Zonnepanelen
- VincentVega
- Hero Member

Re: Zonnepanelen
Zoals je zelf wil …Qwan schreef: ↑24 oktober 2025, 16:19Het zijn inderdaad mijn eigen gegevens van oktober, als reactie op jouw insinuatie dat zonnepanelen deze maand niet of weinig zouden opbrengen. Om dat te snappen heb je mijn gegevens van juni niet nodig en moet er ook geen legende zijn.VincentVega schreef: ↑24 oktober 2025, 13:46 Ik veronderstel dat dit gegevens zijn van jouw eigen PV-installatie.
In de winter is er ook veel minder licht. Kan je misschien ook eens uitdraai van pakweg de maand juni 2025 geven?
En hoe moet ik de legende (kleurtjes) lezen?
De boodschap dat zonnepanelen een goede investering zijn en zelfs in een slechte oktobermaand zorgen voor minder afhankelijkheid van fossiele brandstoffen lijkt mij nu al voldoende duidelijk?
Wat heb je nu bewezen? Dat ze in oktober toch nog iets opbrengen. That’s it
De verdeling van de opbrengst over een gans jaar ziet er trouwens als volgt uit:
Gelukkig hebben we in de winter ook nog andere energiebronnen
PS: ikzelf heb al sinds 2009 (al ruim 16 jaar dus) zonnepanelen liggen. Ik weet dus goed genoeg hoeveel (of hoe weinig) ze opbrengen in de zomer of in de winter …
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Re: Zonnepanelen
Kan de kleutertuin nu eindelijk ophouden aub, we zitten hier bij 'besparingstips'....