uitgaven huishouden swingen de pan uit
Re: uitgaven huishouden swingen de pan uit
Zelfs zo niet bewezen (bron ?): grafologie (handschriftkunde) is evenmin bewezen maar toch zeer goed bruikbaar.zappiduppi schreef: ↑31 januari 2019, 12:33 Naar mijn weten is het wettelijk niet verboden fruit te eten op een volle maag, en verder heeft die uitspraak van Stefaan De Wever geen enkele wetenschappelijke basis.
Tot 1900 was kernwetenschap ook (nog) niet bewezen maar daarom toch niet onwaar.
-
zappiduppi
Akkoord, maar over voedsel wordt enorm, maar echt enorm veel onzin verkocht. En voor alles wat wordt beweerd (eet geen vlees), is er wel iemand die het omgekeerde beweert (eet alleen maar vlees). De meeste geboden en verboden op dit gebied zijn gewoon quatsch. De enige regel die er echt toe doet (maar die voor veel mensen te saai is) is: eet zo gevarieerd mogelijk en alles met mate. De Nederlandse professor Martijn Katan heeft een heel interessante site waar hij een heel aantal voedingsclaims behandelt: mkatan.nl
-
zappiduppi
Oh ja, en er is een goede reden waarom grafologie niet bewezen is: het is flauwekul.
@Zappi, ik daag je uit: plaats hier een beeld van je handschrift en ik zal er vandaag hier nog een ontleding van plaatsen.
Toevoeging: begin de tekst met 'Sparspaar', zo kun niet andermans geschrift voorschotelen.
Toevoeging: begin de tekst met 'Sparspaar', zo kun niet andermans geschrift voorschotelen.
Benieuwd naar de grafologische ontleding!