Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Aankondigingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vaganzza wordt moderator op het forum

Alle aankondigingen in verband met spaargids komen hier
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
274 berichten
  • Pagina 18 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Volgende
pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Re: Vaganzza wordt moderator op het forum

Bericht door pukkie007 » 19 augustus 2024, 09:24

Correctie: in het dagelijks leven zijn er wel meerdere zaken die je niet (meer) mag zeggen of schrijven. Als dat je maatstaf is, dan ben je niet consequent. En laat dat niet-consequent-zijn nu net de reden van ergernis zijn. :P

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Bericht door pukkie007 » 19 augustus 2024, 09:32

Bovenstaande was natuurlijk een reactie op de mod. ;)
@Kwakkie: lijkt mij een plausibele uitleg. Maar je was mij geen antwoord verschuldigd hoor.

Ayhrual
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Ayhrual
Verstuur privébericht

Bericht door Ayhrual » 19 augustus 2024, 09:32

Sammy2 schreef: ↑14 augustus 2024, 20:26
Ayhrual schreef: ↑14 augustus 2024, 13:08
Het is erger dan een kleuterklasje.
Sommigen hier hebben er geen moeite mee om hun frustraties te uiten.
Anderen, om hun racistische uitspraken volle gang te geven....
Dus ja, een moderator is hier nodig en liefs met een sterkere aanpak.
Zich schuilen achter een nickname om ongepaste opmerkingen te uiten, moet aangepakt worden ....
Definieer "ongepaste opmerkingen". Bedoel je "niet-mainstream" of "niet-conforme meningen? Wat bedoel je met "aanpakken"? Aanpakken, zoals in Iran de Zedenpolitie het doet met "contrairen"? Zeg maar eens.
Met "ongepaste" opmerkingen bedoel ik denigrerend en racistisch, kinderachtig .... Moet ik u een tekening maken ? Sorry, geen tijd hiervoor.
Aanpakken : waarschuwen en dan verbannen. Aan wat dacht jij ?
Het is de 2de keer dat je Iran neemt als voorbeeld. Is uit de context. Weet niet zeker wat daarachter ligt maar gelieve te stoppen met insinuaties.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Bericht door pukkie007 » 19 augustus 2024, 09:38

Little Sammy does it again! >:D

Net een prachtig lang weekend achter de rug, maar op maandagochtend is het weer van dat. ::)

Ayhrual
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Ayhrual
Verstuur privébericht

Bericht door Ayhrual » 19 augustus 2024, 09:52

Vaganzza schreef: ↑19 augustus 2024, 09:00 De reden is vrij simpel: taalgebruik. Meer woorden hoef ik daar niet aan vuil te maken. Of je nu reageert op een gewoon lid of een trol (al zou ik niet weten waarom je op zo'n accounts zou reageren, maar da's vrije keuze): je taalgebruik moet in orde blijven. Dat is in het dagelijkse leven ook zo, dus op het forum ook.
+1, taalgebruik.

Orakel van Brakel
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Orakel van Brakel
Verstuur privébericht

Bericht door Orakel van Brakel » 19 augustus 2024, 10:11

VincentVega schreef: ↑18 augustus 2024, 21:30

Blijkbaar is gissen over wie welke nick(s) heeft populair en toegestaan: wel volgens mij zijn haelewyn, Destereir en Brembos 1 en dezelfde persoon.
En kwakkie?

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

Bericht door mver » 19 augustus 2024, 10:23

pukkie007 schreef: ↑19 augustus 2024, 08:51 Zoals ik al eerder postte: Brembos is geen uniek account. Maw, met een ander account schrijft HIJ wel nuttige posts. HIJ vindt het gewoon leuk, en heeft blijkbaar ook genoeg tijd, om te posten én te trollen. Daar kruipt heel wat tijd in als je consequent wil trollen. Omdat zelfs een trol niet perfect is, laat ook HIJ regelmatig een steekje vallen.
Verder nog opmerken dat oa Earth, Joker, Voorheen, Sammy, Finny, Kevva, Kwakkie (!?) en Brembos zeker dubbele agenda's hebben/hadden. Laat dat nu net de leden zijn die het meest reageren in dit topic ...
Don't shoot me if I got one wrong. :-*
Met welk account schrijft Brembos dan wel zinnige dingen? Al het maakt ook niks uit. Brembos is een account dat minstens de les gelezen zou moeten worden en moet ophouden met wat ie doet. Jij klinkt alsof je het een hele prestatie vindt wat Brembos doet. Laat me niet lachen zeg :D. Het is gewoon iemand die eindelijk eens een discussie kan "naar zijn hand zetten" door gewoon consequent vals te spelen. Ik kan er hoogstens medelijden mee hebben. Maar de mod heeft net gewoon toegegeven dat trollen hier gewoon mag, zolang je het maar op een passief-agressieve manier doet. Het is hier een toevluchtsoord voor gefrustreerde passief-agressievelingen ::).

