Sparen bij KBC

Wenst u te sparen bij KBC?
Vergelijk hier alle spaarboekjes, met tarieven, promoties en voorwaarden. Alle spaarrekeningen van KBC in een handig overzicht.

Overzicht spaarrekeningen bij KBC

2 spaarrekeningen gevonden

Laatste verificatie : dinsdag 19 maart 2024

Meer info
0,75%
Basisrente
1,80%
Getrouwheid
2,55%
Totaal
0,45%
Basisrente
0,45%
Getrouwheid
0,90%
Totaal
Gelieve de juistheid van de rentestanden bij de betreffende instellingen te verifieren alvorens uw beslissing te nemen.

Ratings van KBC

Aa3 / A+        Wat is dit?

BIC Code KBC

KRED BE BB

Beoordelingen over sparen bijKBC

Bent u tevreden over uw spaarbank? Deel uw ervaringen. Geef uw mening en schrijf zelf een review.
De andere spaarders (en wij ook!) zijn benieuwd naar uw mening.

Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 59 bezoeker(s)

Log in en schrijf beoordeling

Algemene beoordeling 
 
4.4
Tarieven 
 
3.0
Transparantie 
 
3.9
Klantendienst 
 
4.5
Productkennis 
 
6.2
Guyvanhulste
 
1.8

01 October 2023


Opmerkingen
Ik ben bijna bij de KBC weg, dat vind ik heel positief. Het enige positieve is dat hun redelijk werkt.
Na meer dan 25 jaar een uitstekende klant te zijn, had ik eens probleem met de betaling van een product. De wijze waarop de KBC mij toen behandelde was beneden alles. De bankmedewerkers werden zeer arrogant en keken echt op mij neer.
Ze kennen hun prodcucten en dossiers niet goed en willen alleen maar zaken verkopen waar je nooit omgevraagd hebt.
Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
3.0
zevenbokkies
 
1.0

03 August 2023


Opmerkingen
geen positieve opmerkingen
slechte service
je kunt wel een gratis zichtrekening openen en ook de bankkaart met kaartlezer krijgen maar je krijgt geen pincode via sms als je u bankkaart hebt gekregen
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
Domenico1
 
2.3

18 June 2023


Opmerkingen
Het positieve internet bankieren
En ik ben ook positief over de reviews wat ik lees met dezelfde ervaring wat ik heb meegemaakt en volledig tot op het woordje de waarheid wat mijn (collega timmmooo) in zijn review schrijft en ook over de negatieve reviews van deze bank. Dus ik hoef me geen woorden aan vuil te maken !
ook al 40 jaar lid van deze ah sociale bank Maasmechelen en en uitkijken voor een nieuwe bank wat geen maandelijkse kosten heeft en een hoge rendement op het spaarboekje.

En beste mensen daar zijn banken waar je geen maandelijkse kosten hebt met dezelfde service
Ik heb spijt dat ik al 40 jaar lid ben van deze bank KBC.
Asociaal kantoor medewerkers van de KBC Bank te Maasmechelen, door constante verkeerde informatie te krijgen van de KBC bank wordt mij nog zelfs de deur gewezen door en kantoor medewerker van de KBC Bank in Maasmechelen wat denkt dat hij god is, dat doet pijn
Er zouden meer mensen moeten opstappen, die mensen met dezelfde ervaring hebben met de meeste reviews over deze bank opstappen dan kunnen we het gedrag van deze asociaal personen veranderen
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
6.0
timmmooo
 
1.5

27 July 2020 (Bijgewerkt: 27 July 2020)


Opmerkingen
Het positive is dat ik bijna weg ben bij deze bank!
KBC is een zeer afstotende bank, hun personeel heeft een degoutante uitstraling die ze waarschijnlijk meekrijgen tijdens hun opleiding. Niks is er mogelijk en alles kost veel geld. Service is totaal hopeloos. Heb de commentaren hier beneden gelezen en herken al die verhalen: jong en arrogant en onbekwaam werkvolk dat je nutteloze producten probeert aan te smeren dat ze zelf niet snappen. Oude mensen worden snel in de zak gezet met een uitvaartverzekering of levensverzekering die niks opbrengt.

