Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vraagje over VW

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
16 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 789
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 22 december 2016, 20:07

Ik merk dat de auto -industrie niet echt de favoriete tak is op het forum, zijn hier soms mensen die een analyse hebben gemaakt of gelezen over VW?

Ik weet dat auto`s nogal wispelturig zijn (momenteel hogere staalprijzen, olie hoger, makkelijk inwisselbaar .....) maar de keerzijde is wel dat deze sector moet evolueren, dat de bevolking stijgt, dat de mondiale levensstandaard stijgt en er bijgevolg meer mensen zijn die een auto kunnen kopen. De positie van VW: aanwezig op vele continenten en zeer sterk in Europa, breed gamma, aandeel noteert nog steeds laag, .... ).

De fameuze schadeclaims: iets in mij zegt dat het grote kapitaal meestal aan het langste eind zal trekken of niet? Een deel zit al verrekend in de koers? Invloed op de verkoop is beperkt tot dusver en dit zal zo blijven tenzij er nieuwe horrorverhalen opduiken natuurlijk?

Indien bekeken op termijn van 1 tot 10 jaar .... mss wel de moeite waard om aan te schaffen?
Omhoog

Naick
Hero Member
Hero Member
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 mei 2016
Contacteer:
Contacteer Naick
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door Naick » 22 december 2016, 20:27

Ik denk inderdaad dat die schadeclaims VW niet zullen maken of kraken. VW group heeft een aantal mooie merken en zal het zeker niet slecht gaan doen op korte en midellange termijn. Hoe VW op dit moment gevalueerd is heb ik niet bekeken. Belangrijkste waarom ik op dit moment niet kijk naar deze industrie is dat deze heel erg cyclisch is en er heel veel veranderingen op til zijn de komende jaren die de industrie sterk zullen beïnvloeden. VW is in mijn beleving zeker niet het meest innovatieve bedrijf (vergelijk maar eens met BMW).

Vergeet ook niet dat de bevolkingsgroei zich voornamelijk in China en India zal voordoen, waar lolale merken zeer populair zijn.

EDIT: ik vind Seekingalpha altijd wel een goede bron voor analyses en nieuws voor grote bedrijven.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 789
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 23 december 2016, 00:07

Naick schreef:Ik denk inderdaad dat die schadeclaims VW niet zullen maken of kraken. VW group heeft een aantal mooie merken en zal het zeker niet slecht gaan doen op korte en middellange termijn. Hoe VW op dit moment geëvalueerd is heb ik niet bekeken. Belangrijkste waarom ik op dit moment niet kijk naar deze industrie is dat deze heel erg cyclisch is en er heel veel veranderingen op til zijn de komende jaren die de industrie sterk zullen beïnvloeden. VW is in mijn beleving zeker niet het meest innovatieve bedrijf (vergelijk maar eens met BMW).

Vergeet ook niet dat de bevolkingsgroei zich voornamelijk in China en India zal voordoen, waar lokale merken zeer populair zijn.

EDIT: ik vind Seekingalpha altijd wel een goede bron voor analyses en nieuws voor grote bedrijven.
BMW is idd zeer innovatief en heeft wellicht als enige grote speler een voorsprong op de concurrentie, ik stel me wel de vraag hoe deze innovativiteit zich vertaalt in verkoop, winst ... In Europa worden auto`s alvast gemaakt om aan de min eisen te voldoen en geen procent meer dan dat, ik verwacht dan ook dat VW een versnelling hoger zal schakelen wanneer de innovatie effectief nodig/verplicht is. Betrouwbaarheid van een wagen is in Europa geen argument, design en gebruiksvriendelijkheid hebben een grotere invloed. De lokale markten in China en India zijn een uitdaging maar VW is reeds aanwezig en het zou mij verbazen dat de goed verdienende klasse niet voor een Europees model zou kiezen. Prijstechnisch is een auto een vreemd item: In Europa kopen velen de duurste auto die ze financieel aankunnen en zeker niet de goedkoopste tenzij ze niets anders kunnen betalen. De lease -markt in Europa wordt op maat van de groten geschreven - geen idee of dit in andere continenten ook zo is.

De vele (gedwongen) veranderingen in de toekomst zijn deels in het voordeel van grote spelers - wijzigingen vereisen veel r/d en na de r/d moet je alles nog effectief gebouwd krijgen - Tesla is een mooi voorbeeld hiervan.

Tot slot is een auto HET statussymbool bij uitstek - ik zie Mayweather nog niet met een Tata op facebook verschijnen

Tijdje terug een analyse van VW gelezen waar men sprak van een faire waarde van 170 euro/aandeel, rekening houdend met een geschatte kost voor claims.... maar dit was een schatting - geen idee hoe ze deze gemaakt hadden, was ook niet vermeld.

VW is ook al (nadrukkelijk) aanwezig in de groeilanden en heeft ook een voordeel op vlak van publiciteit t.o.v. kleinere spelers.
Omhoog

Gebruikersavatar
sintorama
VIP member
VIP member
Berichten: 3875
Lid geworden op: 06 dec 2010
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door sintorama » 23 december 2016, 08:12

Op de zeer korte termin (<2 jaar) zou ik automobiel vermijden, zie de discussies in het draadje over top-5 lijstje van 2015.

In het kort komt het erop neer dat de automobielsector op een kantelpunt staat, en dat vandaag niemand correct kan voorspellen hoe snel de dingen gaan evolueren.

Specifiek VW vind ik zelfs na het dieselschandaal dat ze een veel te conservatieve houding aannemen tov electrische wagens en de mogelijke bedrijging voor hun eigen business model.

Eventueel, als je toch echt in het concept auto blijft geloven zou je kunnen investeren in bedrijven die in de toelevering zitten en dus minder afhankelijk zijn van 1 constructeur... Ik denk aan alles van banden tot dashboard, maar ook assemblagetechnologie, robotisering, tooling, software en electonika, engineering servics, lakinstallaties, etc.

Dicht bij huis denk ik bvb aan Melexis.
Omhoog

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 789
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 25 januari 2017, 19:39

Sinds mijn vraagje over VW toch een mooie koersstijging: Van 138-139 naar 153-154
Omhoog

dreamy
VIP member
VIP member
Berichten: 1852
Lid geworden op: 31 okt 2014
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door dreamy » 25 januari 2017, 22:00

contextbinder schreef:Sinds mijn vraagje over VW toch een mooie koersstijging: Van 138-139 naar 153-154
VW herstelt wat van het schandaal en heeft de conjunctuur vooralsnog mee.
Op langere termijn denk ik dat het bovenstaande van toepassing blijft.

Ik heb zelf wat aandelen VW en wacht op een goed moment om eruit te stappen, hopelijk binnenkort.
Omhoog

Gebruikersavatar
Inversor
VIP member
VIP member
Berichten: 1742
Lid geworden op: 25 jun 2015
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door Inversor » 26 januari 2017, 09:03

Ik vraag me af of Audi, hoewel weinig free float, niet beter gewaardeerd is dan VW.
Omhoog

dreamy
VIP member
VIP member
Berichten: 1852
Lid geworden op: 31 okt 2014
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door dreamy » 26 januari 2017, 16:24

Inversor schreef:Ik vraag me af of Audi, hoewel weinig free float, niet beter gewaardeerd is dan VW.
Nooit van gehoord, maar waarom niet?

Je hebt ook nog Porsche Automobil Holding SE, de holding boven VW die gecontroleerd wordt door de Porsche en Piëch families. Misschien ook nog een idee voor de liefhebbers van holdings.
Omhoog

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 789
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 1 november 2017, 20:24

Mooi stijging van VW sinds aankoop, heb deels eieren voor mijn geld gekozen en 70% verkocht

Overige 30% behoud ik voorlopig
Omhoog

Blackbelt
Hero Member
Hero Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 23 feb 2012
Contacteer:
Contacteer Blackbelt
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door Blackbelt » 2 november 2017, 11:54

Ik vertrouw de automobielsector niet op dit ogenblik.
Er is zo veel disruptieve technologie aan het opkomen, en je kan de effecten op termijn niet inschatten.
Enkele voorbeelden.

- vandaag zit er veel winst in het verkopen van opties, maar ook in het verkopen van andere vermogens (is dikwijls niet meer dan 3 of 4 grotere gaten, of een andere setting van de software of een dikkere turbo) voor veel geld tegenover een zeer kleine marginale meerkost.
- hybride en electroauto's gaan leiden tot veel minder onderhoud, en dus ook verkoop van wisselstukken, traditioneel een dikke winstgenerator
- zeflrijdende auto's gaan het bezit van autos naar beneden brengen. Wil ik nog een auto kopen en in een garage zetten als er een auto voor mijn deur staat als ik die nodig heb?
- ...
Omhoog

reteiP
VIP member
VIP member
Berichten: 5029
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door reteiP » 2 november 2017, 12:57

Blackbelt schreef: ↑2 november 2017, 11:54 Ik vertrouw de automobielsector niet op dit ogenblik.
Er is zo veel disruptieve technologie aan het opkomen, en je kan de effecten op termijn niet inschatten.
Enkele voorbeelden.

