verlaging vrijstelling op spaarrente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: verlaging vrijstelling op spaarrente
Hand boven uw hoofd….
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- VincentVega
- VIP member

Surya schreef: ↑Gisteren 20:35 Zelf ongeschoolde migranten kan je aan de slag krijgen met wat opleiding maar ik twijfel sterk of je al de![]()
lamzakken die hier, al dan niet met een burn-out, in de hangmat liggen (en om de 4 jaar voor PVDA of Vlaams Belang gaan stemmen) ooit nog geactiveerd gaat krijgen.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Geactiveerd krijgen? Wip diegene die de sociale zekerheid misbruiken gewoon uit hun hangmat, dat ze zichzelf maar activeren of toch minstens de noodzaak gaan voelen om wat te gaan doen.Surya schreef: ↑Gisteren 20:35 ...Zelf ongeschoolde migranten kan je aan de slag krijgen met wat opleiding maar ik twijfel sterk of je al de lamzakken die hier, al dan niet met een burn-out, in de hangmat liggen (en om de 4 jaar voor PVDA of Vlaams Belang gaan stemmen) ooit nog geactiveerd gaat krijgen.
Ikikikikikikikvortex schreef: ↑Vandaag 06:49Geactiveerd krijgen? Wip diegene die de sociale zekerheid misbruiken gewoon uit hun hangmat, dat ze zichzelf maar activeren of toch minstens de noodzaak gaan voelen om wat te gaan doen.Surya schreef: ↑Gisteren 20:35 ...Zelf ongeschoolde migranten kan je aan de slag krijgen met wat opleiding maar ik twijfel sterk of je al de lamzakken die hier, al dan niet met een burn-out, in de hangmat liggen (en om de 4 jaar voor PVDA of Vlaams Belang gaan stemmen) ooit nog geactiveerd gaat krijgen.