Niemand leest online mails vanuit de app, al hun processen zijn slecht op mekaar afgesteld.

Vroeger had je 1 bankier die wist wie je was, nu krijg je een secretaresse van opleiding die vermogensbeheerder is geworden voor de producten die ze van hogerhand door hun strot krijgen geduwd.

KBC is volledig tegen goud. Was 40 jaar klant maar krijg maagpijn en kiespijn van hun service en attitude.

Op achterbakse manier verschillende keren verkeerd behandeld. Had al jaren een slecht gevoel bij het bankieren met KBC, maar nu heb ik besloten mijn relatie met deze onbekwame mensen stop te zetten.

Waarschijnlijk leest er niemand deze commentaren bij KBC, ik zou zeggen DOE ZO VOORT en hopelijk staan jullie aandelen weer 5 euro. Ik kijk alvast uit naar revolutionaire nieuwe banken zoals Revolut die jullie de das zullen omdoen, blijf maar lekker arrogant verder doen!!


Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
2.0
Online banking  
 
2.0
Bankerke
 
1.0

22 June 2018


Opmerkingen
online chat bij de app en online banking werkt goed.
hopeloos verouderde bankautomaten
hopeloos verouderde kantoren, amper open zonder afspraak..
...en als je een afspraak maakt begint die meestal 10" te laat...
...en als die afspraak 10" te laat begint heb je al heel onvriendelijk personeel voor je neus
hopeloos verouderde bankfilosofie
alles kost geld, zelfs t.a.v. andere grootbanken duur , duur en nog eens duur.
app vertoont technische problemen

soit, jammer dat je minimum 1 ster moet geven dus.

Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
victorgeuens59
 
3.3

02 August 2016 (Bijgewerkt: 02 August 2016)


Opmerkingen
tot een jaar geleden ging alles prima.
Vanaf een jaar geleden miserie en nog eens miserie. Op mijn zestigste verjaardag wil ik stoppen met pensioensparen, dus twee maand voor mijn verjaardag gaan horen wat ik moet doen "niets" alles word automatisch op de spaarrekening gestort, niet dus, ik kan op TOUCH ook niet mijn maandelijkse bijdrage stop zetten. krijg dan 14 dagen voor mijn verjaardag een brief van KBC in de bus dat alles gaat berekend worden en alles word stop gezet, niet dus, want de 2de dag na de maand volgend op mijn verjaardag gaan horen(mijn vrouw)waar de centen blijven, daar kreeg zij te horen dat ik zelf moest komen tekenen voor stopzetting ????. Schoonvader overleden krijgt brief in de bus dat hij naar het kantoor moet komen om te tekenen voor erfenisregeling, pijnlijk hoor. Schoonmoeder moet nieuwe bankkaart dochter mocht na 2 dagen komen afhalen in kantoor,niet dus. Nu voor de 2 de maal gaan horen op 14 dagen, kaart lag daar maar zelfs niets laten weten via mail. we hadden een getekende volmacht van schoonmoeder bij maar kregen bankkaart niet mee, daar zei men aan het loket dat ze de kaart gingen opsturen, niet dus, 1 uur later telt niet zegt men, schoonmoeder moet zelf komen tekenen en kaart afhalen( mens heeft dementie en slaapt 20 uur per dag), , enz en enz...... Kantoor St-job Brugstraat. Iedereen heeft daar een andere versie, telkens nieuwe jonge medewerkers, vroeger waren het vaste mensen en wat meer ervaring.
Details beoordeling
Tarieven  
 
5.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
2.0
VictorB
 
9.3

26 August 2015 (Bijgewerkt: 26 August 2015)


Opmerkingen
Al klant van toen het nog Cera was.
Snelste verwerking in alles, zowel online overschrijven als geld storten aan automaat
De openingsuren van mijn kantoor zijn echt beperkt, enkel maar in de voormiddag wat nooit haalbaar is voor mij. Vroeger zowel voormiddag als in de namiddag openen, dit hebben ze langzamer aan beginnen afbouwen
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
9.0
Klantendienst  
 
