Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Doodsimpel hier komen opduiken met dergelijke Nicks, dat lijken mij klaarblijkelijke intenties om te trollen
Ik heb niet alles van M-Peeters gelezen. Is ook een veelschrijver. Maar die had bij wat ik gelezen heb altijd inhoudelijk nog iets te melden. Niet zoals Brembos die lege formuletjes. De heer professor, een beetje respect, altijd te pas en te onpas over het blok beginnen. En dan zo dikwijls doen alsof hij niet begrijpt wat je zegt. Alsof mensen het met hem eens zijn, terwijl ze hem tegenspreken. Hij is zo goed als altijd naast de kwestie bezig. Dat is puur trollen. Ook volgens de definitie. Niet puur mijn mening.KV schreef: ↑19 augustus 2024, 11:46Van Brembos stel je dat het trollen is (er op uit zijn in hoofdzaak rechts te jennen en niet inhoudelijk te gaan)mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:23
Mensen noemen Vincent Vega en m-peeters en varianten ook trollen, maar dat klopt gewoon niet. Verschillende nicks hebben of heel geobsedeerd zijn over je standpunt maakt je nog geen trol. Je kan er vanalles van denken, maar wat die schrijven beantwoordt gewoon niet aan de definitie van "trollen". Misschien moeten ze eens een nieuwe term bedenken voor de behoefte om verschillende alter ego's te hebben, want een beetje verknipt is het wel, maar "trollen" is het niet.
Deed M-Peeters dan niet telkens hetzelfde met links en ook enkel provocerend te zijn ?
Ik denk dat dit topic beter gesloten kan worden. Hou het allemaal netjes in taalgebruik!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!