Wereldhave aan het kelderen?
TIP
Re: Wereldhave aan het kelderen?
Prudential heeft een belang genomen in Wereldhave. Dat bleek vandaag uit een melding bij de Autoriteit Financiële Markten.
Intussen is Wereldhave alweer opgeveerd van € 40 naar € 42. Terug op weg richting € 50!
Intussen is Wereldhave alweer opgeveerd van € 40 naar € 42. Terug op weg richting € 50!
Dreamy, je hebt er duidelijk in geveinvesteerd merk ik.
Wat zijn volgens jou de redenen om dit nu te doen. In een niet zo ver verleden was die Nederlandse poot niks anders dan miserie met veel verlies tot gevolg. Heb nergens goed gemotiveerde buy recommendaties gevonden.
PS. als grote beleggers in iets investeren, hoeveel tijd hebben ze dan eigenlijk om dat bekend te maken?
PS. als grote beleggers in iets investeren, hoeveel tijd hebben ze dan eigenlijk om dat bekend te maken?
Ik heb er blijkbaar te vroeg in geïnvesteerd en hoop dus het verlies weer goed te maken door een mooie koersstijging. Intussen blijf ik ook rustig het mooie dividend opstrijken.
Er is mij niets bekend over miserie met veel verlies in Nederland. Heb je meer details?
Het motief om nu te kopen is natuurlijk gebaseerd op de lage waardering. Die meldingen bij de Autoriteit Financiële Markten zijn volgens mij verplicht bij het overschrijden van een bepaald belang. (3 %?)
Er is mij niets bekend over miserie met veel verlies in Nederland. Heb je meer details?
Het motief om nu te kopen is natuurlijk gebaseerd op de lage waardering. Die meldingen bij de Autoriteit Financiële Markten zijn volgens mij verplicht bij het overschrijden van een bepaald belang. (3 %?)
Dividend zal de koers wel beschermen.(7,6%)
Analist Gert De Mesure volgt dit aandeel op, je kan misschien eens informeren op Twitter.
Analist Gert De Mesure volgt dit aandeel op, je kan misschien eens informeren op Twitter.