Welke zichtrekening geniet je voorkeur? (update 21-12-2011)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Welke zichtrekening geniet je voorkeur? (update 21-12-2011)
Eens kijken of jullie voorkeur t.o.v. de vorige poll veranderd is. Ik ga deze poll vanaf nu jaarlijks lanceren.
De vorige poll kan je hier vinden.
De vorige poll kan je hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Welke zichtrekening geniet je voorkeur? (update 21-12-20
Keytrade blijft de beste zichtrekening hebben. Betere rente en 5-cent actie, houden zo!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zo is dat, alleen komt mijn pensioen nog steeds bij DB en heb geen zin in de papperasserij om dat te wijzigen maar de meeste kleinere betalingen gebeuren bij mij ook via Keytrade. Bovendien is de gratis Mastercard bij DB ook best handig.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Keytrade is vooral handig wanneer je nooit met cash geld werkt. Ik gebruik daarom nog steeds Argenta. Dit zou echter wel eens snel kunnen veranderen omdat je bij Argenta niet terecht kan om na de diensturen geld te storten.
Werk veel met DB, voornamelijk wegens de gratis kaarten en het vrij makkelijk en handig online systeem !
Valt me op dat er toch nog een pak bij betalende banken zijn op dit forum.
Tevens dat 2 banken die ons bestoken met reclame zoals Ing en Axa daar niet direct de vruchten van plukken.
Tevens dat 2 banken die ons bestoken met reclame zoals Ing en Axa daar niet direct de vruchten van plukken.
Misschien omdat er nog veel zijn die met hun lening zijn verbonden aan een grootbank=betalen voor zichtrekening?
klopt, werk zelf zo weinig mogelijk met cash en geld uit de muur met de gratis kaart van DB en veel betalingen met de DB MC Titatnium of met de Carrefour Visa, beide kaarten ook al gratis.Wook schreef:Keytrade is vooral handig wanneer je nooit met cash geld werkt. Ik gebruik daarom nog steeds Argenta. Dit zou echter wel eens snel kunnen veranderen omdat je bij Argenta niet terecht kan om na de diensturen geld te storten.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Zal inderdaad wel een belangrijke verklaring zijn, zeker op dit forum waar men toch kieskeuriger is dan het doorsnee publiek.
Vraag me af wanneer een online bank zich gaat toeleggen op hypothecaire kredieten ?
Vraag me af wanneer een online bank zich gaat toeleggen op hypothecaire kredieten ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als fidelioklant heb je de zichtrekening bij Centea ook gratis (inclusief 2 bankkaarten).
Ben ook uitermate tevreden over hun pc banking systeem. Alleen jammer van de lage intresten op de spaarrekeningen.
Ben ook uitermate tevreden over hun pc banking systeem. Alleen jammer van de lage intresten op de spaarrekeningen.
Bankkantoren zullen ooit nog ophouden te bestaan; voor wat heb je dat nu eigenlijk nog nodig?cp1234 schreef:Zal inderdaad wel een belangrijke verklaring zijn, zeker op dit forum waar men toch kieskeuriger is dan het doorsnee publiek.
Om je er te laten rollen?
Ieder jaar ga ik met een smoes het Argentakantoor binnen voor een gratis kalender.
Als je daar naar op zoek bent, kunnen de grootbanken soelaas bieden. Zowel bij Dexia, Fortis als ING (KBC weet ik niet) kan je storten aan de automaten. Heb persoonlijk bij een eetdag van onze vereniging ondervonden dat dit wel héél handig is.Wook schreef:Keytrade is vooral handig wanneer je nooit met cash geld werkt. Ik gebruik daarom nog steeds Argenta. Dit zou echter wel eens snel kunnen veranderen omdat je bij Argenta niet terecht kan om na de diensturen geld te storten.
Inderdaad. Dat heb ik ook al eens ervaren. Ik zal echter wachten met terug klant te worden bij een grootbank tot het niet anders meer kan. En het zal dan waarschijnlijk ING worden omdat die bank mij het minst aan een grootbank doet denken.
Ken iemand die bij Colruyt werkt en continu van winkel naar winkel rijdt om er de biljetten op te halen en bij een bank te gaan storten. Hij gaat bij de verschillende grootbanken en wist me te vertellen dat de Dexia-automaten het beste werken voor de biljetten te deponeren. Bij ING regelmatig blokkeringen met correcties die dan tot een maand kunnen duren...
bankcheque?Lukske schreef:Bankkantoren zullen ooit nog ophouden te bestaan; voor wat heb je dat nu eigenlijk nog nodig?