Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Wat met obligatiefondsen in 2013?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
69 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen

Wat te doen met obligatiefondsen in 2013? Wat is uw persoonlijk advies?

buy?
8
19%
hold?
21
49%
sell?
14
33%

Totaal aantal stemmen: 43
Je stem is verwerkt.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

Re: Wat met obligatiefondsen in 2013?

• Citeer

Bericht door sintorama » 4 januari 2013, 14:11

Spaarplan schreef:Ok, misschien niet echt een referentie maar kijk eventueel naar "goed presterende" flexibele mixfondsen hun allocatie:(...)
OK, zullen we doen, lukraak een paar genomen:

http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... 3XJR&tab=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... 4F90&tab=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... MK7J&tab=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 4 januari 2013, 14:16

Tijd zal uitwijzen wie gelijk heeft. Als het water wegtrekt zien we wie er naakt zwemt. ;)
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 4 januari 2013, 14:52

Denk dat er velen maar kopen om te kopen zonder inzicht te hebben in wat ze juist kopen .
Dit telt zowel voor fondsen als individuele obligaties .
Toch is de trend zeer duidelijk .
1 ) Geen staatspapier Europa & VS
2) Bedrijfsobligaties noteren op hun hoogste koers waardoor een rentestijging drastische gevolgen zal hebben voor de koersen .
3) High yields zijn overgewaardeerd iedereen koopt voor het hoger rendement momenteel .
Op deze fondsen en obligaties wordt er best winst genomen .

De rente op spaarrekeningen dekt niet eens de inflatie dus is het kwestie van tijd dat deze categorieen aan populariteit zullen winnen
dus fondsen die zich richten op inflatie gelinkte bonds zijn koopwaardig .
Bij een renteverhoging zullen deze profiteren terwijl andere afgestraft zullen worden .
De opkomende landen zijn ook interessant als ge inspeelt op de valuta tenminste sinds enkele dagen gaan deze lijk een trein naar omhoog . Of met andere woorden de € zakt terug naar zijn gemiddelde waarde .
Is nu terug afwachten tot Februari als de problemen terugkeren in de VS zal de € zeer waarschijnlijk dezelfde bewegingen maken .
Geduld is een vereiste bij zulke aankopen .

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 4 januari 2013, 15:03

lop schreef: 3) High yields zijn overgewaardeerd iedereen koopt voor het hoger rendement momenteel .
Hoge correlatie met aandelen (historisch dan toch), uit oogpunt van diversificatie dus minder interessant.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

JulusCesar
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JulusCesar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JulusCesar » 4 januari 2013, 15:10

Dan heb ik volgende vragen:

-aan lob : ken jij goeie inflatiegelinkte bonds-fondsen ?

-aan spaarplan. Misschien een beetje kort door de bocht. Niet alle high-yield bedrijven zijn bv beursgenoteerd. Wat misschien wel een denkpiste kan zijn is high yield aandelen. In Nederland zijn de Kempen fondsen hiervoor goud waard.

En wat dan te denken over fondsen in "convertible obligaties";;;maar ook daar weet ik niet echt een goeie zitten?

Verder is het ook zo dat die grotere mix/flex fondsen hun 'obligaties hebben ingedekt tegen dalen.
https://www.deutschebank.be/media/pdf/p ... a-2013.pdf

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 4 januari 2013, 16:49

inflatiegelinkte bonds heb je in alle slag en soorten ook onder andere uitgegeven door NIBC en Rabobank
maar dit zijn floaters en dan soms nog in USD of AUD waarvan jan en de pet geen kaas van geeft gegeten door de ingewikkelde constructie er rond.
Maar bij deze liggen de rendementen ver boven de inflatie met een surplus die vastgelegd wordt op jaarbasis volgens de rentestanden .
Maar dit ter zijde .
Rabobank bied ook 2 fondsen aan Petercam & Fidelity .
Petercam richt zich op de € terwijl Fidelity werelwijd zit .
Mijn voorkeur tussen beiden gaat uit naar Fidelity .
Het rendement is veel constanter dan bij Petercam en hoger .
Petercam zet veel in op inflatiegelinkte bonds uit Frankrijk en dergelijke maar deze hebben al mee geprofiteerd van de zoektocht naar veiligheid . Waardoor ze de laatste tijd fors naar omhoog zijn.
Je moet deze obligaties eens apart bekijken .
En voornamelijk de economie zal zich eerst herstellen waar de miserie is begonnen in de VS dus .
Daar zal ook de inflatie eerst beginnen stijgen tenzij er nog lijken uit de kast vallen .Pas daarna zal Europa volgen .
Fidelity zit goed vertegenwoordigd in de VS via dit fonds .
Het herstel is reeds begonnen in de VS terwijl Europa nog in een diepe put zit. Dit alles is maar mijn mening
zelf uw huiswerk maken voor je beslist .
Algemeen bekeken vissen deze fondsen allemaal in de zelfde vijver behalve de regio dan.
Veel fondsen maar allemaal met dezelfde onderliggende waarden .Meestal bonds uitgegeven door een land waardoor al deze fondsen min of meer de zelfde samenstelling verkrijgen.