10.0
Online banking  
 
10.0
redbulke
 
5.3

03 July 2015


Opmerkingen
Ben er gewoon klant met KBC Start2Save,wegens de hoge rente
In het kantoor hier in onze gemeente zitten er een paar van die omhooggevallen prutsers. Ze laten je eerst lang wachten om je dan te laten terugkeren op afspraak. Proberen je dan vanalles aan te smeren en als je niet intekent bekijken ze je met zo een air
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
6.0
haelewyn
 
3.8

16 May 2015


Opmerkingen
- Goede online banking , mooie interface doch links en rechts nog wat kinderziekten in het bankieren voor tablet.
- Start2Save heeft interessante rente.
Ik herinner me nog dat ik rond mijn 2Oste bij deze bank binnenstapte om een nalatenschap te regelen. De kantoordirecteur maakte me duidelijk dat ieder die niet bij Kredietbank klant was eigenlijk te dom was om nog los te lopen.
Ik herinner me dat mijn moeder me meermaals gevraagd heeft om problemen met haar bank (Kredietbank) te bekijken.
Huur van een kluisje dat werd opgezegd werd nog 2 jaar lang aangerekend. Een kasbon met coupons eraan werd verkeerd berekend en er werd te weinig uitbetaald. Een beleggingsformule die in wezen gebaseerd was op puur gokken maar niet op het spaardersprofiel van de klant (was toen nog geen sprake over) werd aangeraden aan mijn ouders. Na verloop van tijd hadden ze enkel hun kapitaal terug zonder intrest.
En nog meer van die dingen waaruit je zou kunnen opmaken dat die hoge eigendunk misplaatst was. Dat was toen. En dit is nu >

- Bankrekening (basis) van KBC die zogezegd gratis is, is eigenlijk maar gedeeltelijk gratis. Voor een aantal simpele dingen, bv afhalen van geld aan de automaat van een andere bank, moet je toch betalen.
Andere bankrekening is duur en niet concurrentieel met zichtrekeningen van andere banken.
Service is zo goed als dezelfde. De prijs is een stuk hoger. Wat heeft KBC toch geluk dat zoveel Vlamingen nooit bij
een andere bank gaan kijken maar alleen maar blijven bankieren bij de mastodont waar hun vader en hun moeder klant was.
- Andere spaarrekening dan Start2Save brengt slechts de belabberde intrest op van 0.2 procent. Je hebt dus alleen keuze uit een spaarrekening met goede intrest maar beperkt tot stortingen van maximum 500 euro per maand OF eentje waarop je mag storten wat je maar wil, maar dan aan een intrest bijna gelijk aan 0.
- De hoogmoed van vroeger komt nog af en toe nog even boven water. Een medewerker van de lokale KBC vond namelijk (bij een poging om een beleggingsproduct aan te smeren) dat de bank tijdens de bankencrisis bewezen heeft dat ze een goed beleid voert en er zonder kleerscheuren is uitgekomen. Maar was daar toch niet die miljardensteun van de staat, die weliswaar snel werd terugbetaald ?? Ze vinden zichzelf nog altijd beter omdat ze bij de bank van hier werken (niet iedereen waarschijnlijk).
Er werkt ook wel personeel die iets probeert op te lossen, wanneer nodig, ten voordele van de klant. En ze zijn nog met genoeg, al moet je voor alles wel een afspraak maken want alle 'verkopers' zijn constant bezet.
- Te veel ingesteld op het verkopen van andere producten die niet altijd interessant zijn voor de klant , doch wel voor de bank en voor het personeel van het lokale kantoor (premie , reisje, of andere incentive te verdienen bij het verkopen van een bepaald aantal beleggingen bv). Te veel mensen houden zich bezig met het verkopen van nieuwe producten. Te weinig met het helpen van bestaande klanten.
- Ik kreeg van deze bank telefoon (niet van het kantoor hier zelf) om een afspraak te maken in mijn gemeente. Zogezegd om mij beter te leren kennen en uiteraard ook beter te helpen. We weten allemaal dat ze je dan wat willen aansmeren. Als de vos de passie preekt, boer let op uw zakken (ganzen). Het wicht raasde maar door en ik kon er geen woord tussen krijgen tot ze zelfs al de datum en het uur had gezegd waarop ik werd verwacht. Ergerlijk en pretentieus vind ik dat.
Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik niet geinteresseerd ben in het afnemen van meer of andere producten van de bank, dat ze niet mijn hoofdbank zijn en dat ik vind dat ze genoeg van mij weten. Er moest niets aan toegevoegd worden.

Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
2.0
Klantendienst  
 
4.0
Online banking  
 
7.0
KBCiseenBank
 
2.8

10 April 2015


Opmerkingen
Save2 rek : geen positieve bemerkingen . Alleen negatieve ervaring. Manier om klant te winnen
Zowel de publieke info als de gegeven tel uitleg deelde mede dat er geen kosten zijn.
Toch werd na drie maanden reeds kost aangerekend van 4.25 € ???? Tenslotte verloor ik tov de intrest over deze periode.
Heb dan ook onmiddellijk rekening stopgezet.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
8.0
neirynck
 
8.8

08 April 2015


Opmerkingen
altijd correcte en uitgebreide info
tarieven voor spaarrekening te laag, en s2s zou geen te beperkt bedrag mogen zijn.Er zou ook moeten kunnen op gestort worden(met eventueel beperking bedrag)
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
9.0
Klantendienst  
 
9.0
Online banking  
 
10.0
Laenen
 
1.0

27 February 2015


Opmerkingen
Online banking goed,alleen de maandelijkse kosten van € 2,35 was niet meegedeeld tijdens het gesprek bij de bank
Zeer slechte sevice:weinig informatie ofwel informatie achterhouden.Ben al sinds mijn jeugd klant bij deze bank maar de laatste jaren heb ik mij dikwijls kwaad gemaakt over de manier hoe ze met hun klanten omgaan.Alleen klanten met een grote som geld zijn belangrijk bij deze bank,de andere probeert men letterlijk in het zak te zetten.Ik overweeg over te stappen naar een andere bank maar ben bang dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
pimpernol
 
5.0

31 October 2014


Opmerkingen
start2save en hun platform online banking is goed
Slechte intresten, spaar nog juist op start2save maar de rest allemaal naar me3direct en psa verstuurd!
Algemene kosten zijn duur bij KBC
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
6.0
Online banking  
 
8.0
geert1732
 
8.3

27 September 2014


Opmerkingen
Een interessante spaarrekening voor startende spaarders, die sparen op wat langere termijn. Geen kosten. Duidelijke informatie.
Onderhevig aan beperkingen. Beperkt tot één (wel aanpasbare) automatische betaalopdracht met maandelijks één bedrag van maximum 500 €.
Details beoordeling
Tarieven  
 
9.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
9.0
Kevva
 
5.0

12 June 2014


Opmerkingen
Start2Save is zowat het enige interessante product
De rente bij KBC is enorm laag
Details beoordeling
Tarieven  
 
3.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
6.0
Online banking  
 
4.0
vdm
 
7.5

15 May 2014


Opmerkingen
Zeer vriendelijk, van de grootbanken momenteel het beste tarief voor een spaarrekening (al is het wel beperkt door het maandelijkse maximum spaarbedrag)
Zoals bij alle banken is het altijd wat zoeken naar de beste rekeningen en opties (ze hebben natuurlijk liever dat je een zicht pakt met alles erop en eraan ipv de gratise), nog geen gratis zichtrekening beschikbaar bij KBC.
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
6.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
8.0
BELGIIVBETERIS
 
2.8

04 February 2014


Opmerkingen
-online bankieren is ok
-ondermaatse rentetarieven, ondanks de grote sier en luxe voor in de media te kunnen lopen
-veranderen van slag hun tarieven ook al loopt de campagne voor deze spaarrekening nog (dan zeggen ze iets van Nederlandse banken...)
-snelle rotatie directeurs / de rest van personeel ongeïnteresseerd
-personeel dat weet dat ze hun klanten in het zak zetten met sommige producten, maar ze toch moeten verkopen
-vroeger kende het personeel jou bij naam, nu moet je zelf aan de automaat geld afhalen (als deze werkt tenminste) terwijl zij zitten te wachten
-begoede klanten hebben een streep voor, ergens normaal maar toch voor een bank voor de gewone man ligt het er wel te dik op
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
3.0
Klantendienst  
 
2.0
Online banking  
 
5.0
silvio
 
4.8

04 December 2013


Opmerkingen
nog een geluk dat ze start2save hebben

maar daar kan je ook niet storten wat je wil
grootbank met grote winsten !!! kleine (winst) naar de klanten

zijn bij de eersten om de rente naar beneden te halen

staan helemaal beneden met hun rente




Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
4.0
Klantendienst  
 
7.0
Online banking  
 
7.0
Limey
 
8.3

29 November 2013


Opmerkingen
In het filiaal waar ik nu al 15 jaar klant ben is er een sterk wederzijds VERTROUWEN.
En de persoon, die mijn portefeuille beheert doet dat alsof het zijn eigen geld zou zijn.
IEDEREEN is uitermate hoffelijk, behulpzaam en vriendelijk!
P.s.: "lelie" beklaagt zich erover dat "Premium klanten" (250.000 €) geen rekenings-onkosten betalen. En beweert onterecht, dat volgens hem de "armere" klanten voor de "rijkere" betalen.
Dat is dus FOUT. Wat ikzelf als premium klant jaarlijks beleg of herbeleg brengt ook voor de bank wat extra geld op. O.a. door instap-en/of-uitstapkosten!
Ik erger me enkel aan de misbruiken van de privé-parking van mijn KBC-bank. En bij twee filialen in de nabije gemeenten is dat precies hetzelfde fenomeen. Maar dat ligt dus aan de asociale chauffeurs.
P.s.: "lelie" beklaagt zich erover dat "Premium klanten" (250.000 €) geen rekenings-onkosten betalen. En beweert onterecht, dat volgens hem de "armere" klanten voor de "rijkere" betalen.
Dat is dus FOUT. Wat ikzelf als premium klant jaarlijks beleg of herbeleg, brengt ook voor de bank wat extra geld op. O.a. door instap-en/of-uitstapkosten!
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
9.0
Online banking  
 
9.0
phineke17
 
6.3

02 March 2013


Opmerkingen
Online banking is ok :)
Goede service
Jammer dat die zichtrekening zo duur zijn!
Ik heb een jongerenrekening dus bij valt dit erg goed mee €5.
boven de 25 jaar is dit blijkbaar €24
Er zijn banken die een gratis zichtrekening geven!
Details beoordeling
Tarieven  
 
5.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
7.0
sveng
 
7.5

04 February 2013


Opmerkingen
Zeer goede en snelle service. Nog nooit problemen gehad.
Personeel is altijd vriendelijk en correct (ben reeds in meerdere kantoren geweest).
Zeer tevreden over spaarrekening Start 2 Save. Interessante rendement en activatie was zeer simpel.
Ze steunen regelmatig goede doelen en sponsoren veel evenementen (ook lokale). We hebben van KBC veel informatica materiaal gekregen voor ons studentenproject in Congo.
Kosten die aangerekend worden voor zicht- en spaar rekening. Je krijgt wel een goede service in de plaats.
Rendement op gewone spaarrekening.
Details beoordeling
Tarieven  
 
6.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
9.0
Online banking  
 
8.0
VERSAN
 
4.3

13 January 2013


Opmerkingen
geen
veel te lage rentes en slechte opvolging van uw beleggingsdossier
Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
5.0
Online banking  
 