Mensen noemen Vincent Vega en m-peeters en varianten ook trollen, maar dat klopt gewoon niet. Verschillende nicks hebben of heel geobsedeerd zijn over je standpunt maakt je nog geen trol. Je kan er vanalles van denken, maar wat die schrijven beantwoordt gewoon niet aan de definitie van "trollen". Misschien moeten ze eens een nieuwe term bedenken voor de behoefte om verschillende alter ego's te hebben, want een beetje verknipt is het wel, maar "trollen" is het niet.

Brembos en Sammy2 zijn hier op dit moment voor mij de enige duidelijke trollen. Het zou mij ook razend benieuwen welke nick Sammy2 hier nog heeft? Of bedoel je gewoon zijn vorige nick? Joker, Finny, Voorheen zijn denk ik gewoon mensen die een tweede nick hebben voor als ze verbannen worden (deze keer zonder zelfs te begrijpen waarom). Dat kan je mensen moeilijk kwalijk nemen. Het klopt heel zeker dat consequent zijn in de moderatie hier heel ver te zoeken is. Joker had eigenlijk helemaal niks verkeerd gezegd. Hij pleitte gewoon voor respect voor iedereen, wat kan je daar verkeerd aan vinden?

En Earth een dubbele account?? Hij is 1 keer verbannen. Mij is niet opgevallen dat hij toen met een andere account geschreven zou hebben.

En kwakkie geloof ik gewoon. We moeten de paranoia nu ook niet laten regeren.
Laatst gewijzigd door mver op 19 augustus 2024, 10:37, 3 keer totaal gewijzigd.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 19 augustus 2024, 10:29

Ah... ik vind groepsgedrag enorm boeiend ook.
Niet alleen op fora.

Verder, als mensen teveel zeveren .. laat ze zeveren.
De laatste tijd lukt me dat beter maar waarom is het verdorie toch zo aartsmoeilijk. Dat stukje van de psychologie wil ik nog graag begrijpen.

Nog psyche : je ziet toch van ver dar er hier mensen zijn die op het forum een rol spelen.
Echte dikke ettertjes worden in de maatschappij mogelijk constant afgerekend op hun gedrag en blazen hier hun negatieve kant van hun karakter dan maar x25 op. Of meer.

En dan heb je nog die die in de maatschappij niet veel voorstellen maar het liefst andersom zien. Die komen hier ook hoog van de toren blazen.

Dat zijn enkele van mijn ideeën over psychologie en de toepassing ervan op dit forum.
Ik hoor graag die van jullie.

Verder onthouden we wat we al lang weten. Dat je iemand hier de grond mag inboren zoveel als je maar wil. Als je het maar niet doet met woordjes die door 1 lid/mod als "vulgair" beschouwd worden.
Nu weet ik waarom ik al wat bans versleten heb. Ik doe in het dagelijks leven ook weinig moeite om de dingen netjes te verwoorden. Maar daar heb ik er geen nadeel van. Ik lach alleen meer en vaker dan de gemiddelde "netjesprater".

@Mver : je Brembos obsessie >> al eens de negeerknop geprobeerd ?? Dat helpt echt.

Voor de rest zie ik oprecht wat "intellectueel oneerlijke dingen" in je betoog.
Leer eens aanvaarden dat een mening is zoals een hol in je g*t. Iedereen heeft er een en dat maakt het ineens een pak minder speciaal.
Meningen kunnen verschillend zijn. Niet alleen die van mij of die van jou is juist. Ze zijn allemaal een beetje juist, door de juiste lens bekeken.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

Bericht door mver » 19 augustus 2024, 10:50

haelewyn schreef: ↑19 augustus 2024, 10:29 Ah... ik vind groepsgedrag enorm boeiend ook.
Niet alleen op fora.

Verder, als mensen teveel zeveren .. laat ze zeveren.
De laatste tijd lukt me dat beter maar waarom is het verdorie toch zo aartsmoeilijk. Dat stukje van de psychologie wil ik nog graag begrijpen.

Omdat communicatie bedoeld is om elkaar te begrijpen. Mensen die dat bewust saboteren, zijn irritant, toch niet moeilijk?

Nog psyche : je ziet toch van ver dar er hier mensen zijn die op het forum een rol spelen.
Echte dikke ettertjes worden in de maatschappij mogelijk constant afgerekend op hun gedrag en blazen hier hun negatieve kant van hun karakter dan maar x25 op. Of meer.