hansv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer hansv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door hansv » 4 januari 2013, 21:13

Op de duur weet ik het allemaal niet meer. Enige tijd geleden waren obligaties nog the way to go (lux o rente en konsoorten), nu weer een waarschuwing om ervan weg te blijven.

Moet men dan echt bij een makelaar terecht als men de portefeuille eens wil laten doorlichten? Want tegen dat ik weet hoe de vork in de steel zit, is alles weer anders...
Moet ik nu dus de lux o rente wisselen voor een mix of aandelenfonds?

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 januari 2013, 21:41

lop schreef:Het herstel is reeds begonnen in de VS terwijl Europa nog in een diepe put zit. Dit alles is maar mijn mening
zelf uw huiswerk maken voor je beslist .
Wel een vertekend beeld dat de VS weergeeft.

- Elke dollar groei van het BNP kost aan de overheid 2.33$.

- Minder werklozen. (MAAR: minder voltijdse banen!, velen worden gedwongen om voortaan deeltijds te gaan werken door de Obamacare die werkgevers verplicht hun werknemers (vanaf 30u/week) te verzekeren bij ziekte/hospitalisatie. Heel wat voltijdse werknemers stonden voor de keuze: de straat op OF kiezen voor 29,5u/week :'( )

3 voltijdse banen worden zo 4 deeltijdse banen om te kunnen ontsnappen aan hogere kosten voor de Obamacare. Vandaar ook de stijging van de tewerkstelling in de privé-sector. ;)

IMO is de crisis in de VS nog niet eens begonnen, ze hebben enkel nog maar één enkele buikkramp gehad, de voorbode van aankomende diaree.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 januari 2013, 22:09

Yaris schreef:Nee, bijhouden voor de spreiding en de diversificatie. Dan heb je van alles wat.
Misschien 'n aparte draad maken Yaris? Beleggingsadvies van Yaris. ;D

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 januari 2013, 22:18

Iedereen moet maar zien welk product hij/zij willen aanschaffen of verkopen, ik probeer enkel maar informatie te verschaffen.
Zeggen dat iemand Lux o rent moet aanhouden is advies verschaffen, niet?

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 4 januari 2013, 23:23

ik zeg al meer dan een jaar verkopen, ik heb dus al meer dan een jaar ongelijk. Elk moment denk ik "rente kan niet toch niet meer lager", en toch gebeurt het. Ze komen al af met negatieve rentes ... Je moet betalen om je geld kwijt te raken... een bubble herken je aan de irrationaliteit. Als dat geen irrationaliteit is. De koersen zijn losgekomen van de onderliggende waarde volgens mij.

maar de beurs kan langer irrationeel blijven dan de belegger solvabel (een of andere typ heeft dit ooit eens gezegd/geschreven en vond ik een mooi statement)

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 januari 2013, 23:37

nuyttie schreef:...Je moet betalen om je geld kwijt te raken... een bubble herken je aan de irrationaliteit. Als dat geen irrationaliteit is. De koersen zijn losgekomen van de onderliggende waarde volgens mij.
Een teveel aan elektriciteit op de markt, dan moet je betalen om het kwijt te geraken, geen probleem als het voor even is. Als het te lang duurt zorgt de markt ervoor dat er een correctie komt.

Een teveel aan geld op de markten, dan moet je betalen om het kwijt te raken, geen probleem als het voor even is. Als het te lang duurt ... ;)

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 5 januari 2013, 09:16

lop schreef:... De rente op spaarrekeningen dekt niet eens de inflatie dus is het kwestie van tijd dat deze categorieen aan populariteit zullen winnen dus fondsen die zich richten op inflatie gelinkte bonds zijn koopwaardig .
Bij een renteverhoging zullen deze profiteren terwijl andere afgestraft zullen worden ... .
Kan je dat wat meer uitleggen, inflatie ogligaties?
Voor mij is inflatie iets onzichtbaar, hoe kan je daar geld van maken of verliezen?

