Veranderingen op het forum
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Veranderingen op het forum
Dat is helemaal niet nodig, integendeel zelfs. Stel je voor dat de regels zouden afhangen van "de visie van 1 persoon" ... doet dat geen belletje rinkelen ?
De "forumgedragsregels ofzo" zijn gedocumenteerd en iedereen aanvaardt die ook impliciet: gedragsregels-forum-t29915.html
Tot daar de theorie.EarthNvstr1 schreef: ↑3 augustus 2025, 19:01Dat is helemaal niet nodig, integendeel zelfs. Stel je voor dat de regels zouden afhangen van "de visie van 1 persoon" ... doet dat geen belletje rinkelen ?
De "forumgedragsregels ofzo" zijn gedocumenteerd en iedereen aanvaardt die ook impliciet: gedragsregels-forum-t29915.html
Volgens jou loopt de praktijk volgens de theorie ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat "vervallen" is bv. iets waar je je bewust van zou kunnen worden zodat je je daar niet meer aan laat vangen.KV schreef: ↑2 augustus 2025, 07:39 Ik begrijp perfect wat je bedoelt .... maar graag wens ik daar toch aan toe te voegen dat er met sommigen geen redelijk van spreken mogelijk is hier en dan verval je inderdaad. Ze hebben 'hun idee' (waar ze recht op hebben) , je mag met alle argumenten, feiten, gebeurtenissen , getuigenissen, cijfers van de wereld, .... afkomen
'hun idee' blijft 'het idee' waardoor men zich eender wat permitteert uit bovenstaande oplossing.
Waardoor je dan zelf mee vervalt in bovenstaande oplijsting .... (waar je me hier nu op probeert terecht te wijzen)
Van nature heb ik dat eigenlijk niet, enkel hier lopen er een aantal figuren waarbij het steevast zo moet uitdraaien omdat ze zo graag op de man spelen.
Je denkt misschien dat dat ("vervallen") voor iedereen zo is, maar op basis van wat ik vaststel, lijkt me dat maar voor een zeer klein deel van de forumleden het geval te zijn.
(dit als voorbeeld voor voorgaande post)