Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Degroof Petercam heeft het advies voor UCB verhoogd van Houden naar Kopen en verhoogde het koersdoel van 196 naar 244 euro. Dit bleek maandag uit een rapport van analist David Seynnaeve, volgend op de laatste kwartaalcijfers van de Brusselse farmaceut.karine schreef: ↑31 mei 2025, 11:16 Ik zit voor één ding in UCB en dat is voor hun gouden parel Bimzelx.
Wanneer ik dat nu in ChatGPT ingeef krijg ik.
2024: Omzet van Bimzelx: €607 miljoen
2025: Verwachte groepsomzet: €6,5–6,7 miljard
Toekomstige piekomzet Bimzelx: Analisten schatten €5 miljard of meer
UCB's doel voor Bimzelx: Minstens €4 miljard
Deze cijfers onderstrepen de strategische rol van Bimzelx in de toekomstige groei van UCB.
Conclusie
Bimzelx biedt een krachtige behandelingsoptie voor patiënten met matige tot ernstige plaque-psoriasis, met mogelijk superieure effectiviteit in vergelijking met sommige andere biologische geneesmiddelen.
De analist zei met name de taxaties van Bimzelx te hebben herzien, waarbij hij nu rekent op een omzet van 7,3 miljard euro in 2030, exclusief de bijdragen van mogelijk vervolgindicaties. Daarmee zit Seynnaeve 15 procent boven de consensus.
"We zijn vooral optimistisch over hidradenitis suppurativa", zei de analist, die de piekomzet raamt op 3 miljard euro. De markt is nog te voorzichtig op dit vlak, meent hij.
Argenx (concurrent van UCB ) is vandaag 5 % omhoog gegaan.
Vorig jaar hebben het ook goed gedaan, met opties was de winst fenomenaal.
Vorig jaar hebben het ook goed gedaan, met opties was de winst fenomenaal.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Meningen over Softbank ? Speciaal bedrijf, dat wel; bijna failliet door Yahoo maar nu weer stevig in de schoenen en met zeer interessante AI investeringen, waaronder OpenAI.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik vind Japanse bedrijven zo moeilijk...
Complexe monetaire politiek, een van de weinige regios waar ik niet actief ben, vooral daarom.
Complexe monetaire politiek, een van de weinige regios waar ik niet actief ben, vooral daarom.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Ben ik mee eens, maar het is één van de enigste echte instapkansen in OpenAI en ik geloof in dat bedrijf.
Via Microssoft kan je ook nog, maar die hun participatie ligt wel een heel stuk lager.
Make Spaargids " Great Again ! "
Sofina zit er ook in dacht ik? Uiteraard beperkte exposure tov het geheel vermoed ik.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 00:05Ben ik mee eens, maar het is één van de enigste echte instapkansen in OpenAI en ik geloof in dat bedrijf.
Via Microssoft kan je ook nog, maar die hun participatie ligt wel een heel stuk lager.
Is er geen bubble in de AI ? Als zelfs Altman CEO van OpenAI dat zegt ..... Doet me denken aan de internet bubble die in 2000 ontplofte.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja natuurlijk. Het probleem is echter dat er mogelijk nog heel veel lucht kan bijgepompt worden voor de ballon open spat. Het lijken vooral particuliere beleggers te zijn die massaal aandelen kopen, en tot nu toe hadden ze gelijk.
De rit van Eiffage en Vinci heb ik gemist maar wel opvallende dalingen de laatste week.
Winstnemingen zou ik denken.
Eiffage (-11,39%)afgelopen 5 dagen
Vinci (-10,49%)afgelopen 5 dagen
Winstnemingen zou ik denken.
Eiffage (-11,39%)afgelopen 5 dagen
Vinci (-10,49%)afgelopen 5 dagen
Nee, het zijn Franse aandelen die collectief dalen, zeker degene die dicht bij de overheid zitten