vanaf 01/01/2020 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: vanaf 01/01/2020 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
Ga meer dan 8 keer naar buiten land en neem daar nooit een annuleringsverzekering voor , als ik die elke keer moet betalen??? veel meer dan 84 euro!
Soms kan je beter iets betalen voor veel service die meer opbrengt, natuurlijk als je dit niet benut is het dure betalende service.
AXA is een grote financiele groep. Niemand wist zelfs dat er zoiets bestond als AXA Bank België. Hoe zou Crelan, de overnemer van AXA Bank België, dan ook enige invloed kunnen uitoefenen op de beurskoers van AXA? Door het tarief te verhogen van cash afhalingen?odbc schreef: ↑30 december 2019, 12:18 AXA word overgenomen in zeer korte tijd en daarom deze zet om hun aandelen te laten zakken.
Ga kijken in geschiedenis waar banken worden overgenomen , elke keer is er vooraf iets gaande om aandelen ervan te laten zakken. Is lobbywerk van de overnemer!!
We zullen zien of ik binnen een jaar hierover gelijk heb, volg hun aandelen grafiek .
Nog los daarvan. Crelan betaalt in cash. De beurskoers van AXA heeft dus helemaal geen belang.
Wat is dan de waarde van jouw grafiek over een jaar?
Wat bedoel je trouwens: dat de grafiek zal stijgen of dalen?
Crelan betaalt amper 540 miljoen. Voor AXA is dit peanuts, zelfs minder dan peanuts. Toen de deal bekend raakte, heeft de beurskoers van AXA 0,0 bewogen. Een complete non-event.
9 keer per jaar naar Auchan om water in flessen te kopenodbc schreef: ↑30 december 2019, 14:03Ga meer dan 8 keer naar buiten land en neem daar nooit een annuleringsverzekering voor , als ik die elke keer moet betalen??? veel meer dan 84 euro!
Soms kan je beter iets betalen voor veel service die meer opbrengt, natuurlijk als je dit niet benut is het dure betalende service.

Wel flessen maar moezelwijn 

Heeft Beobank ook niet zo een visa of Mastercard?
Ik lees net een artikel op HLN ;bij Fortis 70 cent vanaf 2020!!!haelewyn schreef: ↑30 december 2019, 12:48 0,50 euro is tegenwoordig een normaal tarief bij veel banken.
Alleen is er wel het verschil dat AXA minder eigen automaten heeft dan bv ING, Belfius, KBC, BNP...
Het blijft voor de klant 'de balans maken' zeker he ?
Als je niet tevreden bent : je stemt met je portemonee en met je voeten.
-
- Jr. Member
Jaren geleden was het tarief bij recordbank reeds 70 cent om vreemd te gaan met je kaart. Alleen bij ing was het gratis.
Of je kan overstappen op hun andere rekening0,50 euro is tegenwoordig een normaal tarief bij veel banken.
Alleen is er wel het verschil dat AXA minder eigen automaten heeft dan bv ING, Belfius, KBC, BNP...
Het blijft voor de klant 'de balans maken' zeker he ?
Als je niet tevreden bent : je stemt met je portemonee en met je voeten.
axa schreef:U kunt ook kiezen voor een Comfort2bank zichtrekening. Voor 4,5 euro/ maand, krijgt u een uitgebreider dienstenpakket met onder andere gratis geldopnames in euro met uw AXA debetkaart in de SEPA-zone en een contactloze Visa Classic kredietkaart op aanvraag.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Hello bank vorige week opgezegd. Gebruikte deze rekening niet meer wegens geen mobile vikings meer.
Mss Keytrade rekening openen, maar ben het beu om zoveel rekeningen te hebben.
Stom dat je zo moet shoppen om overal het onderste uit de kan te halen
Mss Keytrade rekening openen, maar ben het beu om zoveel rekeningen te hebben.
Stom dat je zo moet shoppen om overal het onderste uit de kan te halen