Uitreden uit CERA terug mogelijk vanaf 01/01/2014
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Uitreden uit CERA terug mogelijk vanaf 01/01/2014
Pas maar op dat ze niet afspreken de 2e juli.
- Spaarvarken
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben ook aan het overwegen om een verzoek tot uittreding in te dienen, maar ben je wel zeker dat het mogelijk is om de KBC Ancora aandelen kosteloos op een effectenrekening van een andere bank te laten deponeren?Nakal schreef:Ik wou dit deze morgen al doen, maar moest eerst leren om een afspraak te maken. Ga een Bolero rekening openen voor mijn KBC Ancora aandelen op te plaatsen. Zou wel eens kunnen dat de koers juist ongunstig is op de betaaldatum. Je hebt gelijk wat die belastingen op het dividend betreft.
We hebben alleszins nog 6 maanden de tijd om een verzoek tot uittreding in te dienen.
- Spaarvarken
- Full Member
- Contacteer:
@Nakal
Moest je daar een afspraak voor maken?
Wat als je nu beslist en de ancora aandelen kelderen tegen de eerste juli. Wat dan? Niet dat ik er nog heb maar dat is toch niet eerlijk.
Als je aandelen verkoopt wil je toch wel direct incasseren toch? Niet binnen 6 maanden.
Weeral een slinkse zet van de CERA-KBC-boeren(bedrog)
Als je aandelen verkoopt wil je toch wel direct incasseren toch? Niet binnen 6 maanden.
Ik ben ook van plan om de uitbetaling te vragen voor mijn vriendin. Ik vrees dat we in juli wel eens aan de 10% zouden zitten waardoor dus niet alle uitbetalingen volledig gaan gebeuren (ik gok maar voor 75%)
Die kbc ancorra aandelen die je dan in de plaats krijgt... kan je die dan niet bijhouden op een effectenrekening? En zelf beslissen wanneer je die verkoopt? Want ik begrijp die cooperatieve regels van cera niet goed
Heb mijn kbc ancora met mooie winst(je)deze morgen verkocht(gekocht in bankencrisis)..want als al die coöperatieve gaan uitstappen en direct verkopen dan is dat toch niet goed voor de koers?
Last but not least... heb je daar echt een afspraak voor nodig? Mag dat in eender welk kantoor (haar kantoor is nog in het dorp waar haar ouders wonen) .Heb mijn vriendin eigenlijk aangeraden om helemaal weg te gaan bij kbc maar door die cera en wat aandelen op effectenrekening is ze dat al jaren 'slapend' aant behouden (en betalen) ...en ik vrees dat ze bij kbc nog maar weinig gaan helpen eens ze horen dat we er alles weg willen.
Die kbc ancorra aandelen die je dan in de plaats krijgt... kan je die dan niet bijhouden op een effectenrekening? En zelf beslissen wanneer je die verkoopt? Want ik begrijp die cooperatieve regels van cera niet goed
Heb mijn kbc ancora met mooie winst(je)deze morgen verkocht(gekocht in bankencrisis)..want als al die coöperatieve gaan uitstappen en direct verkopen dan is dat toch niet goed voor de koers?
Last but not least... heb je daar echt een afspraak voor nodig? Mag dat in eender welk kantoor (haar kantoor is nog in het dorp waar haar ouders wonen) .Heb mijn vriendin eigenlijk aangeraden om helemaal weg te gaan bij kbc maar door die cera en wat aandelen op effectenrekening is ze dat al jaren 'slapend' aant behouden (en betalen) ...en ik vrees dat ze bij kbc nog maar weinig gaan helpen eens ze horen dat we er alles weg willen.