+1 Er zijn hier opvallend veel mensen van het ASS spectrum. Niet noodzakelijk bij de "ettertjes", maar in de maatschappij hebben die het ook moeilijker om hun ei kwijt te kunnen op hun manier. Ook mensen met een moeilijk karakter zoals Platin, ludo en ik vergeet er nog wel een paar horen in deze categorie thuis. Dat ze een rol spelen denk ik nog niet eens.

En dan heb je nog die die in de maatschappij niet veel voorstellen maar het liefst andersom zien. Die komen hier ook hoog van de toren blazen.

Ook +1. We noemen geen namen :D.

Dat zijn enkele van mijn ideeën over psychologie en de toepassing ervan op dit forum.
Ik hoor graag die van jullie.

Verder onthouden we wat we al lang weten. Dat je iemand hier de grond mag inboren zoveel als je maar wil. Als je het maar niet doet met woordjes die door 1 lid/mod als "vulgair" beschouwd worden.
Nu weet ik waarom ik al wat bans versleten heb. Ik doe in het dagelijks leven ook weinig moeite om de dingen netjes te verwoorden. Maar daar heb ik er geen nadeel van. Ik lach alleen meer en vaker dan de gemiddelde "netjesprater".

@Mver : je Brembos obsessie >> al eens de negeerknop geprobeerd ?? Dat helpt echt.

Ik denk dat jij en je linkse buddies een Brembos-obsessie hebben haelewyn. Al de rest vindt hem een duidelijke trol. Niet moeilijk ook ::). En misschien moet je eens uitzoomen en begrijpen dat sommige mensen ook met principes bezig zijn? Niet alleen met individuen?

Voor de rest zie ik oprecht wat "intellectueel oneerlijke dingen" in je betoog.
Leer eens aanvaarden dat een mening is zoals een hol in je g*t. Iedereen heeft er een en dat maakt het ineens een pak minder speciaal.
Meningen kunnen verschillend zijn. Niet alleen die van mij of die van jou is juist. Ze zijn allemaal een beetje juist, door de juiste lens bekeken.
En wat is er volgens jou precies intellectueel oneerlijk in mijn betoog? Ik til zwaar aan zo'n beweringen. Ik had het over definities, niet over meningen. Dus leg precies uit waar je het over hebt.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 19 augustus 2024, 10:57

mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:50
Ik denk dat jij en je linkse buddies een Brembos-obsessie hebben haelewyn. Al de rest vindt hem een duidelijke trol. Niet moeilijk ook ::). En misschien moet je eens uitzoomen en begrijpen dat sommige mensen ook met principes bezig zijn? Niet alleen met individuen?

Nee. Voor de 100ste keer : als je iets aan die rechtse trol wil doen, doe maar.
Maar doe ook (eerst) iets aan de ergere trollen aan jullie kant.
En dan is er niks aan de hand.
Met iedereen evenveel geduld hebben is geen slechte zaak.

Of moeten we de leden laten trollen die jij geen trol vindt ? Dag Jan ! Met principes bezig ? Laat me niet lachen.. ik ben net aan het eten.

Je bekijkt het m.i. volledig verkeerd. Je doet dat al lang. Je zal dat blijven doen.
En ik ook.
So why are we having this conversation.

Uitleggen wat en waarom ?
Nee man. Het is me mijn onkostbare tijd niet eens waard. Geen zin in. Het heeft ook geen zin.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

Bericht door mver » 19 augustus 2024, 11:05

haelewyn schreef: ↑19 augustus 2024, 10:57
mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:50

Nee. Voor de 100ste keer : als je iets aan die rechtse trol wil doen, doe maar.
Maar doe ook (eerst) iets aan de ergere trollen aan jullie kant.
En dan is er niks aan de hand.
Met iedereen evenveel geduld hebben is geen slechte zaak.

Dat jij een rangorde in de trollen ziet, is een mening, geen feit.

Of moeten we de leden laten trollen die jij geen trol vindt ? Dag Jan ! Met principes bezig ? Laat me niet lachen.. ik ben net aan het eten.

Ik heb argumenten gegeven. Er bestaan definities voor dit soort dingen. Het gaat hier ook niet over meningen. Wat zijn jouw argumenten? Ik hoor er GEEN! Misschien moet je ook de definitie van "intellectueel oneerlijk" eens opzoeken.

Je bekijkt het m.i. volledig verkeerd. Je doet dat al lang. Je zal dat blijven doen.
En ik ook.
So why are we having this conversation.

Mening ::). Geen argumenten.

Uitleggen wat en waarom ?
Nee man. Het is me mijn onkostbare tijd niet eens waard. Geen zin in. Het heeft ook geen zin.
En je kunt het ook niet uitleggen.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 19 augustus 2024, 11:10

Op het erg lage niveau dat je nu aan 't zeveren bent doe ik niet mee.
Dat worden eindeloze inhoudsloze carpe discussies.