5.0
lelie
 
2.3

23 December 2012 (Bijgewerkt: 25 December 2012)


Opmerkingen
moet heel diep nadenken hierover!!
Wat betalingen van rekeningen en kaarten betreft maakt KBC onderscheid tussen rijke en minder rijke klanten. Zij die minstens 250.000 euro bezitten zijn hun premiumklanten en krijgen alles gratis terwijl andere klanten voor hun rekeningen moeten betalen, de minder begoeden moeten dus opdraaien voor de rijkere. Men hanteerd daar dus het systeem van 'mensen in hokjes verdelen'
Als men dreigt uit de bank te zullen stappen als men iets aanrekent voor rekeningen of kaarten (bij veel banken is dit gewoon voor elke klant gratis) dan durft het personeel je een moeilijke klant en een zaag te noemen die steeds zeurt omdat hij alles gratis wilt.(beledigend tov klant) Bovendien is er om de zoveel tijd een wissel van kantoordirekteurs wat zeker niet bevorderend is voor samenwerking tussen klant en bank.
KBC is de slechtste ooit, het enige dat ze willen is je zoveel mogelijk doen kopen, en verkopen zodat zij geld binnenhalen en de klant geld verliest. Veel mensen die ik ken zeggen zelfs na 40j KBC klant te zijn,dat ze het voor bekeken houden. Even ook nog zeggen dat als je cera aandelen (vroegere naam van KBC) hebt deze door de bank bevroren werden, er werd geen interest uitbetaald en je kan ze tot op heden ook niet verhandelen, met welk recht kan een bank zoiets doen?? Bij klacht hierover zegt men dat ze alle aandeelhouders hiervan op de hoogte hebben gebracht wat niet waar is, ken heel wat mensen die van niets wisten en ook op internet lees je over de onwetendheid van de aandeelhouders.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
6.0
novachoek
 
2.8

24 November 2012


Opmerkingen
Prima online-banking platform.

Veel ATM's en agentschappen.
Onwaarschijnlijk dat zoveel mensen hier klant blijven. Zwakke producten en enorm hoge kosten voor alles. Daarnaast wordt er verkocht om te verkopen, helemaal niet in het kader van de klant. Aan ouderen van 80+ worden beleggingsproducten op 8 jaar verkocht.. wegblijven, en ver.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
8.0
marc timis
 
1.0

09 November 2012


Opmerkingen
geen
hier is het voorbeeld van de slechtste bank ooit!
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
HDC
 
1.8

28 October 2012


Opmerkingen
KBC ONLINEBANKING software heel gebruikersvriendelijk
KBC PERSONEEL KENT HUN KLANTEN NIET.
DUS SLECHTE KLANTENDIENST.
TARIEVEN TE DUUR -
GEEN INTERESSANTE SpaarBANK, omdat basisrente maar 0.75% is.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
4.0
Lukske
 
2.8

16 June 2010 (Bijgewerkt: 13 October 2012)


Opmerkingen
veel kantoren
Zeer dure bank, lage opbrengsten.
Slechte producten.
Een oudemannenbank in die zin dat ze graag klanten hebben die goedgelovig zijn.
Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
2.0
Klantendienst  
 
3.0
Online banking  
 
4.0
Bob51
 
2.8

09 January 2012 (Bijgewerkt: 09 January 2012)


Opmerkingen
Enkel KBC online is ok, de rest regel ik met mijn andere bank.
- dure bank
- onpersoonlijk, wegens de voortdurende personeelwissels (na 40 jaar klant: en hoe is uw naam mijnheer)
- zijn enkel geïnteresseerd om hun eigen producten te verkopen
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
3.0
Klantendienst  
 
2.0
Online banking  
 
5.0
ZEESTER2310
 
3.0

08 January 2012 (Bijgewerkt: 08 January 2012)


Opmerkingen
makelijk online banking
Pernoneel zeer opdringerig
Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
2.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
7.0
Jurgen Geldhof
 
3.8

04 January 2012


Opmerkingen
Kwaliteit van de dienstverlening staat of valt met de kantoordirecteur. Telkens er een wijziging is in die zin (en er zijn er nogal wat de laatste jaren) is het afwachten wat het zal worden.
Kwaliteit van de dienstverlening staat of valt met de kantoordirecteur. Telkens er een wijziging is in die zin (en er zijn er nogal wat de laatste jaren) is het afwachten wat het zal worden.
Als businessklant helpt het af en toe om eens te dreigen dat je zal vertrekken en dan kunnen ze plots wel iets meer doen :-)
Details beoordeling
Tarieven  
 
2.0
Transparantie  
 
3.0
Klantendienst  
 
5.0
Online banking  
 
5.0