TTPH
TIP
Re: TTPH
mooie run gisteren en dit is nog maar het begin. De B/O zal zich situeren rond $40 !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Dat zou mooi zijn
Ik sta nu al op +160%, heb de helft van mijn positie verkocht 2 maand geleden.
Een tweede VRUS'ke?
Ze zitten nu wel overal te klagen dat het geneemiddel tegen hep C van VRUS (nu uitgegeven door Gilead) te duur is. Het is effectief een dikke kaskraker gebleken.
Het zou alvast goed zijn om het verlies van ZLCS goed te maken, dat is een dikke flop gebleken. OMER doet het trouwens ook super goed, daar sta ik op +336% en ook de helft van mijn positie verkocht. Mijn beste aandeel ooit, tot nu toe.
Een tweede VRUS'ke?
Ze zitten nu wel overal te klagen dat het geneemiddel tegen hep C van VRUS (nu uitgegeven door Gilead) te duur is. Het is effectief een dikke kaskraker gebleken.
Het zou alvast goed zijn om het verlies van ZLCS goed te maken, dat is een dikke flop gebleken. OMER doet het trouwens ook super goed, daar sta ik op +336% en ook de helft van mijn positie verkocht. Mijn beste aandeel ooit, tot nu toe.
Idd Maarten OMER is zeer goed bezig : congrats !
NLNK blijkt ook een winner te zijn : effe volgen toch !
TTPH is gewoon afwachten en dan binnenkort zal er te lezen staan wat we allemaal al weten : BUYOUT !
Wat ik niet in mijn koker krijg is dat er nog biotech bedrijven bezig zijn met de ontwikkeling van een HEP C vaccin ... zijn die blind en doof of wat ?
UPDATE ; de significante koersstijging op het einde van de beursdag/week gisteren, wijst er volgens mij op dat "men" anticipeert op een mogelijke "aankondiging" gedurende dit verlengde weekend.
NLNK blijkt ook een winner te zijn : effe volgen toch !
TTPH is gewoon afwachten en dan binnenkort zal er te lezen staan wat we allemaal al weten : BUYOUT !
Wat ik niet in mijn koker krijg is dat er nog biotech bedrijven bezig zijn met de ontwikkeling van een HEP C vaccin ... zijn die blind en doof of wat ?
UPDATE ; de significante koersstijging op het einde van de beursdag/week gisteren, wijst er volgens mij op dat "men" anticipeert op een mogelijke "aankondiging" gedurende dit verlengde weekend.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
TTPH doet het inderdaad goed, proficiat!
Heb ze niet gekocht vorige week, wegens geen cash.
Zal nu wel te laat zijn zeker?
Heb ze niet gekocht vorige week, wegens geen cash.
Zal nu wel te laat zijn zeker?
algemene consensus is dat de overnameprijs rond $40 zal liggen ... dus ...
Ik heb zonet gekocht aan $ 26,80 en nu up naar $ 40 ?? !!!
volgens sommige "kenners" zou de premium nog hoger moeten liggen gezien het potentieel van hun technologie (het tweaken van bestaande antibiotica zodat deze langer op de markt kunnen blijven en toch effectief zijn).
maar dat is allemaal "whishful thinking" ... de realiteit is dat TTPH hun product zeer effectief is gebleken in tests en dit quasi zonder bijwerkingen !
maar dat is allemaal "whishful thinking" ... de realiteit is dat TTPH hun product zeer effectief is gebleken in tests en dit quasi zonder bijwerkingen !
effe voor mezelf iets : soms heb ik de indruk dat ik hier alleen in geïnvesteerd heb. Daarom de vraag : wie is er nog in TTPH geëngageerd ? Kwestie dat ik weet of het er nog iets toe doet dat ik over TTPH blijf berichten. 
of nog hoger ? wie weet !evita schreef:Ik heb zonet gekocht aan $ 26,80 en nu up naar $ 40 ?? !!!
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Late to the party, maar ik ben hier ook in geengageerd sinds gisteren!
prima !
Ik ook, was dat in mijn vorige post nog niet duidelijk?insider schreef:effe voor mezelf iets : soms heb ik de indruk dat ik hier alleen in geïnvesteerd heb. Daarom de vraag : wie is er nog in TTPH geëngageerd ? Kwestie dat ik weet of het er nog iets toe doet dat ik over TTPH blijf berichten.
@Maarten : ja hoor ! Maar om te kunnen kaarten moeten we met vier zijn hé ! 
ik had het ook maar al tijd geleden met winst verkocht en niet terug naar gekeken
heb ik ook gedaan maar terug ingestapt : m.i. is de laatste rechte lijn naar de finish bereikt dus ....kingsfan schreef:ik had het ook maar al tijd geleden met winst verkocht en niet terug naar gekeken
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C1%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;