hotel mama is gratis
Re: hotel mama is gratis
Toppie hoor, Flat Twin Power !! Veel begint met hoe het thuis aangeleerd wordt. (Financieel) opvoeden is een werkwoord. Maar de realiteit is dat ouders na een dagtaak veelal te moe zijn om dit ter harte nemen ... en dat wreekt zich vroeg of laat of wordt heel extreem dat de vrederechter er moet bijgesleurd worden.
Het begin van je post is idd veelzeggend, Flat Twin Power: "Ik heb geluk" ...
Als je je kinderen een gepaste opvoeding geeft zou het niet van de factor geluk mogen afhangen. Er kan natuurlijk altijd wel eens een wagonnetje ontsporen, maar dat zou dat een accident moeten zijn, en die kunnen gebeuren. Nu spreekt men van geluk als een wagon niet ontspoort, 't ja ...
Koester je gezin, Flat Twin Power, het is het dierbaarste wat er bestaat, althans dat zou het moeten zijn.
Als je je kinderen een gepaste opvoeding geeft zou het niet van de factor geluk mogen afhangen. Er kan natuurlijk altijd wel eens een wagonnetje ontsporen, maar dat zou dat een accident moeten zijn, en die kunnen gebeuren. Nu spreekt men van geluk als een wagon niet ontspoort, 't ja ...
Koester je gezin, Flat Twin Power, het is het dierbaarste wat er bestaat, althans dat zou het moeten zijn.

Ik ben inderdaad heel erg blij met mijn gezin. Maar voor ons is het gezin inderdaad een werkwoord. Zo werken we beiden maar 4/5e en dat is echt wel nodig om ons gezin de nodige zorg en tijd te geven. Mijn zoon van 16 speelt bijvoorbeeld voetbal in tweede klasse (jeugd) en er kruipt heel, heel veel tijd in om hem naar de trainingen en wedstrijden te brengen. Maar iedereen hier staat achter hem en draagt zijn steentje bij. Hij en zijn zus van 19 zijn twee handen op één buik en doen alles voor elkaar. Twee zalige kinderen.
We hebben ons best gedaan om hen goed op te voeden en ik ben echt wel trots op ons "werk".
We hebben ons best gedaan om hen goed op te voeden en ik ben echt wel trots op ons "werk".
Heeft er iemand ervaring met het verplaatsen van domicilieadres van studerende kinderen?
Wij zouden de dochter haar domicilieadres willen plaatsen op een woning waar nu leegstand op verschuldigd is en vragen ons af welke de gevolgen hiervan zouden zijn.
Als we wat rondzoeken komen we het volgende tegen
-Meer belastingen te betalen vermits er 1 kind minder ten laste is
-Kindertoeslag verdwijnt voor ons maar zij kan verhoogde kindertoeslag krijgen
-Studiebeurs kan door haar aangevraagd worden
-wij zouden maandelijks een toelage betalen aan haar van 800/1000 en kunnen deze inbrengen in de personenbelasting en zo 80% hiervoor terugkrijgen?
-Uiteraard geen leegstand taks meer te betalen.
Lijkt allemaal wat te makkelijk?
Iemand ervaring met deze materie?
Wij zouden de dochter haar domicilieadres willen plaatsen op een woning waar nu leegstand op verschuldigd is en vragen ons af welke de gevolgen hiervan zouden zijn.
Als we wat rondzoeken komen we het volgende tegen
-Meer belastingen te betalen vermits er 1 kind minder ten laste is
-Kindertoeslag verdwijnt voor ons maar zij kan verhoogde kindertoeslag krijgen
-Studiebeurs kan door haar aangevraagd worden
-wij zouden maandelijks een toelage betalen aan haar van 800/1000 en kunnen deze inbrengen in de personenbelasting en zo 80% hiervoor terugkrijgen?
-Uiteraard geen leegstand taks meer te betalen.
Lijkt allemaal wat te makkelijk?
Iemand ervaring met deze materie?
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, gezien de voorgestelde constructie ben je dan op verschillende domeinen aan het frauderen.PaperbackWriter schreef: ↑Gisteren 10:59Als het niet echt gaat om daar tijdelijk te gaan wonen, maar alleen om een domiciliewijziging dan zou ik daar toch maar mee oppassen.
Doe je het echter als een soort "kot" situatie, waar het kind een groot deel van de tijd daar verblijft en af en toe nog thuis verblijft kan het perfect en heb je al de voordelen die je zelf al aangeeft.
Make Spaargids " Great Again ! "