eerst is heeft een nieuwe klant ;)

Overweeg hetzelfde :-\
Omhoog

gg001a
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 feb 2012
Contacteer:
Contacteer gg001a
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door gg001a » 22 januari 2013, 08:40

De mijne werd gisteren geactiveerd na 21 dagen wachten. Eindelijk :)
Omhoog

Robocop89
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Robocop89
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Robocop89 » 22 januari 2013, 11:48

DJSfinx schreef:Als die van mij morgen niet geactiveerd wordt dan bel ik eens, krijg ik geen positieve bevestiging dan wordt het een concurrent. Jammer maar als ze aangeven 'tot 5 werkdagen' dan geef ik ze maximaal 5 werkdagen.

Bij NIBC Direct is de verwerkingstijd (volgens de woordvoerder) maximaal 3 werkdagen, dus dan wedden we wel op 2 paarden. Wie eerst is heeft een nieuwe klant ;)

Vandaag bevestiging gehad van mijn NIBC-rekening. Ik denk dat ik mijn spaargeld hier een jaartje laat staan, de getrouwheidspremie is hoger dan bij Moneyou.
De Moneyou Flex spaarrekening ga ik dan gebruiken om mijn geld, dat ik hopelijk de komende 6 maanden ga verdienen, en half jaar te parkeren. De basisrente is momenteel 1.95% dus dat is ook mooi. In juli of augustus zet ik het verdiende geld dan ook weer jaartje vast op een spaarrekening met hoge getrouwheidspremie. Zo komt er om het half jaar wel een mooie som vrij.

Nu nog enkel uitzoeken bij welke bank ik mijn zichtrekening ga houden. Ik ben momenteel met al mijn geld bij KBC dus beter doen dan daar zal niet zo heel moeilijk zijn :P.
Omhoog

Gebruikersavatar
Nete
Hero Member
Hero Member
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 jan 2008
Contacteer:
Contacteer Nete
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Nete » 22 januari 2013, 11:59

Eens het in orde geraakt gaat het vlug: gisteravond een Plus rekening toegevoegd, een som overgeschreven van een andere dan de tegenrekening en geld staat nu reeds bij Moneyou.

Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Omhoog

OO_MPE
Full Member
Full Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 sep 2007
Contacteer:
Contacteer OO_MPE
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door OO_MPE » 22 januari 2013, 15:17

DJSfinx schreef:Als die van mij morgen niet geactiveerd wordt dan bel ik eens, krijg ik geen positieve bevestiging dan wordt het een concurrent. Jammer maar als ze aangeven 'tot 5 werkdagen' dan geef ik ze maximaal 5 werkdagen.

Bij NIBC Direct is de verwerkingstijd (volgens de woordvoerder) maximaal 3 werkdagen, dus dan wedden we wel op 2 paarden. Wie eerst is heeft een nieuwe klant ;)

Ben bij de twee : allebei laten ze weten dat de wachtijd oploopt ...dus, het gras is niet groener bij een andere ....
Omhoog

omnicron
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 dec 2009
Contacteer:
Contacteer omnicron
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door omnicron » 23 januari 2013, 09:50

Op hetzelfde moment, 15-01-2013, twee aanvragen gelanceerd bij moneyou plus sparen & NIBC direct getrouwheidspremie.
Heb op beide een testoverschrijving gedaan & die staat op beide rekeningen erop.
Op 18-01-2013 was mijn NIBC direct rekening gevalideerd & heb ik een nieuwe aanvraag gedaan voor NIBC direct spaarrekening voor nieuw spaargeld. Maandag 21-01-2013 was dit in orde & heb ik een groter bedrag overgeschreven.
Nu, woensdag 23-01 is mijn Moneyou plus nog steeds niet gevalideerd. Wel heb ik een herinneringsmail gekregen voor activatie (maar heb reeds alle stappen gedaan: overschryving, ID ...)
De 5 werkdagen zijn gepasseerd & ik geef hen nog tot eind deze week om het in orde te brengen.
Indien maandag niet in orde schrijf ik alles over naar NIBC direct & mag moneyou de rekening afsluiten.
Omhoog

dd1975
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jan 2013
Contacteer:
Contacteer dd1975
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door dd1975 » 23 januari 2013, 12:33

Heb net een bericht gekregen dat ze de identiteitsbewijzen goed hebben ontvangen en ze de aanvraag verder in behandeling nemen.
Maar aan de status van mijn moneyou pagina is dit nog niet te zien.

Hebben jullie enig idee hoelang het nu nog zal duren vooraleer de rekening actief zal zijn?
Omhoog

superchan
Newbie
Newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 mar 2012
Contacteer:
Contacteer superchan
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door superchan » 23 januari 2013, 12:58

een rekening wordt actief na de bevestiging van de eerste storting
Omhoog

Tvdb
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Tvdb
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Tvdb » 23 januari 2013, 14:53

Ik ben die standard reminder emails van moneyou meer dan spuugzat.
Verder stoor ik me dermate aan de onbereikbaarheid en de standard antwoorden van hun helpdesk.
Ten derde aan het feit dat ze niet antwoorden op emails.
Ten vierde heeft het blijkbaar geen zin heeft om een ID of bank afschrift door te mailen, de standard mails blijven maar binnen rollen…
Ten vijfde zijn de standard mails dat ik mijn ID kaart niet doorgestuurd heb, of dat de storting niet van de opgegeven rekening komt volledig fout zijn, en dat die al van dag 1 van inschrijving (begin januari) naar jullie doorgestuurd zijn en dat de storting wel degelijk van dat rekening nummer komt.
Ten zesde, de gebruikersinterface, die ook maar half werkt en mij niet toelaat mijn geld terug op te vragen…

Hun bedrijfsprocessen werken gewoon niet.

Door de bovenstaande ervaringen, en de onprofessionele rommelige aanpak, gisteren mijn geld terug geëist.
Een zien hoelang dat dat moet duren. Als het binnen 5 dagen niet terug gestort is, stel ik ze in gebreke...

Man, man, man, pure horror, wat een verschil ten opzichte van NIBC en rabobank...
Omhoog

Mister B.
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2009
Contacteer:
Contacteer Mister B.
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Mister B. » 23 januari 2013, 17:48

dd1975 schreef:Heb net een bericht gekregen dat ze de identiteitsbewijzen goed hebben ontvangen en ze de aanvraag verder in behandeling nemen.
Maar aan de status van mijn moneyou pagina is dit nog niet te zien.

Hebben jullie enig idee hoelang het nu nog zal duren vooraleer de rekening actief zal zijn?
Bij mij was 2 dagen na die mail alles in orde ;)
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

112 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan MoneYou”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy