Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ik heb wat kritiek geuit de laatste weken maar nu lees ik dat er weinig gemodereerd werd door tijdsgebrek. Chapeau voor het feit dat je het gratis deed terwijl je eigenlijk werkt voor een ultra commercieel bedrijf als DPG ('k zal mijn mening over dat bedrijf maar even voor mezelf houden).
Hopelijk komt er waardige (en terug actieve) opvolging maar ik kan me moeilijk voorstellen wie zo'n taak op zich zou willen nemen met al de trollen die hier momenteel actief zijn. Ik zie dit forum eerder verder wegglijden en uiteindelijk sterven... hopelijk zie ik het verkeerd.
Hopelijk komt er waardige (en terug actieve) opvolging maar ik kan me moeilijk voorstellen wie zo'n taak op zich zou willen nemen met al de trollen die hier momenteel actief zijn. Ik zie dit forum eerder verder wegglijden en uiteindelijk sterven... hopelijk zie ik het verkeerd.
Laatst gewijzigd door Surya op 23 maart 2026, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Op juridischforum.be is ook zoiets ongeveer gebeurd, een behoorlijke ramp.
Denk dat ze minstens een moderator een loon, een huisvestingsvergoeding, deelname in de winst, maaltijdSEX, bedrijfswagen met chauffeur ( m/v/x), fate-bike moeten geven.
Denk dat ze minstens een moderator een loon, een huisvestingsvergoeding, deelname in de winst, maaltijdSEX, bedrijfswagen met chauffeur ( m/v/x), fate-bike moeten geven.
Dit topic kan dus dicht. 
Titel nog wijzigen:
Vaganzza was moderator op het forum
Vaganzza was moderator op het forum
Bedankt. Helaas ook er gaan er hier een paar blij zijn vrees ik..
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Die kunnen pas blij zijn of niet als ze de opvolging kennen.
Ik ga er verder niets over schrijven wat ik niet zou menen. Dat is nooit mijn gewoonte geweest en dat gaat het ook niet worden.
Ik hou het bij wat ik een tijdje geleden zei : liever Vaganzza dan een andere alternatieve rechtvaardigheid.
Ik ga er verder niets over schrijven wat ik niet zou menen. Dat is nooit mijn gewoonte geweest en dat gaat het ook niet worden.
Ik hou het bij wat ik een tijdje geleden zei : liever Vaganzza dan een andere alternatieve rechtvaardigheid.