Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Exact nul!
En wereldwijde indexen staan iets onder hun ATH. Dat betekent dus: regelmatig verder blijven kopen. De beurs zal heus wel ooit nieuwe ATHs noteren.
En wereldwijde indexen staan iets onder hun ATH. Dat betekent dus: regelmatig verder blijven kopen. De beurs zal heus wel ooit nieuwe ATHs noteren.
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
-
funnyplace
- Full Member

- Contacteer:
Gisteren even een tegenslag met de vastgoedaandelen die ik heb. Vonovia denderde 12% achteruit.
Alles blijft gelukkig redelijk op peil hier. Het is een beetje een jojo-effect merk ik.
YTD + 14,24% , dankzij grote positie in energie.
Vandaag heb ik wel mijn ETF van S&P healthcare verkocht, puur gevoelsmatig, ik ga wat herschikken
Alles blijft gelukkig redelijk op peil hier. Het is een beetje een jojo-effect merk ik.
YTD + 14,24% , dankzij grote positie in energie.
Vandaag heb ik wel mijn ETF van S&P healthcare verkocht, puur gevoelsmatig, ik ga wat herschikken
- obligaties: € en $ > 2,8%
- persoonlijke leningen: nog steeds 5,5%
- verkoop deel $ naar €: 8%
- laatste aandeel (AMBP) verkocht > nul-operatie als ik het dividend mee in rekening neem.
- geen vastgoed verkocht of gekocht. Dit jaar mogelijks wel wat verkoop.
- persoonlijke leningen: nog steeds 5,5%
- verkoop deel $ naar €: 8%
- laatste aandeel (AMBP) verkocht > nul-operatie als ik het dividend mee in rekening neem.
- geen vastgoed verkocht of gekocht. Dit jaar mogelijks wel wat verkoop.
- 1,3%, no panic…
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.