Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ik heb wat kritiek geuit de laatste weken maar nu lees ik dat er weinig gemodereerd werd door tijdsgebrek. Chapeau voor het feit dat je het gratis deed terwijl je eigenlijk werkt voor een ultra commercieel bedrijf als DPG ('k zal mijn mening over dat bedrijf maar even voor mezelf houden).
Hopelijk komt er waardige (en terug actieve) opvolging maar ik kan me moeilijk voorstellen wie zo'n taak op zich zou willen nemen met al de trollen die hier momenteel actief zijn. Ik zie dit forum eerder verder wegglijden en uiteindelijk sterven... hopelijk zie ik het verkeerd.
Hopelijk komt er waardige (en terug actieve) opvolging maar ik kan me moeilijk voorstellen wie zo'n taak op zich zou willen nemen met al de trollen die hier momenteel actief zijn. Ik zie dit forum eerder verder wegglijden en uiteindelijk sterven... hopelijk zie ik het verkeerd.
Laatst gewijzigd door Surya op 23 maart 2026, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Op juridischforum.be is ook zoiets ongeveer gebeurd, een behoorlijke ramp.
Denk dat ze minstens een moderator een loon, een huisvestingsvergoeding, deelname in de winst, maaltijdSEX, bedrijfswagen met chauffeur ( m/v/x), fate-bike moeten geven.
Denk dat ze minstens een moderator een loon, een huisvestingsvergoeding, deelname in de winst, maaltijdSEX, bedrijfswagen met chauffeur ( m/v/x), fate-bike moeten geven.
Dit topic kan dus dicht. 
Titel nog wijzigen:
Vaganzza was moderator op het forum
Vaganzza was moderator op het forum
Bedankt. Helaas ook er gaan er hier een paar blij zijn vrees ik..
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Die kunnen pas blij zijn of niet als ze de opvolging kennen.
Ik ga er verder niets over schrijven wat ik niet zou menen. Dat is nooit mijn gewoonte geweest en dat gaat het ook niet worden.
Ik hou het bij wat ik een tijdje geleden zei : liever Vaganzza dan een andere alternatieve rechtvaardigheid.
Ik ga er verder niets over schrijven wat ik niet zou menen. Dat is nooit mijn gewoonte geweest en dat gaat het ook niet worden.
Ik hou het bij wat ik een tijdje geleden zei : liever Vaganzza dan een andere alternatieve rechtvaardigheid.
Wat verwacht je dan? Opdoeken forum?
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- VincentVega
- VIP member

Bedankt V.
Ik vond het goed van Vaganzza dat hij hier gratis en voor niks de str*nt komt opruimen.
Het is geen dankbaar werk en ook niet makkelijk.
Dus om het even welke kritiek ik ook had, het was tof dat je dit al die jaren wou doen.
Ik vond het goed van Vaganzza dat hij hier gratis en voor niks de str*nt komt opruimen.
Het is geen dankbaar werk en ook niet makkelijk.
Dus om het even welke kritiek ik ook had, het was tof dat je dit al die jaren wou doen.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Juist ja, was ze bijna vergeten… de boel is daar compleet ingestort, het is een kale woestenij en vergane glorie.
Tot overmaat van ramp zijn er nuttige bijdragers die om een flut reden geband werden en al hun Posts in 1 moeite werden “opgeschoond”, waardoor veel topics gewoon onleesbaar zijn.
wie is vaganzza eigenlijk? Alsof ik die moeten kennen of zo?
Who cares?
Who cares?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Juridisch forum was dan ook al erg lang de plaats waar je zeker niet moest gaan voor juridisch advies, waar zogezegde juristen onmogelijke en foute adviezen gaven..
Een schoolvoorbeeld van een forum en waarom fora berucht zijn omdat iedere idioot wel iets kan aanraden wat volledig fout is.
Enige manier om dat op te lossen was er een bom onder leggen.
En wetgeving is dan nog een redelijk eenvormig iets. Terwijl advies in sparen en beleggen vaak inhoudt dat je de toekomst zou moeten kunnen voorspellen om het goed te doen.
De no nonsense respons van Lucske.. je handelsmerk toch wel. Ik hou er wel van.
Antwoord : Vaganzza was de vorige moderator hier.. die hopelijk
1) (theoretisch best mogelijk) wordt vervangen door een betere of
2)waarschijnlijk door een nog slechtere.
3).....
Wat mogelijkheid / vervolg 3 zou kunnen zijn : geen idee en het boeit me ook niet. De toekomst komt wel.. zonder forceren.
"We're doomed", zou daar iemand over gezegd hebben.
Ik begrijp even niet hoe je tot deze gedachte komt.
Alles is mogelijk zeker, maar niet noodzakelijk.
Zag het al meer dat na het een tijd gedaan was met een forum waar de moderator het niet meer onder controle kreeg...
Gazet van Antwerpen had ooit een forum. Lang geleden. En kortstondig.
't Is niet makkelijk, zoveel egootjes bijeen.
't Is niet makkelijk, zoveel egootjes bijeen.
Wie weet gaat Donald Trump of iemand van zijn entourage hier moderator worden.