Je stijl lijkt er vandaag trouwens enorm op.. en als ik dat zeg is het geen compliment.

Daaag mver !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 augustus 2024, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

Bericht door mver » 19 augustus 2024, 11:16

Argumenten geven en logisch redeneren is laag niveau? Jij valt echt door de mand zeg. Triest.

Als je geen (inhoudelijke!) argumenten hebt, geef het dan eerlijk toe. Nu komen we er ook achter, maar jij komt er echt niet beter uit. Jammer.

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

Bericht door voorheenCP1234 » 19 augustus 2024, 11:25

mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:23
pukkie007 schreef: ↑19 augustus 2024, 08:51 Zoals ik al eerder postte: Brembos is geen uniek account. Maw, met een ander account schrijft HIJ wel nuttige posts. HIJ vindt het gewoon leuk, en heeft blijkbaar ook genoeg tijd, om te posten én te trollen. Daar kruipt heel wat tijd in als je consequent wil trollen. Omdat zelfs een trol niet perfect is, laat ook HIJ regelmatig een steekje vallen.
Verder nog opmerken dat oa Earth, Joker, Voorheen, Sammy, Finny, Kevva, Kwakkie (!?) en Brembos zeker dubbele agenda's hebben/hadden. Laat dat nu net de leden zijn die het meest reageren in dit topic ...
Don't shoot me if I got one wrong. :-*
Met welk account schrijft Brembos dan wel zinnige dingen? Al het maakt ook niks uit. Brembos is een account dat minstens de les gelezen zou moeten worden en moet ophouden met wat ie doet. Jij klinkt alsof je het een hele prestatie vindt wat Brembos doet. Laat me niet lachen zeg :D. Het is gewoon iemand die eindelijk eens een discussie kan "naar zijn hand zetten" door gewoon consequent vals te spelen. Ik kan er hoogstens medelijden mee hebben. Maar de mod heeft net gewoon toegegeven dat trollen hier gewoon mag, zolang je het maar op een passief-agressieve manier doet. Het is hier een toevluchtsoord voor gefrustreerde passief-agressievelingen ::).

Mensen noemen Vincent Vega en m-peeters en varianten ook trollen, maar dat klopt gewoon niet. Verschillende nicks hebben of heel geobsedeerd zijn over je standpunt maakt je nog geen trol. Je kan er vanalles van denken, maar wat die schrijven beantwoordt gewoon niet aan de definitie van "trollen". Misschien moeten ze eens een nieuwe term bedenken voor de behoefte om verschillende alter ego's te hebben, want een beetje verknipt is het wel, maar "trollen" is het niet.

Brembos en Sammy2 zijn hier op dit moment voor mij de enige duidelijke trollen. Het zou mij ook razend benieuwen welke nick Sammy2 hier nog heeft? Of bedoel je gewoon zijn vorige nick? Joker, Finny, Voorheen zijn denk ik gewoon mensen die een tweede nick hebben voor als ze verbannen worden (deze keer zonder zelfs te begrijpen waarom). Dat kan je mensen moeilijk kwalijk nemen. Het klopt heel zeker dat consequent zijn in de moderatie hier heel ver te zoeken is. Joker had eigenlijk helemaal niks verkeerd gezegd. Hij pleitte gewoon voor respect voor iedereen, wat kan je daar verkeerd aan vinden?

En Earth een dubbele account?? Hij is 1 keer verbannen. Mij is niet opgevallen dat hij toen met een andere account geschreven zou hebben.

En kwakkie geloof ik gewoon. We moeten de paranoia nu ook niet laten regeren.
@Pukkie: als je mijn nick noemt, schrijf het dan correct; dat op zich is al een gebrek aan respect en zit geen loze beschuldigingen te doen: ik heb geen dubbele nick ( behalve die die 10 jaar geleden is gebanned zijnde CP1234 ) en ik heb nog minder een dubbele agenda.

@mver: volledig eens met je analyse over Brembos en hoe het hier aangepakt wordt: 100% trolgedrag waar niets aan gedaan wordt en wat door sommige zelfs opgehemeld of aangemoedigd wordt, niet normaal
Make Spaargids " Great Again ! "

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

Bericht door KV » 19 augustus 2024, 11:46

mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:23

Van Brembos stel je dat het trollen is (er op uit zijn in hoofdzaak rechts te jennen en niet inhoudelijk te gaan)

Deed M-Peeters dan niet telkens hetzelfde met links en ook enkel provocerend te zijn ?

Gesloten
  • Afdrukweergave

274 berichten
  • Pagina 18 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Volgende

Terug naar “Aankondigingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy