woningverzekering van Ethias niet meer zo interessant (TA-11-12/2009)
Re: woningverzekering van Ethias niet meer zo interessant (T
De voorwaarden van Ethias ken ik niet zo goed. AG is ook een volledige verzekering maar als ik het goed voorheb :insider schreef:Mag ik vragen of er al een update aan dit verhaal is gekomen? Heeft iemand een nieuw artikel van TA daarover? Ik wil nl weten of ik nog wel snor zit bij Ethias ! AG lijkt mij ook geen slechte keuze maar ik weet het niet zeker en daarom deze vraag.
1. afschrijving van elektrische apparaten wegens ouderdom, 5%/jaar
2. geen vergoeding voor verlies van water
3. tuinmeubilair niet gedekt in storm
4. grafitti aan buitenkant gebouw uitgesloten
Mits het nemen van een extra 'Pack woning' worden al veel tekortkomingen wel verzekerd.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Die verzekering van AG is, als ik het volgens u zo lees, geene vette.
De polis zou standaard al een goede dekking moeten bieden, zonder dat je er nog allerhande pakketten dient aan toe te voegen.
De polis zou standaard al een goede dekking moeten bieden, zonder dat je er nog allerhande pakketten dient aan toe te voegen.
oei dan blijf ik best waar ik ben : Ethias ...relativity schreef:Die verzekering van AG is, als ik het volgens u zo lees, geene vette.
En wanneer de woning jonger is dan 10 jaar, willen ze dan wel een korting geven ?insider schreef:thx voor de info ! 1 correctie toch : gisteren gebeld met Ethias en daar vertelde men dat er dit jaar GEEN kortingen zullen gegeven worden voor de bestaande contracten (alleen voor woningen jonger dan 10 jaar) ....
En deze moet je dan zelf gaan vragen of hoe gaat dit ?
Uiteraard moet je steeds achter een herziening of korting vragen.Nooit geweten dat een maatschappij zelf afkomt met kortingen.karine schreef:En wanneer de woning jonger is dan 10 jaar, willen ze dan wel een korting geven ?insider schreef:thx voor de info ! 1 correctie toch : gisteren gebeld met Ethias en daar vertelde men dat er dit jaar GEEN kortingen zullen gegeven worden voor de bestaande contracten (alleen voor woningen jonger dan 10 jaar) ....
Wel met goede producten op maat van de klant.

ge moet gewoon bouwjaar opgeven.....ge kunt daar in liegen....maar ge ondertekent wel op einde dat alles waarheidsgetrouw is ingevuld. Kom dan niet jammeren als uw woning 15 jaar oud is, en ge hebt 8 jaar ingevuld.....dan gaan ze bij schade ook een kleiner bedrag uitbetalen.....'t zijn ook geen OCMW's...karine schreef:En wanneer de woning jonger is dan 10 jaar, willen ze dan wel een korting geven ?insider schreef:thx voor de info ! 1 correctie toch : gisteren gebeld met Ethias en daar vertelde men dat er dit jaar GEEN kortingen zullen gegeven worden voor de bestaande contracten (alleen voor woningen jonger dan 10 jaar) ....

Als je bestaand contract hebt, stuur mss. mail via 'My Ethias' voor die korting?
Ga ik eens proberen.
Vandaag reactie gehad op mijn vraag.
Het Antwoord :
Geachte heer/mevrouw,
We hebben alles herbekeken en komen tot de conclusie dat we u momenteel verzekeren aan onze beste voorwaarden.
Heeft u hierbij nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Het Antwoord :
Geachte heer/mevrouw,
We hebben alles herbekeken en komen tot de conclusie dat we u momenteel verzekeren aan onze beste voorwaarden.
Heeft u hierbij nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Laatst gewijzigd door karine op 5 november 2010, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb pas een nieuw contract afgesloten. Jaar huis moest ik niet opgeven. Verzekerd voor heropbouw.
Aantal prijzen vergeleken, bij de goedkoopste.
Er zit veel in.
Er zit veel in.
Prijs is inderdaad goed, toch gaat Argenta er nog 150 euro onder.mikke schreef:Heb pas een nieuw contract afgesloten. Jaar huis moest ik niet opgeven. Verzekerd voor heropbouw.
Er zit veel in.
En of de kwaliteit veel minder is heb ik wel vragen bij ?
als ge wilt bradeerprijzen hebben, kan je ook bij Touring gaan. Maar appels met peren vergelijken is moeilijk.karine schreef:Prijs is inderdaad goed, toch gaat Argenta er nog 150 euro onder.mikke schreef:Heb pas een nieuw contract afgesloten. Jaar huis moest ik niet opgeven. Verzekerd voor heropbouw.
Er zit veel in.
En of de kwaliteit veel minder is heb ik wel vragen bij ?
Ik heb Ethias collectieve woningpolis, vergeleken met voordelen via Test-aankoop, en zelfs Ethias gaf toe dat de polis via mijn werk interessanter was en een lagere premie. Dus nu stop ik met shoppen