vastgoed van Creadomus/Creahaus verkopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
LiesbethBeeckman
- Newbie

- Contacteer:
vastgoed van Creadomus/Creahaus verkopen
Hallo iedereen,
Mijn naam is Liesbeth - ik ben nieuw dus ik hoop dat dit bericht op de juist plaats staat!
Ik post dit bericht uit naam van een groep kleine spaarders die als particulieren Duits vastgoed hebben aangekocht via de Belgische projectontwikkelaar Creadomus/Creahaus, en dit vastgoed nu om diverse redenen wensen te verkopen.
Wij werken samen om alle opties te bekijken.
- Hebt u vastgoed in Duitsland gekocht via Creadomus/Creahaus in Belgie?
- Hebt u dit vastgoed nog steeds in uw bezit en wilt u dit verkopen?
- Of hebt u dit vastgoed ondertussen al verkocht?
- Of kent u iemand die zich in bovenstaande situatie bevindt?
Dan zouden wij graag van u horen! Meer mensen weten meer!
U kan ons vrijblijvend contacteren: liesbeth . beeckman (at) gmail . com of 0044 (0)7851 217392 (Dat is een Engels nummer en ja, er staat een cijfer meer in! En geen paniek, ik heb Whatsapp
).
We hebben ook een Facebook pagina en Facebook groep, beide met de naam "Duits vastgoed verkopen" waarnaar ik hier echter geen link mag posten.
Beste groeten!
Mijn naam is Liesbeth - ik ben nieuw dus ik hoop dat dit bericht op de juist plaats staat!
Ik post dit bericht uit naam van een groep kleine spaarders die als particulieren Duits vastgoed hebben aangekocht via de Belgische projectontwikkelaar Creadomus/Creahaus, en dit vastgoed nu om diverse redenen wensen te verkopen.
Wij werken samen om alle opties te bekijken.
- Hebt u vastgoed in Duitsland gekocht via Creadomus/Creahaus in Belgie?
- Hebt u dit vastgoed nog steeds in uw bezit en wilt u dit verkopen?
- Of hebt u dit vastgoed ondertussen al verkocht?
- Of kent u iemand die zich in bovenstaande situatie bevindt?
Dan zouden wij graag van u horen! Meer mensen weten meer!
U kan ons vrijblijvend contacteren: liesbeth . beeckman (at) gmail . com of 0044 (0)7851 217392 (Dat is een Engels nummer en ja, er staat een cijfer meer in! En geen paniek, ik heb Whatsapp
We hebben ook een Facebook pagina en Facebook groep, beide met de naam "Duits vastgoed verkopen" waarnaar ik hier echter geen link mag posten.
Beste groeten!
Re: vastgoed van Creadomus/Creahaus verkopen
Dag Liesbeth, zie de thread duits-vastgoed-t18950-15.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.