Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Bij de volgende peiling halen ze nog 4 procent.
Alle respect voor de Bleeker toen ze de werkelijke begrotingstoestand onder de Croo zijn neus schoof maar voor partij voorzitter heeft ze echt niet de skills.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Is ook n iet te verwonderen, heel het partijbestuur ( op eentje na ) en al hun "top"politici zijn en waren tegen haar en behoorden tot de strekking De Croo ... Marge had ze ook niet want met zo weinig verkozenen of nieuwe gezichten die inhoudelijk een betekenis hebben kon ze ook geen tabula rasa houden met het verleden. Was een onmogelijke taak die ze inderdaad niet goed heeft aangepakt, ze had op zijn minst kunnen proberen om de tanker een beetje van koers te laten wijzigen zodat een opvolger al iets winst had maar ze is gewoon rechtdoor blijven varen recht op de kiesdrempel ijsberg ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ze heeft toch wel geprobeerd, maar inderdaad: alle oude krokodillen die de liberale principes overboord hadden gegooid bleven. We zien de VLD als een politieke partij maar eigenlijk is dat gewoon een postjesvehikel voor hun mandatarissen. Ik vermoed dat er daar niemand meer op stemt uit overtuiging. Enkel nog wat lui die hun postje aan de partij te danken hebben.voorheenCP1234 schreef: ↑23 augustus 2025, 16:05Is ook n iet te verwonderen, heel het partijbestuur ( op eentje na ) en al hun "top"politici zijn en waren tegen haar en behoorden tot de strekking De Croo ... Marge had ze ook niet want met zo weinig verkozenen of nieuwe gezichten die inhoudelijk een betekenis hebben kon ze ook geen tabula rasa houden met het verleden. Was een onmogelijke taak die ze inderdaad niet goed heeft aangepakt, ze had op zijn minst kunnen proberen om de tanker een beetje van koers te laten wijzigen zodat een opvolger al iets winst had maar ze is gewoon rechtdoor blijven varen recht op de kiesdrempel ijsberg ...
@Trivium: vanavond naar Channel Zero op Parkpop?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Haar grootste fout is inderdaad dat ze geprobeerd heeft om de tweespalt in de partij te verzoenen, zoiets kan alleen een sterk figuur die boven het kliekje De Croo staat. Ze had beter van meet af, net als de kiezer, die oude krokodillen gedumpt en het jong geweld in de picture gebracht, een gemiste kans op vernieuwing van de partij.CarpeNoctem schreef: ↑23 augustus 2025, 16:34
Ze heeft toch wel geprobeerd, maar inderdaad: alle oude krokodillen die de liberale principes overboord hadden gegooid bleven.
Aanwezig.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Toeme, ik ben net terug thuis. We gaan toch eens deftig moeten afspreken...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dju, inderdaad. Dat moet toch ooit eens lukken.
Ik laat je nog weten als ik nog eens naar een optreden ga in de buurt van Brugge/Torhout.
Ik laat je nog weten als ik nog eens naar een optreden ga in de buurt van Brugge/Torhout.
In Nederland is er sprake van het invoeren van een inkomensgerelateerde vrijheidsbijdrage (defensiebelasting). Belgie zal uiteraard niet kunnen achterblijven. Hoeveel % willen jullie bij dragen ? 2,75 % ?
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat mag gerust wat meer zijn. Al stel ik wel voor dat dat percentage deel uitmaakt van de bestaande belastingen. In België is het probleem niet dat de belastingen te laag zijn.
Binnenkort moeten onze toekomstige artsen Chat dingens raadplegen om de mensen te kunnen helpen
ttps://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/minister ... 64fb3&ei=8
ttps://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/minister ... 64fb3&ei=8
Broekzele, waar het volgens Chesini veilig is en waar vrouwen en meisjes niet lastig gevallen worden en waar goed voor de bewoners gezorgd wordt.
https://www.hln.be/binnenland/geen-gesc ... ~aebebe24/
https://www.hln.be/binnenland/geen-gesc ... ~aebebe24/
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Woont hijzelf in Broekzele?
En heeft hij daar een vrouw en/of dochters?
Zijn verhaaltje over het “veilige Brussel” doet me vooral denken aan lang vervlogen tijden, zoals eind vorige eeuw. Toen - pakweg de jaren ‘80 of ‘90 - was een clochard op straat of een bedelaar zowat het ergste was wat je een zeker onveiligheidsgevoel kon geven. Vandaag gaat het over straatbendes, drugshandel, illegale wapens, no go buurten voor politie, territoriumafbakening, opdringerige illegalen enz…
Chesini leeft in zijn gedachten nog steeds in het Brussel van de vorige eeuw.
En heeft hij daar een vrouw en/of dochters?
Zijn verhaaltje over het “veilige Brussel” doet me vooral denken aan lang vervlogen tijden, zoals eind vorige eeuw. Toen - pakweg de jaren ‘80 of ‘90 - was een clochard op straat of een bedelaar zowat het ergste was wat je een zeker onveiligheidsgevoel kon geven. Vandaag gaat het over straatbendes, drugshandel, illegale wapens, no go buurten voor politie, territoriumafbakening, opdringerige illegalen enz…
Chesini leeft in zijn gedachten nog steeds in het Brussel van de vorige eeuw.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Als politici hun woord niet houden cfr. 2015 "Ik ga Molenbeek opkuisen" en als politici niet meer samen willen besturen cfr. 2024 en 2025 dan leveren ze Brussel uit aan criminaliteit.
De bal ligt in het kamp van de politici. Extra F35 bijbestellen is nu eenmaal gemakkelijker dan orde op straat te brengen.
De bal ligt in het kamp van de politici. Extra F35 bijbestellen is nu eenmaal gemakkelijker dan orde op straat te brengen.