Die worden uiteraard op een effectenrekening geplaatst. Uiteraard op enkel op een KBC effectenrekening, KBC Bolero lukt waarschijnlijk ook wel. Als ik de voorwaarden van KBC mag geloven rekenen ze geen beheerkosten aan voor effectenrekeningen met enkel KBC effecten.Filip285 schreef:Die kbc ancorra aandelen die je dan in de plaats krijgt... kan je die dan niet bijhouden op een effectenrekening? En zelf beslissen wanneer je die verkoopt? Want ik begrijp die cooperatieve regels van cera niet goed
Ik denk dat het voor velen een goedkope manier gaat zijn om aan KBC Ancora aandelen te geraken.Filip285 schreef:Heb mijn kbc ancora met mooie winst(je)deze morgen verkocht(gekocht in bankencrisis)..want als al die coöperatieve gaan uitstappen en direct verkopen dan is dat toch niet goed voor de koers?
Vandaag verzoek tot uittreding d aandelen ingediend. Er is maar een weg de aandelen worden geplaatst op een effectenrekening bij KBC. op woensdag 2 juli 2014. Verplaatsen naar bolero is gratis. Naar andere rekeningen zal betalend zijn.Spaarvarken schreef:
Ik ben ook aan het overwegen om een verzoek tot uittreding in te dienen, maar ben je wel zeker dat het mogelijk is om de KBC Ancora aandelen kosteloos op een effectenrekening van een andere bank te laten deponeren?
We hebben alleszins nog 6 maanden de tijd om een verzoek tot uittreding in te dienen.
Die zullen op haar effectenrekening bij kbc geplaatst worden. Je kan dan inderdaad zelf beslissen wat je er mee doet.Filip285 schreef:Ik ben ook van plan om de uitbetaling te vragen voor mijn vriendin. Ik vrees dat we in juli wel eens aan de 10% zouden zitten waardoor dus niet alle uitbetalingen volledig gaan gebeuren (ik gok maar voor 75%)
Die afspraak zal niet altijd nodig zijn. Maar gisteren en vandaag was het wel zeer druk in dat kantoor, Ze had maar 15 min nodig om een bolero te openen en de uittreding van B en D cera cvba aandelen. Ze gaan gewoon hun werk doen. Die grote glimlach zal er mogelijk niet bij zijn.
Ja dat moest was zeer druk.Spaarvarken schreef:@Nakal
Dat is zo bij elke CVBA. Je kan pas uitreden op een afgesproken tijdstip. Voor de B aandelen ontvang je op 2 juli de som samen met een deel van het dividend op je rekening.Lukske schreef:Wat als je nu beslist en de ancora aandelen kelderen tegen de eerste juli. Wat dan? Niet dat ik er nog heb maar dat is toch niet eerlijk.
Voor de D aandelen ontvang je die op 2 juli op je effectenrekening bij KBC. Wat je er dan mee doet beslis je zelf. Komt er dividend dan betaal je er de RV op.
Ik denk dat er veel mensen gaan (proberen) uitstappen. oa dankzij ARCO. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Eind juni wordt er gekeken hoeveel aanvragen er zijn. Van deze hele pot wordt 10% genomen en dat deel wordt uitbetaald aan de mensen. Het gaat dus zeer waarschijnlijk zijn dat je niet volledig kan uitstappen maar enkel voor een fractie.
Voor B en E aandelen lijkt me dit niet zo moeilijk. Gewoon een percentage van de aandelen wordt uitbetaald. Met de rest blijf je zitten.
- Maar hoe zit het met de D aandelen? Deze D aandelen worden per aandeel omgezet in 4,2 KBC Ancora aandelen en GDO. Gaat er dan maar een percentage van deze aandelen omgezet worden in Ancora aandelen? En wat met het GDO?
- Beheer op een KBC effectenrekening is wel gratis voor de KBC ancora aandelen, maar wat zijn alle kosten bij verkoop? Is dit 0,85% + 0,25% (beursbelasting)?? De aandelen overzetten naar een andere effectenrekening zal ook wel mogelijk zijn maar daar betaal je ook serieus voor (ik dacht 30 euro).
