Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Defense kan wel eens aardig gaan dalen als de gesprekken met Rusland beter dan gepland gaan verlopen. Dat was ook aan de etf's te merken vandaag. Mijn staan inmiddels verkoopklaar als het zo verder gaat. Kan heel mooie winst opgenomen worden nu.
Ik denk niet dat de gesprekken met Rusland beter dan gepland gaan verlopen.
Vervolgens denk ik dat de bewapeningswedloop sowieso door gaat
Je zou ervan kunnen opkijken wat een gesprek van Poetin met Zelensky zou kunnen doen aan de etf koersen. Er zit inmiddels al heel wat in de koersen verrekend. Mijn eerste rit was 60-65% winst en inmiddels sta ik weer op +25%.
Iets te mooi om te blijven duren.
Altijd opletten met topic etf's.
Klopt. Ik heb er ook leuk aan verdiend, maar toch vandaag weer een plukje gekocht.karine schreef: ↑19 augustus 2025, 21:57 Je zou ervan kunnen opkijken wat een gesprek van Poetin met Zelensky zou kunnen doen aan de etf koersen. Er zit inmiddels al heel wat in de koersen verrekend. Mijn eerste rit was 60-65% winst en inmiddels sta ik weer op +25%.
Kijk ook eens naar wat de NAVO landen uit moeten geven en wat de EU in bewapening gaat stoppen.
Idem met goud en inflatie.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Er is geen geld dus bij het eerste excuus om geld dat er niet is, niet te besteden zal dat ook gebeuren !
Alleen al de productie die daar wordt verschoten is abnormaal en gaat over budgetten van hele landen als je het bekijkt via de 5% Navo doelstelling.
Make Spaargids " Great Again ! "
Dat denk ik ook.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 00:30Er is geen geld dus bij het eerste excuus om geld dat er niet is, niet te besteden zal dat ook gebeuren !
Alleen al de productie die daar wordt verschoten is abnormaal en gaat over budgetten van hele landen als je het bekijkt via de 5% Navo doelstelling.
Weet iemand de veilingtijden van het aandeel Campine?
Eind vorige week de koe bij de horens gevat en 44 stuks WKL gekocht à €112,85/stuk.MVT schreef: ↑14 augustus 2025, 09:42WKL staat ook al even op mijn short list.Bae1 schreef: ↑14 augustus 2025, 09:20
Eindelijk lijkt hier wat lucht uit te gaan, komt stilaan terug in bijkoopzone. Heerst wat onzekerheid door CEO-wissel en AI die het businessmodel zou kunnen beïnvloeden, veel USD inkomsten ook.
Maar WKL blijft topkwaliteit in mijn ogen, en terug aan aanvaardbare prijs![]()
Net zoals Adyen, dat vandaag +/- 20% daalt.
Kiezen is verliezen :-)
En binnenkort al een kleine beloning.

26-08-2025 interim-dividend 2025 € 0,93
WKL zou wel eens "buy the dip" kunnen zijn.
Hier zijn vandaag de defensie etf's de deur uit gegaan.
Mijn WKL order lag spijtig genoeg op 110€, te gierig geweest