Bedankt voor de tip trouwens ;)

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 5 januari 2013, 11:24

Er wordt vaak gezegd dat je 'op lange termijn' moet kijken, maar ik sta er hier telkens van te kijken hoe men zich blind staart op de korte termijn. Neem nu volgend fonds:
http://www.morningstar.nl/nl/funds/snap ... F0000006SR" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kan best zijn dat dit het komende jaar 10% of zelfs 20% daalt. So What? Misschien stijgt het nog eerst nog 10%? Het is tussen 2010 en 2011 ook eens 15% gedaald. Nochtans denk ik niet dat velen het zich beklagen dat ze in 2010 niet hebben verkocht. Wie het al 5 jaar houdt, heeft wel een jaarlijks rendement van >10%.
Als je gaat proberen om dergelijke schommelingen te slim af te zijn, dan vrees ik dat je meestal achter de feiten gaat aanlopen, en je heel veel stress op de hals gaat halen zonder er eigenlijk enige winst uit te halen. Want wanneer ga je dan weer instappen? Wat als het fonds dan toch nog eerst 10% verder stijgt? We weten ondertussen allemaal dat de beurs zich zeer grillig gedraagt. De lange termijn winst wordt grotendeels gerealiseerd in enkele beperkte periodes. Ik vrees dat de redenering 'rente historisch laag, dus binnenkort crash van obligaties' echt wel iets te simpel is. De markt is minder beredeneerd dan jullie denken. De koers van obligaties hangt niet enkel en alleen van de rente af. Niet alle obligaties zijn even rentegevoelig. Obligatiefondsen bestaan niet enkel uit junk obligaties die aan 115% noteren. Fondsbeheerders proberen de risico's ook in te perken.

Het is niet omdat een logische redenering kan geven waarom dit of dat gaat gebeuren, dat het ook zal gebeuren. Er zijn zoveel invloeden, dat je voor quasi elk scenario een logische redenering kan maken. Je moet maar eens enkele analisten lezen: ze hebben allemaal zeer logische en goed geargumenteerde redenen waarom hun voorspelling juist zou zijn, en toch spreken ze elkaar heel vaak tegen. Misschien moet je wat minder zelfzeker zijn in die zaken ...

Mijn punt: ik weet niet of 2013 al dan niet goed zal zijn voor obligatiefondsen. Feit is dat het bijzonder goed gegaan is in 2012 voor mijn obligatiefondsen, dus een neerwaartse correctie is best mogelijk. Ik vind dat ook niet echt belangrijk. Ik ga er wel vanuit - mits voldoende spreiding - dat mijn obligatiefondsen op lange termijn (minstens 5 jaar) voor een veel beter rendement gaan zorgen dan mijn spaarboekje. En je kan geen goed rendement verwachten, zonder enige volatiliteit.

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 5 januari 2013, 12:16

Zwiertje schreef:Er wordt vaak gezegd dat je 'op lange termijn' moet kijken, maar ik sta er hier telkens van te kijken hoe men zich blind staart op de korte termijn. Neem nu volgend fonds:
http://www.morningstar.nl/nl/funds/snap ... F0000006SR" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kan best zijn dat dit het komende jaar 10% of zelfs 20% daalt. So What? Misschien stijgt het nog eerst nog 10%? Het is tussen 2010 en 2011 ook eens 15% gedaald. Nochtans denk ik niet dat velen het zich beklagen dat ze in 2010 niet hebben verkocht. Wie het al 5 jaar houdt, heeft wel een jaarlijks rendement van >10%.
Als je gaat proberen om dergelijke schommelingen te slim af te zijn, dan vrees ik dat je meestal achter de feiten gaat aanlopen, en je heel veel stress op de hals gaat halen zonder er eigenlijk enige winst uit te halen. Want wanneer ga je dan weer instappen? Wat als het fonds dan toch nog eerst 10% verder stijgt? We weten ondertussen allemaal dat de beurs zich zeer grillig gedraagt. De lange termijn winst wordt grotendeels gerealiseerd in enkele beperkte periodes. Ik vrees dat de redenering 'rente historisch laag, dus binnenkort crash van obligaties' echt wel iets te simpel is. De markt is minder beredeneerd dan jullie denken. De koers van obligaties hangt niet enkel en alleen van de rente af. Niet alle obligaties zijn even rentegevoelig. Obligatiefondsen bestaan niet enkel uit junk obligaties die aan 115% noteren. Fondsbeheerders proberen de risico's ook in te perken.
Ben ik voor een groot deel mee eens, market timing is niet voor iedereen (ook niet voor mij - ik ben daar trouwens te lui voor ;) ). Toch wil ik al wel eens een trend volgen, als ik er een zie tenminste. Enkele bedenkingen: 1) Er geen strategie op nahouden is ook een strategie. 2) Iedereen die voor buy-and-hold gaat, doet ook aan timing, namelijk long. Het is maar hoe je het bekijkt.

Gesloten
  • Afdrukweergave

69 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy