GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Je krijgt een melding van Saxo als je inlogt. Als je op details drukt kan je direct jouw keuze maken (intekenen voor een bepaald aantal of niet). Per 3 aandelen in bezit kan je 1 nieuw aandeel kopen. De rest van de rechten die je niet gebruikt om in te tekenen verkoop je best zo vlug mogelijk. Ze staan afzonderlijk genoteerd in jouw portefeuille.
Gaat dit niet automatisch?
Je kies voor extra aandelen en in het andere vak voor de hoeveelheid rechten die daarna automatisch verkocht worden.
Iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe aandelen van xior aan je portefeuille worden toegevoegd?
Je kies voor extra aandelen en in het andere vak voor de hoeveelheid rechten die daarna automatisch verkocht worden.
Iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe aandelen van xior aan je portefeuille worden toegevoegd?
En waarom hebben we het hier eigenlijk over TINC, want op zich is het geen GVV?
Vraagje voor mede-TINC aandeelhouders, wat doen jullie, tekenen jullie in op de nieuwe aandelenuitgifte ? Ik denk dat ikzelf wel zal intekenen. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb ook ingetekend.
Ik heb ook ingetekend.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Ik wil intekenen maar hou ze aan bij degiro. Heb mailtje gestuurd maar nog gn antwoord..