Tips voor eerste aankoop jong koppel
TIP
Re: Tips voor eerste aankoop jong koppel
Wel het bedrag van de brandverzekering werd niet vermeld alhoewel ik deze gevraagd heb zei hij: dat zal niet duur zijn voor een appartementje.
de SSV bedraagd op twee hoofden 2118 euro 24 en 22 jaar niet rokers
moeilijke keuze allemaal
moeilijke keuze allemaal
Beste,Jozef_ schreef:Wel het bedrag van de brandverzekering werd niet vermeld alhoewel ik deze gevraagd heb zei hij: dat zal niet duur zijn voor een appartementje.
moeilijke keuze allemaal
Dit kan niet, vind ik. Je moet aandringen op een concrete offerte om je rekening te maken en te kunnen vergelijken met andere aanbieders. Je kan ook vragen om het aanbod van crelan voor de verzekering af te stemmen op jouw andere offertes.
Lees ook je contract goed na. zo heb ik een lager tarief gekregen omdat ik de brandverzekering bij mijn maatschappij nam. Maar dit staat niet in het contract voor en eventuele tariefverhoging moest ik dit opzeggen. zo kan ik het contract na 1 jaar terug opzeggen en bij een andere goedkopere aanbieder gaan.
Ik zou proberen voor de laagste te gaan en leg dat nog even voor bij de hypotheekwinkel. Misschien zakken ze nog ?
Mvg,
Bert
Je hebt sowieso recht op een offerte van hun brandverzekering. Het maakt integraal deel uit van hun aanbod, en ga nooit in op een aanbod dat je niet volledig mag zien. Dat geldt niet alleen voor hypotheken
Dus laat hen vriendelijk weten dat je graag hun offerte brandverzekering eens ziet, kwestie van te kunnen vergelijken met een aantal andere interessante aanbiedingen. Zo voer je tegelijk de druk wat op, en laat je merken dat je niet met je voeten laat spelen

Dus laat hen vriendelijk weten dat je graag hun offerte brandverzekering eens ziet, kwestie van te kunnen vergelijken met een aantal andere interessante aanbiedingen. Zo voer je tegelijk de druk wat op, en laat je merken dat je niet met je voeten laat spelen

Ga voor info en berekeningen van je hypotheek ook eens kijken op: http://www.hoeveelkostmijnhuis.be/" onclick="window.open(this.href);return false;