Wat doen in deze tijd?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Wat doen in deze tijd?
Als ik eerlijk moet zijn, weten we niet wat er ons in de toekomst te wachten staat.
En dit door de schuld van de banken en de politiekers, met hun argeloze bewindvoering.
Ze durven ons gewoon niet zeggen wat er ons te wachten staat!
Rampscenario's kunnen ze moeilijk op ons loslaten in het nieuws, want dan ontstaan er burgeroorlogen en opstand!
En trouwens, ze denken alleen maar aan hun eigen centjes en postjes!
Het is zoals kanker krijgen, sorry, maar als een dokter je dit moet vertellen, dan denk ik ook dat ze dit héél moeilijk aan ons kunnen vertellen.
greetz
jempi25
Hier nog een link
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... tent=daily
En dit door de schuld van de banken en de politiekers, met hun argeloze bewindvoering.
Ze durven ons gewoon niet zeggen wat er ons te wachten staat!
Rampscenario's kunnen ze moeilijk op ons loslaten in het nieuws, want dan ontstaan er burgeroorlogen en opstand!
En trouwens, ze denken alleen maar aan hun eigen centjes en postjes!
Het is zoals kanker krijgen, sorry, maar als een dokter je dit moet vertellen, dan denk ik ook dat ze dit héél moeilijk aan ons kunnen vertellen.
greetz
jempi25
Hier nog een link
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... tent=daily
Koop een degelijke oldtimer.....
http://www.handelsblatt.com/finanzen/im ... 91120.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.handelsblatt.com/finanzen/im ... 91120.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het thema voor de toekomst is voor mij nog steeds overbevolking en godsdienst (het een heeft waarschijnlijk met het ander te maken maar ik ben geen demograaf
). Grondstoffen en alles wat daar mee te maken heeft lijkt mij alvast niet slecht, maar wel opletten... met de massa meelopen is misschien wel veilig maar niet altijd "goed":

Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Aan de Middellandse Zee ligt onze eigen Weimarrepubliek.
En waar ga je die zetten?movado schreef:Koop een degelijke oldtimer.....
Beleg je geld in coöperatieven voor hernieuwbare energie of ontwikkelingshulp. Dan doe je ineens een goed werk.
Maar pas op: doe het niet enkel voor het geld. Opbrengst is niet gegarandeerd. In coöperatieven beleggen doe je vooral met je hart, niet met je rekenmachine in je hand.
Maar pas op: doe het niet enkel voor het geld. Opbrengst is niet gegarandeerd. In coöperatieven beleggen doe je vooral met je hart, niet met je rekenmachine in je hand.
aub niet offtopic gaan en de antwoorden beperken tot antwoord op de vraag 
bedankt

bedankt
-
- Sr. Member
Ikzelf sta op het punt een vakantiehuisje te kopen op een Nederlands vakantiepark (Landal greenparks). Een relatief goedkope manier om vastgoed te kopen (+- 110.000 €). Als ik goed ingelicht ben kan het vakantiepark dat huisje 9 maanden per jaar verhuren en krijg ik x % van de winst. De resterende 3 maanden gebruik ik dat huis als buitenverblijf. Misschien is dit een optie, waarschijnlijk een rendement van 4% en meer!
'United in diversity' - E.U.
Als nadelen zie ik:
- veel verschillende huurders betekent een groter risico op schade en snelle slijtage;
- moet je niet bijdragen in de gemeenschappelijke kosten van het vakantiepark?
- veel verschillende huurders betekent een groter risico op schade en snelle slijtage;
- moet je niet bijdragen in de gemeenschappelijke kosten van het vakantiepark?
-
- Sr. Member
De gemeenschappelijke lasten (zwembad, tuinonderhoud, soort van binnenpretpark) zijn inderdaad niet te onderschatten. Maar langs de andere kant zijn er ook geen zorgen aan verbonden. Is er iets kapot, dan zal het vakantiepark alles herstellen met het oog op het verblijf van nieuwe huurders. De jaarlijkse huuropbrengsten zouden 12.000€ bedragen, waar je, na aftrek van gemeenschappelijke lasten, brandverzekering, commissie voor de verhuurder (vakantiepark), jaarlijkse vervanging/ herstel van inrichting,....nog een dikke 4.000€ kan overhouden. En je hebt meteen een deeltijd buitenverblijf.
'United in diversity' - E.U.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ah wel iedereen die klaagt over "slechte" tijden op het vliegtuig zetten, wel air france of klm (aandelen
), en een jaartje naar Afrika sturen. Als ze allemaal terugkomen, zal opeens niemand meer zeggen dat het "crisis" is en het "slecht" gaat...
Wij als westerlingen zijn gewoon zo rotverwend geworden, dat wij nergens meer tegen kunnen
60% van de griekse jongeren werkloos? in sommige afrikaanse landen zijn ze al blij als 10% van de totale bevolking werkt

Wij als westerlingen zijn gewoon zo rotverwend geworden, dat wij nergens meer tegen kunnen

60% van de griekse jongeren werkloos? in sommige afrikaanse landen zijn ze al blij als 10% van de totale bevolking werkt

Met 2500 Euro kunt ge misschien 2 dagen Eurocommissaris Karel de Gucht inhuren en leren hoe ge rijk kunt worden zonder er te moeten voor werken.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Patta,
Kijk vooral eens naar de prijzen van mensen die hun huisje terug willen verkopen.
Slechte investering
Kijk vooral eens naar de prijzen van mensen die hun huisje terug willen verkopen.
Slechte investering
Mij lijkt het ook allemaal te mooi om waar te zijn:
- huisje kost niet veel;
- 4% rendement;
- 3 maanden voor jou alleen;
- geen last of zorgen.
Maar wat als:
- de crisis blijft duren en de huurders wegblijven?
- het vakantiepark failliet gaat?
Als het vakantiepark bijvoorbeeld maar voor de helft bezet is, wie garandeert dan dat jouw vakantiehuisje bij de verhuurde helft is? Of worden de opbrengsten van het park samengeteld en over alle verhuurders verdeeld?
- huisje kost niet veel;
- 4% rendement;
- 3 maanden voor jou alleen;
- geen last of zorgen.
Maar wat als:
- de crisis blijft duren en de huurders wegblijven?
- het vakantiepark failliet gaat?
Als het vakantiepark bijvoorbeeld maar voor de helft bezet is, wie garandeert dan dat jouw vakantiehuisje bij de verhuurde helft is? Of worden de opbrengsten van het park samengeteld en over alle verhuurders verdeeld?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat iedereen pro rata wel 'n stuk van de koek zal krijgen. En als de crisis erger wordt zullen we misschien blij zijn dat we nog naar zo'n vakantiehuisje kunnen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik kan het niet met cijfermateriaal aantonen, maar mij lijkt een een klassiek woonhuis of appartement waardevaster dan een vakantiehuisje. Voor de opbrengst van een vakantiehuisje hang je te veel af van de economische conjunctuur. Iedereen heeft een huis nodig om in te wonen, ook als het slecht gaat, maar niet iedereen voelt de behoefte om een vakantiehuisje te huren.