Wat doen met je geld?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Wat doen met je geld?
In 2010 gekocht, verhuren in Spanje is stuk lastiger dan gedacht en veel lastiger dan in Moskou.
In Begin hebben we gedacht dat we iedere jaar daar op vakantie zouden gaan en de rest verhuren, eerste 2 jaar 6 keer geweest.
Deze jaar toch maar iets anders. Bij sommige mensen in de familie is de "ik wil, ik wil" factor iets te hoog geweest.
In Begin hebben we gedacht dat we iedere jaar daar op vakantie zouden gaan en de rest verhuren, eerste 2 jaar 6 keer geweest.
Deze jaar toch maar iets anders. Bij sommige mensen in de familie is de "ik wil, ik wil" factor iets te hoog geweest.
-
- Newbie
- Contacteer:
De Russische piste is niet iets wat mij interesseert, zoals je waarschijnlijk uit mijn situatiebeschrijving kunt opmaken ben ik niet het 'risiconemend profiel'.
Voor mensen van mijn leeftijd lijkt het me nu vooral verstandig om hun financiële toekomst zo snel mogelijk veilig te stellen. Het is misschien pessimistisch maar beter worden zal het volgens mij niet doen de eerste 10 jaar.
Voor mensen van mijn leeftijd lijkt het me nu vooral verstandig om hun financiële toekomst zo snel mogelijk veilig te stellen. Het is misschien pessimistisch maar beter worden zal het volgens mij niet doen de eerste 10 jaar.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
+1
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Florentino
- Newbie
- Contacteer:
(1) nakijken of je de lening kan optimaliseren in functie van actuele lage interestvoeten ; opgelet ook kosten aan verbonden
(2) pensioensparen : volledig aftrekbare som gebruikt voor jezelf en partner ?
(3) investeringen aan je woning die bijkomende belasting aftrek kunnen genereren of andere recurrente besparingen (verlaging E peil)
(4) tak 21 voor jezelf - voor je kinderen ?
(5) wat beleggen in fondsen
(6) consumeren aan wat je altijd al had willen doen maar...
(2) pensioensparen : volledig aftrekbare som gebruikt voor jezelf en partner ?
(3) investeringen aan je woning die bijkomende belasting aftrek kunnen genereren of andere recurrente besparingen (verlaging E peil)
(4) tak 21 voor jezelf - voor je kinderen ?
(5) wat beleggen in fondsen
(6) consumeren aan wat je altijd al had willen doen maar...

Geen cent in aandelen?
Elk z'n ding natuurlijk, maar: Aandelen en vastgoed zijn de 2 zaken bij uitstek die historisch een bovengemiddeld rendement opleveren.
Elk z'n ding natuurlijk, maar: Aandelen en vastgoed zijn de 2 zaken bij uitstek die historisch een bovengemiddeld rendement opleveren.