Vraag ivm getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Vraag ivm getrouwheidspremie
Maar om te vermijden dat klanten dit zouden "moeten" doen om verlies te vermijden van de al opgebouwde getrouwheidspremie, zou ik het veel beter vinden dat die al verworven getrouwheidspremie op de ene soort spaarrekening (vb. Rabobank Spaarrekening) als teken van goede trouw behouden blijft als de klant overschakelt naar een andere spaarekening BINNEN dezelfde bank (vb. Rabobank Plus Account). Want die klant blijft zijn bank dan toch GETROUW en verdient het niet die opgebouwde premie te verliezen !Vaganzza schreef:Klopt wat je zegt. Om sneller aan je getrouwheidspremie te geraken kan je je spaarrekening afsluiten en een nieuwe openen. Zo heb je de getrouwheidspremie sneller en brengt die ook direct rente op.arne schreef: De spaarrekening is geopend op 11 januari 2010 , met een getrouwheidspemie van 0,55%.
Ik verwerf dus de premie op 11 januari 2011 , maar gaan ze deze dan maar pas op 1 januari 2012 uitbetalen?
Stel dat de getrouwheidspremie op 11/01/2011 nog 0,75% is , dan ga ik deze automatisch verwerven zonder daar iets
voor te moeten doen.
Arne
Ik weet wel dat Rabobank al een mooie "commerciële geste" doet om de valutadatum van 3/1/2011 op 1/1/2011 te zetten voor geld dat tussen die 2 rekeningen wordt overgezet, maar ik denk dat mijn voorstel hen enorm veel meer geloofwaardigheid zou opbrengen..