Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan MoneYou
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

MoneYou geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
112 berichten
  • Pagina 4 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 8
  • Volgende
dd1975
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jan 2013
Contacteer:
Contacteer dd1975
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door dd1975 » 23 januari 2013, 18:18

rekening is ondertussen al geactiveerd, ging sneller dan verwacht :)
Heb nu mijn eerste storing terug naar mijn tegenrekening overgeschreven om te zien of dit correct werkt. Indien dit goed is verlopen, zal ik mijn spaarcentjes alsnog kunnen overschrijven.

Het is inderdaad raar dat ze herinneringsmails schrijven wanneer je uw identiteitsgegevens reeds hebt opgestuurd, maar er staat toch wel duidelijk in de mail vermeld dat je deze mail moet negeren wanneer je dit reeds hebt gedaan. Dus zie ik hier geen enkel probleem in.
Omhoog

Dekay
Newbie
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Dekay
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Dekay » 23 januari 2013, 23:08

9 januari geregistreerd, testbedrag staat er al lang op maar buiten 2 standaardmailtjes nog steeds geen validatie identiteitskaart..

Morgen bel ik , toch niet meer normaal ???
Omhoog

Marc M
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jan 2013

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Marc M » 24 januari 2013, 09:17

Ik heb begin januari rekening geopend. Heeft een tijdje geduurd, met mails over-en weer. Vorige week ineens alles OK, met valutadatum begin januari, want ik had er na de initialisatiestorting van €0,01 -dewelke goed aankwam dezelfde dag nog- ineens een serieus bedrag op gezet. Bij rabo, record, argenta en keytrade stilaan alles aan het weghalen, even stil als de manier waarop zij hun rentes laten zakken. nibc en moneyou zijn momenteel de besten van de klas.
Omhoog

DJSfinx
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer DJSfinx
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door DJSfinx » 24 januari 2013, 10:36

Ik heb ondertussen ook een aanvraag gestart bij NIBC Direct, 'alea jacta est' 8)
Omhoog

Shees
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Shees
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Shees » 24 januari 2013, 11:10

ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)

Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Omhoog

DJSfinx
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer DJSfinx
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door DJSfinx » 24 januari 2013, 11:39

Shees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)

Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Inclusief de validatie van uw identiteitskaart via email?
Omhoog

Marc M
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jan 2013

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Marc M » 24 januari 2013, 11:52

Die grote achterstand bij MoneYou was uitsluitend tijdens de jaarwisseling en in het bijzonder begin januari, omdat dan massaal nieuw klanten kwamen.

Ondertussen is dat allemaal opgelost.

Ben nu nog benieuwd naar de volgende rente-uitkering, of die vlekkeloos verloopt. (alsook bij nibc), vermits dit de eerste keer zal zijn.

Ik zou er trouwens niet van verschieten dat beide 'uitblinkers' binnenkort ook ergens onderaan het klassement staan, zoals....
Omhoog

Stoffelke30
Newbie
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Stoffelke30
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Stoffelke30 » 24 januari 2013, 13:36

Dit is helemaal nog niet opgelost hoor, ik heb vorige week woensdag een rekening geopend en kopie van id gestuurd alsook een overschrijving, geld stond er na 2 dagen op, maar validatie id is tot op heden nog niet gebeurt, wel herinneringsmail gekregen maar heb alle stappen gedaan, dus ik wacht maar af, maar moet toegeven dat ik me daar ook lastig en zorgen in maak, is eerste keer dat ik geld toevertrouw aan een bank zonder kantoren ofzo.
Omhoog

Stoffelke30
Newbie
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Stoffelke30
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Stoffelke30 » 24 januari 2013, 15:19

Shees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)

Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Dat is raar, ik heb mijn aanvraag een dag eerder gedaan, op 16/01 en tot hiertoe nog niet in orde
Omhoog

DJSfinx
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer DJSfinx
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door DJSfinx » 24 januari 2013, 15:25

Ik heb ondertussen eens gebeld en volgens de vriendelijke dame aan de telefoon wordt er 'zeker voor gezorgd' dat alle aanvragen goedgekeurd worden voor het eind van de maand, met voorrang voor de Plus rekeningen. Maar meer dan een mondelinge belofte heb ik dus niet. Ze kon me wel bevestigen dat mijn scan is gearriveerd en 'er goed uitzag dus zeker zou gevalideerd worden'.

Afwachten dus.
Omhoog

Suikerberg
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 aug 2012
Contacteer:
Contacteer Suikerberg
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Suikerberg » 24 januari 2013, 15:44

Een serieuze vraag voor Moneyou: hoe komt het dat zoiets zo lang duurt? Hoeveel manuren heb je nodig om 1 identiteitskaart goed te keuren? Ik kan mij echt niet voorstellen dat dat veel werk is?
Omhoog

Stoffelke30
Newbie
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Stoffelke30
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Stoffelke30 » 24 januari 2013, 15:50

vraag ik me toch ook af, maar goed ik wacht nog af, morgen mischien ook eens bellen
Omhoog

Gebruikersavatar
joo
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2013
Contacteer:
Contacteer joo
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door joo » 24 januari 2013, 21:11

eindelijk net goedkeuring gehad en validatie van mijn paspoort..

gisteren verschillende keren naar service-lijn gebeld maar zonder resultaat, steeds en lang wachtmuziekje (zelf eens 6 minuten gewacht en dan maar de verbinding verbroken

Al bij al heeft het dus een 3 tal weken geduurd vanaf de aanvraag voor het openen van een rekening.

Ik ben zeker niet ongeduldig maar dit kan wel enige argwaan scheppen bij nieuwe klanten zoals ik...

de online transacties zijn wel overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik volgens mijn eerste indruk
Omhoog

Shees
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Shees
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Shees » 25 januari 2013, 11:12

DJSfinx schreef:
Shees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)

Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Inclusief de validatie van uw identiteitskaart via email?
Inderdaad, inclusief validatie. En de rekening van mijn echtgenote is nu ook up and running, inclusief validatie.
Mijn vermoeden klopte dus :) . Binnen de 24 uur alles in orde !

Well done MoneYou !
Omhoog

Hago
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 11 jan 2011

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

  • Citeer

Bericht door Hago » 25 januari 2013, 13:22

geloof ook dat in veel gevallen het binnen de voorziene tijd in orde is, bij mij was het ook op 48 geklonken maar ik was er op tijd bij, in november dacht ik.
Denk dat door de drukte vooral een vertraging is waar het niet direct duidelijk was dat de tegenrekening op dezelfde naam staat dan de spaarrekening, voornaam en familienaam omgedraaid bvb of een gemeenschappelijke tegenrekening gekoppeld aan een persoonlijke spaarrekening wat trouwens niet kan.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

112 berichten
  • Pagina 4 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan MoneYou”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy