Top-3 voor 2050
TIP
Re: Top-3 voor 2050
1. Berkshire Hathaway
2. Coca-Cola Company
3. Bank of America
2. Coca-Cola Company
3. Bank of America
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Alphabet
Amazon
Berkshire Hathaway
Amazon
Berkshire Hathaway
Die vielen net buiten mijn top-3. Aangezien Coca-Cola en Bank of America al in Berkshire zitten, zou ik goed kunnen leven met jouw top-3.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
-
- Full Member
- Contacteer:
Berkshire Hathaway
Berkshire Hathaway
Berkshire Hathaway
investeer in kwaliteitsbedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel en houd ze lang vast.
Berkshire Hathaway
Berkshire Hathaway
investeer in kwaliteitsbedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel en houd ze lang vast.
Zijn opvolger moet het nog bewijzen.tuinder666 schreef: ↑28 juli 2025, 14:10 Berkshire Hathaway
Berkshire Hathaway
Berkshire Hathaway
Benieuwd naar de koersreactie wanneer hij weg is.
-
- Full Member
- Contacteer:
Mogelijk een geschikt instapmoment wanneer Warren Buffett komt te overlijden, om vervolgens vast te houden aan de investering tot 2050.
In de biotech staan we nu waar IT 50 jaar geleden stond. Dus aan het begin. Dus de volgende gaan het voor het zeggen hebben:
Argenx
SOTIO (PPF Group)
Polygon Therapeutics
In IT design staan we nog elke dag aan de wieg. Ook na 50 jaar nog. Dus de volgende gaan het voor het zeggen hebben:
Synopsys
Cadence Design Systems
Siemens EDA (Mentor Graphics)
In defense gaat de aandacht nu naar Europa:
Thales
Leonardo
Helsing SE
Dat zijn er 9 ipv 3. 4 van de 9 gaan waarschijnlijk sterk stijgen en dan opgekocht worden.
Argenx
SOTIO (PPF Group)
Polygon Therapeutics
In IT design staan we nog elke dag aan de wieg. Ook na 50 jaar nog. Dus de volgende gaan het voor het zeggen hebben:
Synopsys
Cadence Design Systems
Siemens EDA (Mentor Graphics)
In defense gaat de aandacht nu naar Europa:
Thales
Leonardo
Helsing SE
Dat zijn er 9 ipv 3. 4 van de 9 gaan waarschijnlijk sterk stijgen en dan opgekocht worden.
Laatst gewijzigd door chesini op 28 juli 2025, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
pak dan van elke sector je nummer 1.
Argenx
Synopsys
Thales
Argenx
Synopsys
Thales
Voilá ! Dat is tenminste een goed forum !tuinder666 schreef: ↑28 juli 2025, 14:59 pak dan van elke sector je nummer 1.
Argenx
Synopsys
Thales
Omdat ik het leuk vind, ga ik nog 3 namen in de groep gooien
Shell (tegen dan Shell-BP)
We zitten nog een tijd aan de olie, en tegen dan zijn hun renewables nog meer uitgebouwd
In dezelfde categorie :
Brookfield renewable partners, renewables kan niet slecht zijn, en brookfield is ruimschoots de leider en heel gedivercifieerd. En anders wordt je wel rijk van hun dividend ondertussen
Verder zou ik nog een Deep Sea mining aandeel willen vermelden.
Dan zou je naar TMC kunnen kijken, maar ik geloof wel in de Noren op dat gebied. ( een van de Akers?)

Shell (tegen dan Shell-BP)
We zitten nog een tijd aan de olie, en tegen dan zijn hun renewables nog meer uitgebouwd
In dezelfde categorie :
Brookfield renewable partners, renewables kan niet slecht zijn, en brookfield is ruimschoots de leider en heel gedivercifieerd. En anders wordt je wel rijk van hun dividend ondertussen
Verder zou ik nog een Deep Sea mining aandeel willen vermelden.
Dan zou je naar TMC kunnen kijken, maar ik geloof wel in de Noren op dat gebied. ( een van de Akers?)
Het heeft geen zin om zo ver proberen te raden. 2050 ! serieus ? Dan zal de wereld er helemaal anders uitzien. Veel genoemde bedrijven zullen waarschijnlijk niet meer bestaan. Wie weet wat Coca Cola binnen 25 jaar doet.
Zijn opvolger is al meer dan 10 jaar bezig.
De cashpile kan ingezet worden om de eigen aandelen in te kopen mocht er verkoopsdruk komen.
Eind dit jaar is hij sowieso weg, maar hij is al decennia bezig zijn opvolging te regelen. Greg zal de Tim Cook van Berkshire worden, mark my words. Het is een uitzonderlijk getalenteerd man.
Het is natuurlijk maar een wilde gok, maar ik denk: iets met frisdranken.
Eerder iets met artificiële pampers..
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
De eerste 10% van die ETF zit in mijnbouwers; ik ben direct gestopt met verder kijken...karine schreef: ↑28 juli 2025, 01:28 Na de opwinding rond artificiële intelligentie zijn de financiële markten klaar voor de volgende stap. De focus verschuift naar humanoïde robotica, waar technologie, ingebouwde AI en sciencefiction samenkomen. Het is een markt die tegen 2050 wel 5.000 miljard dollar waard kan zijn.![]()
De interesse groeit: KraneShares lanceerde begin juni de ETF Koid, die uitsluitend focust op bedrijven die actief zijn in humanoïde robotica. Roundhill volgde met Humn, een actief beheerde ETF die zich richt op fabrikanten van mensachtige robots. 'Humanoïden zijn geen vliegende auto's of kwantumcomputers. In China zijn ze al op de markt en binnenkort komen ze naar de VS', zegt Dave Mazza, de CEO van Roundhill. 'Onze ETF biedt een directe toegang tot een thema dat vandaag werkelijkheid is, niet morgen.'