TV vlaanderen aansluiting
Re: TV vlaanderen aansluiting
De vraag werd gesteld:"Hoe kan ik TV Vlaanderen ontvangen in Duitsland op +/- 200 Km van de grens."
Reuze reacties gekregen: "Van draadloos naar zinloos, van schotel naar afwas, van teletekst naar Vlaamse filmkes, ....".
Resultaat : Bedankt Lawiek voor uw reactie.
Reuze reacties gekregen: "Van draadloos naar zinloos, van schotel naar afwas, van teletekst naar Vlaamse filmkes, ....".
-
Coike
Sorry Roedie , ge hebt gelijk ...we posten hier dikwijls dingen die helemaal niets met het onderwerp van de topic starter te maken hebben . Ik heb al mijn berichten hier verwijderd 
-
Coike
Allez ....kunt ge dan uw eigen berichten niet meer verwijderen of wat ? Tja ...sorry Roedie 
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Met zijn regelgeving hier zijn ze hun eigen ruiten aan het ingooien, incluis alle vaste leden.
Wat gaat overschieten zijn 883 Thaise trollen.
Wat gaat overschieten zijn 883 Thaise trollen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Welke regelgeving? Het beleid hier is juist heel soepel. Je kunt schrijven wat je wil. Zouden jullie liever een streng gemodereerd forum hebben waar alle berichten die maar enigszins off topic of grappig bedoeld zijn meteen verwijderd worden? Dan zou er niet veel meer te lezen zijn.
Ik vind het geklaag van Roedie fel overdreven. Er is in dit topic gezwanst maar er is ook op zijn vraag gereageerd. Dat hij niet het pasklare antwoord heeft gekregen dat hij zocht, daar kunnen wij niet aan doen. Wij kunnen ook maar antwoorden vanuit onze kennis en ervaringen in de hoop dat de topicstarter er iets mee vooruit is.
Ik vind het geklaag van Roedie fel overdreven. Er is in dit topic gezwanst maar er is ook op zijn vraag gereageerd. Dat hij niet het pasklare antwoord heeft gekregen dat hij zocht, daar kunnen wij niet aan doen. Wij kunnen ook maar antwoorden vanuit onze kennis en ervaringen in de hoop dat de topicstarter er iets mee vooruit is.
Als onbeperkt internet beschikbaar.Roedie schreef:De vraag werd gesteld:"Hoe kan ik TV Vlaanderen ontvangen in Duitsland op +/- 200 Km van de grens."
Iemand zoeken die via internet naar tvvlaanderen kan kijken.
Estate Guru believer.
Tja, wil je een juist en 100% on-topic antwoord op zulke vragen, dan stel je die best direct aan desbetreffende firma. Het helpt uiterraard ook om actief deel te nemen aan het topic dat je zelf start, enkel een vraag stellen en buiten wat gemopper over antwoorden die je niet aanstaan, zal zelden een nuttige of interessante draad opleveren.Roedie schreef:De vraag werd gesteld:"Hoe kan ik TV Vlaanderen ontvangen in Duitsland op +/- 200 Km van de grens."
Reuze reacties gekregen: "Van draadloos naar zinloos, van schotel naar afwas, van teletekst naar Vlaamse filmkes,
Nou het antwoord werd eigenlijk al gegeven in de eerste reactie. Veel andere opties zijn er niet als je TV Vlaanderen wenst maar geen schotel kan/wil plaatsen. TV Vlaanderen biedt ook een Cl+ module aan maar daar heb je een Belgisch internetabonnement voor nodig.