Van welke bank zijn jullie tevreden?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Van welke bank zijn jullie tevreden?
de enigste bank die mijn niet bedriegt is mijn zitbank
Wie hier heeft de trollenkooi niet goed op slot gedaan?!
schone liedjes duren niet lang, tot 28 februari om precies te zijnpol schreef:Optima plus...... 3.75 netto rente.
pol
Als u geld levenslang + 3% rente oplevert zou je toch moeten zot zijn om het geld af te halen in plaats van te lenen aan 2,2 % vooropgesteld dat je de afbetaling aan kan en je indien nodig het geld op tafel kunt leggen ?
ik ben ook voorstander van voorzichtig te zijn met leningen maar niet altijd verkeerd om te lenen mits gezond verstand.
Als u geld levenslang + 3% rente oplevert zou je toch moeten zot zijn om het geld af te halen in plaats van te lenen aan 2,2 % vooropgesteld dat je de afbetaling aan kan en je indien nodig het geld op tafel kunt leggen ?
ik ben ook voorstander van voorzichtig te zijn met leningen maar niet altijd verkeerd om te lenen mits gezond verstand.
Particulier bekeken heb je gelijk. In de andere gevallen (zaak) niet.pol schreef:Ze moesten u 25 % aanrekenen. Voor een auto lenen moesten ze verbieden punt.
We zullen zien.....op 28 februari.dries944 schreef:schone liedjes duren niet lang, tot 28 februari om precies te zijnpol schreef:Optima plus...... 3.75 netto rente.
hallo, iemand ervaring met Fortuneo?
flex-rekening-na-7-dagen-nog-steeds-nie ... eo#p129676" onclick="window.open(this.href);return false;
Helemaal juist! Wanneer we over bankkantoren spreken (en niet over internetbanken), heb ik al vele jaren goede ervaringen met 2 bepaalde Belfius-kantoren. Eén zaak valt alvast op in vergelijking met KBC: het verloop van personeel is veel kleiner bij Belfius en dat is te wijten aan hun andere structuur. De agentschappen (ex-Gemeentekrediet, voor ex-BACOB ligt de zaak helemaal anders) werven hun eigen personeel aan en Brussel heeft daar niets in te wijzigen of te verschuiven. Je hebt dus bij Belfius veel kans dat je "vast aanspreekpunt" tien en zelfs twintig jaar later nog dezelfde persoon is!Frisse Freddy schreef:Service hangt meer af van de kantoorhouder en z'n personeel dan van het logo dat op de voorgevel hangt.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
-
dirk1969rambo
- Newbie

- Contacteer:
Ik ben zeer tevreden van de bkcp bank.en 0,95 % intrest en een honderdtal kantoren
Hoe meer kantoren een bank heeft hoe meer geld(gebouwen,personeel) ze nodig hebben om dit in stand te houden waardoor ze ook geen toprentes kunnen aanbieden. Internetbanken hebben maar één hoofdkantoor in belgie en zij hebben de hoogste rentes!
Om te sparen heb je véél betere banken dan bkcp!
Om te sparen heb je véél betere banken dan bkcp!