Voor B en E aandelen lijkt me dit niet zo moeilijk. Gewoon een percentage van de aandelen wordt uitbetaald. Met de rest blijf je zitten.
- Maar hoe zit het met de D aandelen? Deze D aandelen worden per aandeel omgezet in 4,2 KBC Ancora aandelen en GDO. Gaat er dan maar een percentage van deze aandelen omgezet worden in Ancora aandelen? En wat met het GDO?
- Beheer op een KBC effectenrekening is wel gratis voor de KBC ancora aandelen, maar wat zijn alle kosten bij verkoop? Is dit 0,85% + 0,25% (beursbelasting)?? De aandelen overzetten naar een andere effectenrekening zal ook wel mogelijk zijn maar daar betaal je ook serieus voor (ik dacht 30 euro).
--- citaat verwijderd door webmaster, het is niet nodig te citeren op iets wat er net boven staat ---
Kosten bij verkoop zijn (makelaars kosten)€7,5 tot €2.500 of €15 van €2.500 tot €10.000 + de beurstax.
Alle antwoorden over uittreden kan je vinden op de cera site.
http://www.cera.be/nl/VeelgesteldeVrage ... enaandelen#" onclick="window.open(this.href);return false;{0FF1F93B-297D-4FD1-825E-58704FA3E699
Als vennoot van Cera kun je op zondag 13 april 2014 om 14 uur in de Capitole in Gent met een korting van 30 % naar Doornroosje, de sprookjesmusical.
Kosten bij verkoop zijn (makelaars kosten)€7,5 tot €2.500 of €15 van €2.500 tot €10.000 + de beurstax.
Alle antwoorden over uittreden kan je vinden op de cera site.
http://www.cera.be/nl/VeelgesteldeVrage ... enaandelen#" onclick="window.open(this.href);return false;{0FF1F93B-297D-4FD1-825E-58704FA3E699
Als vennoot van Cera kun je op zondag 13 april 2014 om 14 uur in de Capitole in Gent met een korting van 30 % naar Doornroosje, de sprookjesmusical.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Intekenen op CERA-aandelen is weer mogelijk vanaf vandaag?
Wie vindt dit interessant onder jullie of beter links laten liggen?
voor een vast bedrag van 1.250 euro
http://www.cera.be/nl/Nieuws/OverCera/2 ... PB_emissie" onclick="window.open(this.href);return false;
dividend per jaar:
http://www.cera.be/nl/Aandelen/CooperatiefDividend" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cera.be/nl/Nieuws/OverCera/2 ... PB_emissie" onclick="window.open(this.href);return false;
dividend per jaar:
http://www.cera.be/nl/Aandelen/CooperatiefDividend" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu weet je waar je aan begint, ik als arcoparspaarder wist dat niet. nl.: met uw geld worden speculatieve beleggingen gedaan; de winst wordt ingehouden; uzelf krijgt een habbekrats en het risco is ook voor u.costaadeje schreef:Intekenen op CERA-aandelen is weer mogelijk vanaf vandaag?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
dus duidelijk afblijven...
Iemand andere mening toegedaan?
Iemand andere mening toegedaan?
Die 6% waarvan sprake zullen ze nooit meer geven want dat zou de schijn opwekken dat ze terug zwaar aan het gokken zijn. Ipv de de winsten te verdelen zullen ze nog meer in hun zakken draaien als vroeger.
De baas van Cera heet niet voor niks Francky De"PICKER"e. Een graaier met het gezicht van een pater.
De baas van Cera heet niet voor niks Francky De"PICKER"e. Een graaier met het gezicht van een pater.
En wat nu ? Uittreden of toch nog houden ?
Ik weet het niet meer : ik heb de meeste commentaren over Cera nog eens herlezen en ik ben nog aan het twijfelen of ik nu zal uittreden of niet.
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen ?
Ik weet het niet meer : ik heb de meeste commentaren over Cera nog eens herlezen en ik ben nog aan het twijfelen of ik nu zal uittreden of niet.
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen ?