Waar (goedkoopste) autoverzekering ?
Re: Waar (goedkoopste) autoverzekering ?
ALs je op BM0 heb je dit levenslang dus geen premieverhoging.nuyttie schreef:En van de laagste graad ?
(van 64,25 naar 77,5 = +20,62 %)
Ik had dit moeten melden, mijn excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Geblin
dat is niet slecht
- arthasdude
- Newbie
- Contacteer:
Iemand ervaring met Argenta voor zijn autoverzekering?
"An investment in knowledge pays the best interest." - Benjamin Franklin
ik ben 26 jaar en heb een firmawagen (120 PK +- 25000km, nog nooit een officieel schadegeval gehad)
ik ga van werk veranderen naar een job zonder een firmawagen
op die online simulaties moet je altijd u bonus malus ingeven, maar ik weet die niet?
Bij Argenta en Ethias zou ik op 5 uitkomen? ING is goedkoper maar hier heb ik geen weet van de bonus malus.
ik ga van werk veranderen naar een job zonder een firmawagen
op die online simulaties moet je altijd u bonus malus ingeven, maar ik weet die niet?
Bij Argenta en Ethias zou ik op 5 uitkomen? ING is goedkoper maar hier heb ik geen weet van de bonus malus.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ge moet op je huidig werk een attest vragen dat je zoveel jaar zonder ongeval bent geweest
Als je nog nooit een autoverzekering gehad hebt die op je eigen naam stond, dan begin je bij elke verzekering als "beginneling".
Als de verzekering van je vroegere firmawagen wél op je naam stond, dan moet je aan die verzekering een attest vragen waarop jouw schadegevallen van de laatste 5 jaar staan.
Als de verzekering van je vroegere firmawagen wél op je naam stond, dan moet je aan die verzekering een attest vragen waarop jouw schadegevallen van de laatste 5 jaar staan.
op bepaalde simulatoren kom ik toch uit op bonus malus 5
zal misschien best eens bij een ING-kantoor binnenspringen
zal misschien best eens bij een ING-kantoor binnenspringen
Je moet als gebruikelijke bestuurder in de polis hebben gestaan. Om op trap 0 te staan moet e kunnen aantonen dat e 5 jaar zonder schades hebt rondgereden.Nefertari schreef:Als je nog nooit een autoverzekering gehad hebt die op je eigen naam stond, dan begin je bij elke verzekering als "beginneling".
Mvg,
Geblin