Wat zijn strips ?
TIP
Re: Wat zijn strips ?
http://www.goudendaad.be/" onclick="window.open(this.href);return false;Celleke schreef:Hoe moet dat: ik bezit nog strips (Suez), hoe raak ik ervan af. Ze e-verkopen (via Keytrade) kost me meer dan ze waard zijn. Ik wil ze uit mijn portefeuille.
Dank Piejer
maar ze zijn niet te bereiken, noch telefonisch noch per E-mail
Ik zou me over die zaak informeren bij mijn bank !Celleke schreef:Dank Piejer
Het overbrengen van een lijn strips kostte indertijd bij Fortis evenveel als een lijn aandelen nl zo'n 30 Euro per lijn.
Bij het opdoeken van mijn Fortis efectenportefeuille heb ik drie lijnen strips geschonken aan de Gouden Daad.
Het heeft lang geduurd, maar op een bepaald moment waren ze dan toch uit mijn Fortis portefeuille verdwenen.
Ik heb evenwel nooit enige bevestiging of bedanking gekregen noch van Foertis noch van de Gouden Daad.
En dat vind ik nog altijd vreemd...
Bij het opdoeken van mijn Fortis efectenportefeuille heb ik drie lijnen strips geschonken aan de Gouden Daad.
Het heeft lang geduurd, maar op een bepaald moment waren ze dan toch uit mijn Fortis portefeuille verdwenen.
Ik heb evenwel nooit enige bevestiging of bedanking gekregen noch van Foertis noch van de Gouden Daad.
De Gouden Daad dat is een 'spel' dat enkele jaren geleden bestond, mogelijk is het al op pensioen.Tope schreef:Het overbrengen van een lijn strips kostte indertijd bij Fortis evenveel als een lijn aandelen nl zo'n 30 Euro per lijn.
Sommige banken aanvaarden zelf gratis de strips.
Maar als je bij een 'normale' bank ( Keytrade, Binckbank ) bent dan moet je nooit bewaarloon betalen zelfs niet per lijn, en staan die strips enkel lelijk in de weg voor een overzicht te bewaren.
Daarin heb je gelijk.
Laatst trok ik 's morgens mijn Binck portefeuille open en mijn kapitaal was ineens 10 keer groter geworden omdat de waarde van één van mijn strips verkeerd berekend was.
Helaas was die extra 0 vlug verdwenen. LOL!
Laatst trok ik 's morgens mijn Binck portefeuille open en mijn kapitaal was ineens 10 keer groter geworden omdat de waarde van één van mijn strips verkeerd berekend was.
Helaas was die extra 0 vlug verdwenen. LOL!
Als ik bij binck kijk vind ik op de fixingmarkt niets van strips, wel onder VVPR-strips. Jammer genoeg geen strips te vinden van belgacom, mobistar, GIMV, CMB, ...el perro schreef:strips zijn nooit samen aankoopbaar. ze noteren apart op de beurs (fixingmarkt)Maarten schreef:Ik vind bij keytrade nergens die strips terug, kan iemand zeggen waar die staan?
Is het mogelijk om de aandelen tezamen met de strips te kopen en zo maar 1 maal de transactiekosten te betalen? Transactiekosten betalen enkel voor de strips komt nogal duur uit...
bv (zie ook website de tijd of zo)
agfa:
aandeel = agfb
strip = agfs
deceuninck:
aandeel = decb
strip = decbs
bij keytrade zijn strips idd heel duur, ze rekenen het normale tarief.
Bij fortuneo is het slechts 2.5 euro
(voor de rest is keytrade wel beter)
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Er zijn maar een beperkt aantal aandelen die VVPR strips hebben. Belgacom, Mobistar en Gimv zijn daar inderdaad niet bij.
Heb van GIMV zelf ooit gehoord dat hun aandelen vooral bij institutionele beleggers zitten, en het merendeel van hun aandeelhouders de afwezigheid van strips dus niet veel kan schelen.
Heb van GIMV zelf ooit gehoord dat hun aandelen vooral bij institutionele beleggers zitten, en het merendeel van hun aandeelhouders de afwezigheid van strips dus niet veel kan schelen.