- vandaag zit er veel winst in het verkopen van opties, maar ook in het verkopen van andere vermogens (is dikwijls niet meer dan 3 of 4 grotere gaten, of een andere setting van de software of een dikkere turbo) voor veel geld tegenover een zeer kleine marginale meerkost.
- hybride en electroauto's gaan leiden tot veel minder onderhoud, en dus ook verkoop van wisselstukken, traditioneel een dikke winstgenerator
- zeflrijdende auto's gaan het bezit van autos naar beneden brengen. Wil ik nog een auto kopen en in een garage zetten als er een auto voor mijn deur staat als ik die nodig heb?
- ...
Ik houd ervan om voor alle globale trends op te sommen wie en wat er hierdoor rugwind of kopwind krijgen.
Bij de 'elektrificatie' van het globale wagenpark heb ik het volgende in mijn lijstje staan met tussen haakjes een voorbeeld firma:
+ toeleveranciers elektrische infrastructuur (ABB)
+ specifieke grondstoffen zoals lithium, aluminium (AMG, Umicore, Alcoa)
+ specifieke materialen voor auto's (Corning)
+ ontwikkelaars sensoren en software voor auto's (Melexis)
+ hardware ontwikkelaars CPU's voor auto's (Intel, Nvidia)
- onderhoudsfirma's en onderdelen leveranciers (D'ieteren)
- raffinaderijen
- staalindustrie

Als je kijkt naar de 5y performance zijn het vaak de minder voor de hand liggende firma's die de grote koerswinsten oprapen:
ABB +75%
AMG +555%
Umi +93%
Alcoa +127%
Corning +168%
Melexis +585%
Intel +113%
Nvidia +1620% !
Dieteren +5%

Sommige firma's komen op meer dan één globale trend naar voor in positieve zin, zoals Nvidia (de kampioen van het lijstje) die ook profiteren van Blockchain technologie.
Een korf van de 8 firma's bij de + leverde de voorbije 5 jaar een geannualiseerd rendement op van 39%
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Omhoog

vgekr
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2017
Contacteer:
Contacteer vgekr
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door vgekr » 2 november 2017, 17:22

Door de kosten van dieselgate is de cashburn momenteel vrij groot, maar verwacht wordt dat binnen enkele kwartalen het bedrijf kan terugvallen op een positieve cash flow. Het dividend wordt verwacht te groeien van iets meer dan 2 euro per aandeel nu tot meer dan 5 euro per aandeel in 2019. Volkswagen wordt door de markt gewaardeerd aan een verwachte PE voor 2017 van 5,5 terwijl de gehele autosector gemiddeld gewaardeerd wordt aan 11. De hoge kosten voor het emissieschandaal lijken dan ook in de koers verwerkt te zijn.
--- url verwijderd door webmaster, geen reclame aub ---
Omhoog

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 789
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 2 november 2017, 19:09

Dank allen voor de inzichten en nuttige informatie

Tot op heden ben ik absoluut niet overtuigd van de haalbaarheid op grote schaal, voorlopig kan men gerust op beide paarden blijven wedden denk ik.

VW heeft zeker nog opwaarts potentieel maar positie was wat te groot in verhouding tot port, als startend belegger heb ik nog veel te leren en heb echt geen zin om meteen knock -out te gaan als 1 positie diep zou vallen.
Omhoog

Gainerr
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 apr 2017
Contacteer:
Contacteer Gainerr
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door Gainerr » 21 november 2017, 10:47

vgekr schreef: ↑2 november 2017, 17:22 Door de kosten van dieselgate is de cashburn momenteel vrij groot, maar verwacht wordt dat binnen enkele kwartalen het bedrijf kan terugvallen op een positieve cash flow. Het dividend wordt verwacht te groeien van iets meer dan 2 euro per aandeel nu tot meer dan 5 euro per aandeel in 2019. Volkswagen wordt door de markt gewaardeerd aan een verwachte PE voor 2017 van 5,5 terwijl de gehele autosector gemiddeld gewaardeerd wordt aan 11. De hoge kosten voor het emissieschandaal lijken dan ook in de koers verwerkt te zijn.
--- url verwijderd door webmaster, geen reclame aub ---
en VW weer een trapje hoger vandaag, om het maw te zeggen, fondsbeheerders vinden massaal hun weg terug in het afgedankte VW, het emissieschandaal zal een notie worden in het verdere koersverloop.
Omhoog

hagi
Full Member
Full Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 30 dec 2013
Contacteer:
Contacteer hagi
Verstuur privébericht

Re: Vraagje over VW

  • Citeer

Bericht door hagi » 8 januari 2018, 07:47

Cijfers van Renault-nissan zijn nog niet binnen maar zullen wellicht vw ook niet kunnen kloppen evenmin als Toyota. Ondanks dieselgate en de kartelafspraken kan er eindelijk eens iets verdiend worden door de LT beleggers. Dat 2017 geen slecht jaar was is een understatement en dat 2018 nog beter mag worden...
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

16 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy