verontrustende brief Deutsche Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: verontrustende brief Deutsche Bank
als je geen zin hebt om iets aangesmeerd te krijgen, ga dan toch niet of zeg gewoon daar ter plekke NEEN, waar zit de mogelijke dreiging?
Ik zal me wel weren hoor, ik ben toch een spaargidser voor iets hé !
Trouwen, ik heb ook nog het één en het ander te vragen aan DB!
Trouwen, ik heb ook nog het één en het ander te vragen aan DB!
Niet zoveel aandacht aan besteden. Waarschijnlijk zal men voorstellen om uw risocprofiel te 'vergroten'. Ze zullen vragen om een lijst met vragen in te vullen en deze zo in te vullen dat u 'goed' tot 'zeer goed" op de hoogte bent van risicovolle beleggingen. zorg er echter voor dat u 'op papier' niet te goed op de hoogte bent van beleggen, want daardoor bevestigt u rechtstreeks dat het risico volledig voor uw rekening is. Trouwens uw risicoprofiel bepaalt de bank op basis van de beleggingen bij haar, terwijl de 'niet' risicovolle perfect bij een andere bank kunnen zitten.
Vind je dat nu zelf slim om je dommer voor te doen dan je bent ?
Hoe kan je nu een goed advies krijgen als je al op voorhand den boel gaat beduvelen ?
Doe het goed, laat die kerel een aangepast advies geven en denk er dan eens rustig THUIS over na.
Stel dat hij je een goede tip geeft ?
Hoe kan je nu een goed advies krijgen als je al op voorhand den boel gaat beduvelen ?
Doe het goed, laat die kerel een aangepast advies geven en denk er dan eens rustig THUIS over na.
Stel dat hij je een goede tip geeft ?
Dat weet ik ook wel beste Yaris.
Maar zoals je duidelijk kan zien, was mijn reactie niet voor Evita bedoeld.
Maar zoals je duidelijk kan zien, was mijn reactie niet voor Evita bedoeld.