Uw 3 banken met het meeste geld (tot 18-05-2010)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Niok
Re: Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan op spaarrekeningen?
Bij de online spaarekening van BKCP kan je zonder probleem een overschrijving doen naar een zichtrekening op de identieke naam bij een andere bank.
De betalende zichtrekening van BKCP is dus niet nodig.
De betalende zichtrekening van BKCP is dus niet nodig.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Die zichtrekening is toch niet verplicht? Je kan gewoon je geld parkeren op de ouderwedse manier hoor, dwz. storten en afhalen via het loket.Vaganzza schreef: Volgens mij is dat omdat de zichtrekening die je erbij moet nemen om deftig aan je geld te kunnen enkel het eerste jaar volledig gratis is. Nu zijn er wel mensen die bij een kantoor in hun buurt enkel de online spaarrekening geopend hebben, maar natuurlijk als je geld gaat afhalen moet je altijd via de bank zelf passeren. Dus volgens mij ligt het vooral aan het gebruiksgemak.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ja inderdaad, dat zei ik toch ook dat het mogelijk is via het kantoor. Alleen zullen er velen zijn die dit eerder als een obstakel of als ongemakkelijk zien.Spruitekop schreef:Die zichtrekening is toch niet verplicht? Je kan gewoon je geld parkeren op de ouderwedse manier hoor, dwz. storten en afhalen via het loket.Vaganzza schreef: Volgens mij is dat omdat de zichtrekening die je erbij moet nemen om deftig aan je geld te kunnen enkel het eerste jaar volledig gratis is. Nu zijn er wel mensen die bij een kantoor in hun buurt enkel de online spaarrekening geopend hebben, maar natuurlijk als je geld gaat afhalen moet je altijd via de bank zelf passeren. Dus volgens mij ligt het vooral aan het gebruiksgemak.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Heeft er iemand ervaring met FINTR0,zij hebben ook een hoge rente?
Dit zijn de producten van Fintro op dit moment:liesje schreef: Heeft er iemand ervaring met FINTR0,zij hebben ook een hoge rente?
Fintro Online Spaarrekening: 2 + 0,50
Fintro Blue Select: 1 + 1,50
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Ik begrijp de kritiek op Argenta niet.
1.85 is niet zo slecht ten opzichte van de toppers. Elke dag zijn er banken die zakken, zelden stijgers. Ik heb het vertrouwen dat het verschil niet te groot wordt bij Argenta.
Verder alles gratis en makkelijk internet bankieren
Goede service ook. Via mail of telefoon, direct persoonlijk contact met bekwaam personeel.
Kaupthing geld bij Keytrade gelaten.
Ing omdat het 40 jaar geleden 1ste bank was en mijn pensioensparen daar zit;
Verder dode rekening
1.85 is niet zo slecht ten opzichte van de toppers. Elke dag zijn er banken die zakken, zelden stijgers. Ik heb het vertrouwen dat het verschil niet te groot wordt bij Argenta.
Verder alles gratis en makkelijk internet bankieren
Goede service ook. Via mail of telefoon, direct persoonlijk contact met bekwaam personeel.
Kaupthing geld bij Keytrade gelaten.
Ing omdat het 40 jaar geleden 1ste bank was en mijn pensioensparen daar zit;
Verder dode rekening
Ik ben nog altijd aan het twijfelen waar ik met mijn spaargeld naartoe ga. Mijn eerste gedachte is DB maar zijn ze wel te vertrouwen met hun rentevoet? Ik wil mijn spaargeld niet verhuizen om daarna op te merken dat ze hun rente hebben verlaagd.
-
Toone
Keytrade vind ik persoonlijk redelijk correct met hun interestvoeten, ik bedoel niet al te veel schommelingen en een goed gemiddelde. Eigenlijk altijd bij de betere zoniet de beste. Zeer goede dienstverlening.
-
BC65462
Ik blijf hoofdzakelijk bij Dexia en Fortis omdat ze vlak naast de deur zijn. Dat geeft gemoedsrust en gebruiksgemak, en dat kost idd geld
-
Toone
Ik ben momenteel klant bij Fintro in hoofdzaak voor mijn verzekeringen (AXAVaganzza schreef:Dit zijn de producten van Fintro op dit moment:liesje schreef: Heeft er iemand ervaring met FINTR0,zij hebben ook een hoge rente?
Fintro Online Spaarrekening: 2 + 0,50
Fintro Blue Select: 1 + 1,50
Als je niet heel de tijd wil verhuizen ga dan vooral niet naar DB, want het is hun specialiteit om om de haverklap een nieuwe soort spaarrekening te lanceren (eigenlijk gewoon dezelfde maar met een andere naam). op dat moment verlagen ze de rente van hun oude spaarrekening.Mynot schreef: Ik ben nog altijd aan het twijfelen waar ik met mijn spaargeld naartoe ga. Mijn eerste gedachte is DB maar zijn ze wel te vertrouwen met hun rentevoet? Ik wil mijn spaargeld niet verhuizen om daarna op te merken dat ze hun rente hebben verlaagd.
Ik heb nu het meeste spaargeld bij CKV, daar ben ik heel tevreden van tot nu toe (alles is zeer vlot verlopen). Maar je kan je rekening wel niet online beheren en om geld van je spaarrekening te halen moet je een fax/brief sturen. Verder vind ik BMPB top, Keytrade en die tijdelijke promotie van BNP Paribas ook wel interessant.
Keytrade wordt het dan. BMPB ziet er heel interessant uit maar het nadeel is natuurlijk de getrouwheidspremie en aangezien er spaargeld er af gaat en bij komt is het - volgens mij - niet voordelig dan.
-
Toone
Goed zo!Mynot schreef: Keytrade wordt het dan. BMPB ziet er heel interessant uit maar het nadeel is natuurlijk de getrouwheidspremie en aangezien er spaargeld er af gaat en bij komt is het - volgens mij - niet voordelig dan.
Een vraagje.
Intresten met valuta 1 januari 2010, dus rente dat werd berekend voor het jaar 2009, maar verworven in 2010. Telt die rente voor de belastingen als inkomsten 2009 of 2010??
Voor mij is dit momenteel niet van belang maar vraag het mij gewoon af?
Intresten met valuta 1 januari 2010, dus rente dat werd berekend voor het jaar 2009, maar verworven in 2010. Telt die rente voor de belastingen als inkomsten 2009 of 2010??
2009iness schreef: Een vraagje.