Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
rekening is ondertussen al geactiveerd, ging sneller dan verwacht 
Heb nu mijn eerste storing terug naar mijn tegenrekening overgeschreven om te zien of dit correct werkt. Indien dit goed is verlopen, zal ik mijn spaarcentjes alsnog kunnen overschrijven.
Het is inderdaad raar dat ze herinneringsmails schrijven wanneer je uw identiteitsgegevens reeds hebt opgestuurd, maar er staat toch wel duidelijk in de mail vermeld dat je deze mail moet negeren wanneer je dit reeds hebt gedaan. Dus zie ik hier geen enkel probleem in.

Heb nu mijn eerste storing terug naar mijn tegenrekening overgeschreven om te zien of dit correct werkt. Indien dit goed is verlopen, zal ik mijn spaarcentjes alsnog kunnen overschrijven.
Het is inderdaad raar dat ze herinneringsmails schrijven wanneer je uw identiteitsgegevens reeds hebt opgestuurd, maar er staat toch wel duidelijk in de mail vermeld dat je deze mail moet negeren wanneer je dit reeds hebt gedaan. Dus zie ik hier geen enkel probleem in.
9 januari geregistreerd, testbedrag staat er al lang op maar buiten 2 standaardmailtjes nog steeds geen validatie identiteitskaart..
Morgen bel ik , toch niet meer normaal
Morgen bel ik , toch niet meer normaal

Ik heb begin januari rekening geopend. Heeft een tijdje geduurd, met mails over-en weer. Vorige week ineens alles OK, met valutadatum begin januari, want ik had er na de initialisatiestorting van €0,01 -dewelke goed aankwam dezelfde dag nog- ineens een serieus bedrag op gezet. Bij rabo, record, argenta en keytrade stilaan alles aan het weghalen, even stil als de manier waarop zij hun rentes laten zakken. nibc en moneyou zijn momenteel de besten van de klas.
Ik heb ondertussen ook een aanvraag gestart bij NIBC Direct, 'alea jacta est' 

ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)
Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Een klein uurtje geleden dan nog eentje geopend voor mijn echtgenote. 'k Heb zo een vermoeden dat het nu nóg sneller zou kunnen gaan
Inclusief de validatie van uw identiteitskaart via email?Shees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)
Die grote achterstand bij MoneYou was uitsluitend tijdens de jaarwisseling en in het bijzonder begin januari, omdat dan massaal nieuw klanten kwamen.
Ondertussen is dat allemaal opgelost.
Ben nu nog benieuwd naar de volgende rente-uitkering, of die vlekkeloos verloopt. (alsook bij nibc), vermits dit de eerste keer zal zijn.
Ik zou er trouwens niet van verschieten dat beide 'uitblinkers' binnenkort ook ergens onderaan het klassement staan, zoals....
Ondertussen is dat allemaal opgelost.
Ben nu nog benieuwd naar de volgende rente-uitkering, of die vlekkeloos verloopt. (alsook bij nibc), vermits dit de eerste keer zal zijn.
Ik zou er trouwens niet van verschieten dat beide 'uitblinkers' binnenkort ook ergens onderaan het klassement staan, zoals....
-
- Newbie
- Contacteer:
Dit is helemaal nog niet opgelost hoor, ik heb vorige week woensdag een rekening geopend en kopie van id gestuurd alsook een overschrijving, geld stond er na 2 dagen op, maar validatie id is tot op heden nog niet gebeurt, wel herinneringsmail gekregen maar heb alle stappen gedaan, dus ik wacht maar af, maar moet toegeven dat ik me daar ook lastig en zorgen in maak, is eerste keer dat ik geld toevertrouw aan een bank zonder kantoren ofzo.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat is raar, ik heb mijn aanvraag een dag eerder gedaan, op 16/01 en tot hiertoe nog niet in ordeShees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)
Ik heb ondertussen eens gebeld en volgens de vriendelijke dame aan de telefoon wordt er 'zeker voor gezorgd' dat alle aanvragen goedgekeurd worden voor het eind van de maand, met voorrang voor de Plus rekeningen. Maar meer dan een mondelinge belofte heb ik dus niet. Ze kon me wel bevestigen dat mijn scan is gearriveerd en 'er goed uitzag dus zeker zou gevalideerd worden'.
Afwachten dus.
Afwachten dus.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Een serieuze vraag voor Moneyou: hoe komt het dat zoiets zo lang duurt? Hoeveel manuren heb je nodig om 1 identiteitskaart goed te keuren? Ik kan mij echt niet voorstellen dat dat veel werk is?
-
- Newbie
- Contacteer:
vraag ik me toch ook af, maar goed ik wacht nog af, morgen mischien ook eens bellen
eindelijk net goedkeuring gehad en validatie van mijn paspoort..
gisteren verschillende keren naar service-lijn gebeld maar zonder resultaat, steeds en lang wachtmuziekje (zelf eens 6 minuten gewacht en dan maar de verbinding verbroken
Al bij al heeft het dus een 3 tal weken geduurd vanaf de aanvraag voor het openen van een rekening.
Ik ben zeker niet ongeduldig maar dit kan wel enige argwaan scheppen bij nieuwe klanten zoals ik...
de online transacties zijn wel overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik volgens mijn eerste indruk
gisteren verschillende keren naar service-lijn gebeld maar zonder resultaat, steeds en lang wachtmuziekje (zelf eens 6 minuten gewacht en dan maar de verbinding verbroken
Al bij al heeft het dus een 3 tal weken geduurd vanaf de aanvraag voor het openen van een rekening.
Ik ben zeker niet ongeduldig maar dit kan wel enige argwaan scheppen bij nieuwe klanten zoals ik...
de online transacties zijn wel overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik volgens mijn eerste indruk
Inderdaad, inclusief validatie. En de rekening van mijn echtgenote is nu ook up and running, inclusief validatie.DJSfinx schreef:Inclusief de validatie van uw identiteitskaart via email?Shees schreef:ik heb mijn rekening geopend op 17/01 om 16u55 en ze was up and running op 22/01 om 11u25, ofwel na 2,x werkdagen :-)
Mijn vermoeden klopte dus

Well done MoneYou !
geloof ook dat in veel gevallen het binnen de voorziene tijd in orde is, bij mij was het ook op 48 geklonken maar ik was er op tijd bij, in november dacht ik.
Denk dat door de drukte vooral een vertraging is waar het niet direct duidelijk was dat de tegenrekening op dezelfde naam staat dan de spaarrekening, voornaam en familienaam omgedraaid bvb of een gemeenschappelijke tegenrekening gekoppeld aan een persoonlijke spaarrekening wat trouwens niet kan.
Denk dat door de drukte vooral een vertraging is waar het niet direct duidelijk was dat de tegenrekening op dezelfde naam staat dan de spaarrekening, voornaam en familienaam omgedraaid bvb of een gemeenschappelijke tegenrekening gekoppeld aan een persoonlijke spaarrekening wat trouwens niet kan.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---