Verkoop woning- 1e bod binnen. Hoe verder aanpakken?
Re: Verkoop woning- 1e bod binnen. Hoe verder aanpakken?
Dat van die roerende voorwerpen is wel een goede vraag.
Je kan bvb je appartement verkopen voor 280.000 euro en wat inboedel voor 8.000 euro. Maakt tegenwoordig niet meer de grote verschillen maar alle beetjes helpen als de bedragen kort bij elkaar liggen.
Je kan bvb je appartement verkopen voor 280.000 euro en wat inboedel voor 8.000 euro. Maakt tegenwoordig niet meer de grote verschillen maar alle beetjes helpen als de bedragen kort bij elkaar liggen.
Het ging over de gordijnen en hoe de indeling van mijn dressing is (niet-ingebouwde kasten). Hooguit €500 zou ik er nog voor vragen. Het feit dat ze die vragen nog stelt na een tweede bezoek leek me gewoon te wijzen op interesse van haar kant.
De mama heeft enkel gevraagd of ik echt 25k voor mijn ondergrondse parkeerplaats wou omdat het veel leek in de buurt. Ik heb toen gezegd dat ik voor de psychologische aanpak ging en liever 239k + 25k vroeg dan €245k + 20k. Dit leek ze te snappen. Voor de rest is er niets gevraagd omtrent mijn vraagprijs.
Ik zou natuurlijk liefst zo dicht mogelijk bij mijn vraagprijs eindigen maar nog geen idee hoe ik dit juist aanpak. Het blijft natuurlijk een gok of ik op immoweb effectief een hoger prijs krijg. Dit weekend eerst nog afwachten…
Laat ze een mondeling bod doen. Bij akkoord geef je ze 2 dagen voor een schriftelijk bod. Bij niet akkoord onderhandel je verder of zoek je nieuwe kopers. Niet te ingewikkeld maken en ook niet teveel woorden aan vuil maken. Aktie!