Verslag AV Argen-co 2016
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Verslag AV Argen-co 2016
Dan hoop ik dat het morgen in orde komt... 'k Heb overgeschreven van Fintro, en dat blijkt geen snelle bank te zijn (heb ik helaas al een paar keer mogen ervaren).
Ook zojuist online gekeken, maar ook daar nog niets te zien.
Ook zojuist online gekeken, maar ook daar nog niets te zien.
Het was te denken dat het snel uitverkocht zou zijn; Ik bekloeg het mij al jaren dat ik er geen had.
Dankzij spaargids te weten gekomen dat er terug te koop waren en onmiddellijk 16 gekocht (voor mij en mijn vrouw). Zeer snel in orde gekomen met bevestigingsmail en al (betaald met Argenta-rekening).
Wel jammer dat mijn kantoorhouder (die ik ondertussen al 3 jaar niet meer gezien heb) niets liet weten. Was het niet van spaargids, ik zou het nooit geweten hebben.
Dankzij spaargids te weten gekomen dat er terug te koop waren en onmiddellijk 16 gekocht (voor mij en mijn vrouw). Zeer snel in orde gekomen met bevestigingsmail en al (betaald met Argenta-rekening).
Wel jammer dat mijn kantoorhouder (die ik ondertussen al 3 jaar niet meer gezien heb) niets liet weten. Was het niet van spaargids, ik zou het nooit geweten hebben.
Idem hier. Ik zat in het buitenland en wist van niets. Bij navraag op dinsdag dacht men dat men een brief had gestuurd, maar die is alleszins nooit aangekomen. Kans gemist om voor 1000 EUR bij te tanken.
Nu, dit gezegd zijnde, een van de redenen waarom het dividend de vorige jaren zo laag was, was omdat er cash nodig was om uittreders uit te betalen. Ik durf stiekem te hopen op een hoger dividend (3.5-3.75%) dit jaar, nu de 25M EUR kan gebruikt worden voor de nieuwe uittreders
Nu, dit gezegd zijnde, een van de redenen waarom het dividend de vorige jaren zo laag was, was omdat er cash nodig was om uittreders uit te betalen. Ik durf stiekem te hopen op een hoger dividend (3.5-3.75%) dit jaar, nu de 25M EUR kan gebruikt worden voor de nieuwe uittreders
Definitief bericht gekregen dat ik er niet bij ben.
En dat allemaal omdat mijn bank het geld, dat maandag voor 18u werd overgeschreven, pas op woensdag heeft doorgestort.
Kan je voor zoiets klacht indienen en een schadevergoeding vragen (bv. x-aantal jaar verloren couponrente) ?

En dat allemaal omdat mijn bank het geld, dat maandag voor 18u werd overgeschreven, pas op woensdag heeft doorgestort.
Kan je voor zoiets klacht indienen en een schadevergoeding vragen (bv. x-aantal jaar verloren couponrente) ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Fortis fintro is erg sterk in overschrijvingen tegenhouden. Wat een slechte klantenservice. Ik heb rond dezelfde tijd, in het weekend, vanaf keytrade overgeschreven en was wel op tijd.
Waarom coöperatieve aandelen van Argenta kopen als je er niet eens klant bent?
Vanwege het rendement?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Hero Member
- Contacteer:
Verslag AV Argen-co 2016
Ik geloof wel in het gezond verstand van deze bank. En in de bankwereld is het een heel ander verhaal afhankelijk aan welke kant je zit: aan de management zijde of aan de klant zijde. Voor deze ene keer kunnen we aan de management kant gaan staan en meegenieten van alle naïeve Belgen die in en uitstap kosten betalen voor hun dakfondsen. Tja, geen risico durven nemen heeft zijn prijs hè.
Dat is het hem net, ik ben er wel klant. Maar de chip was van de kaart losgekomen, dus kon ik die kaart niet meer gebruiken.
De nieuwe was onderweg, maar zat pas op dinsdagavond in mijn bus.
Ik zie de aangekochte aandelen niet op de effectenrekening van Argenta. Had nochtans begrepen dat personen die er een aantal jaren geleden kochten deze wel zien, of klopt dit niet?
De nieuwe aandelen zijn bij mij ook nog niet zichtbaar op de online effectenrekening.
Zojuist eens ingelogd en alleen de oude kan ik momenteel zien.
Ongerustheid hoeft niet: het zal binnenkort wel online te zien zijn.
Ik neem aan dat iedereen toch een bevestigingsmail met een "Uittreksel vennotenregister" gekregen heeft en dat is wat geldig is.
Zojuist eens ingelogd en alleen de oude kan ik momenteel zien.
Ongerustheid hoeft niet: het zal binnenkort wel online te zien zijn.
Ik neem aan dat iedereen toch een bevestigingsmail met een "Uittreksel vennotenregister" gekregen heeft en dat is wat geldig is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier ook nog niets te merken

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn bedrag is reeds van 3000 naar 4000 euro gegaan( 8x500)
Bij mij ook zichtbaar op de effectenrekening.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar zullen de nieuwe vennoten dit niet meer te zien krijgen bij hun effecten. Zopas heb ik een antwoord per mail ontvangen:
"Beste
Argenta en Argen-Co zijn 2 aparte bedrijven, met een strikte scheiding van de informaticasystemen. Het aantal aandelen is voor reeds bestaande vennoten geregulariseerd bij Argenta omdat ze reeds opgenomen waren in het systeem van Argenta, maar volledig nieuwe vennoten zoals uzelf zullen niet in het systeem van Argenta opgenomen worden. U kunt alle info over uw aandelen terugvinden wanneer u op onze website inlogt."
"Beste
Argenta en Argen-Co zijn 2 aparte bedrijven, met een strikte scheiding van de informaticasystemen. Het aantal aandelen is voor reeds bestaande vennoten geregulariseerd bij Argenta omdat ze reeds opgenomen waren in het systeem van Argenta, maar volledig nieuwe vennoten zoals uzelf zullen niet in het systeem van Argenta opgenomen worden. U kunt alle info over uw aandelen terugvinden wanneer u op onze website inlogt."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.