Sparen bij Santander Consumer Bank

Wenst u te sparen bij Santander Consumer Bank?
Vergelijk hier alle spaarboekjes, met tarieven, promoties en voorwaarden. Alle spaarrekeningen van Santander Consumer Bank in een handig overzicht.

Overzicht spaarrekeningen bij Santander Consumer Bank

3 spaarrekeningen gevonden

Laatste verificatie : dinsdag 19 maart 2024

Meer info
Basisrente
Getrouwheid
3,00%
Totaal
Basisrente
Getrouwheid
2,85%
Totaal
Basisrente
Getrouwheid
1,85%
Totaal
Gelieve de juistheid van de rentestanden bij de betreffende instellingen te verifieren alvorens uw beslissing te nemen.

Ratings van Santander Consumer Bank

A2 / A-        Wat is dit?

BIC Code Santander Consumer Bank

Niet beschikbaar

Beoordelingen over sparen bijSantander Consumer Bank

Bent u tevreden over uw spaarbank? Deel uw ervaringen. Geef uw mening en schrijf zelf een review.
De andere spaarders (en wij ook!) zijn benieuwd naar uw mening.

Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 36 bezoeker(s)

Log in en schrijf beoordeling

Algemene beoordeling 
 
6.2
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
6.3
Klantendienst 
 
5.1
Productkennis 
 
5.4
joshuajungle
 
3.8

16 February 2024


Opmerkingen
hoge rente
steeds inlog problemen, kan niet niet van frans naar nederlands overschakelen en na 18h en in weekend niemand bereikbaar
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
albertine
 
10.0

02 February 2024


Opmerkingen
Een bank met vertrouwen, waar ge uw geld zonder zorgen kan plaatsen aan zeer mooie tarieven.
Ze doen telkens hun uiterste best om de hoogste rentes aan de klanten te gunnen.
Ik ben er al jaren een zeer tevreden klant, bedankt Santander Consumer Bank.
Geen enkele negatieve opmerking in al die jaren dat ik klant ben, bedankt.
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
10.0
Klantendienst  
 
10.0
Online banking  
 
10.0
Babette123
 
2.0

29 September 2023


Opmerkingen
Als ik de opmerkingen goed gelezen heb is het gemakkelijk om er geld te deponeren
maar niet mogelijk om het geld te recupereren?
Details beoordeling
Tarieven  
 
5.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
ThomasDP
 
7.5

21 August 2023


Opmerkingen
Hoge rentes zonder voorwaarden en geen maximum inleg van ocharme €500. Niet zoals medirect, ING, de POST. zoals sommigen hier beweren. Medirect haalt mensen over om voor hun te kiezen met hun hoge rentes. Ikzelf ben hier jaren geleden ook ingetrapt. Ze waren wel de eerste om hun rentes naar een minimum te trekken. Vertrouwen weg en komt nooit meer terug.
Voorlopig geen
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
6.0
Online banking  
 
8.0
jeanmarievyane
 
7.8

17 July 2023


Opmerkingen
voorlopig alles ok ! maar zit toch iets lager dan MEDIRECT
Was de hoogste rente tot 1 juli ll, maar werd nu ingehaald door MEDIRECT
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
9.0
Klantendienst  
 
5.0
Online banking  
 
9.0
pmari
 
10.0

30 June 2023


Opmerkingen
- pas een rekening geopend en verloep vlot (via itsme)
- klantendienst gebeld en reageerde zeer vlot. (sneller dan de BNP's, Belfiusen ed)
- goede rente vergeleken met de rest.
- nog geen tegengekomen
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
10.0
Klantendienst  
 
10.0
Online banking  
 
10.0
williamgiva
 
6.8

09 June 2023


Opmerkingen
STEEDS ALS IK WIL INLOGGEN EN HET IS AL ENKELE WEKEN GELDEN GERAAK IK NIET MEER BINNEN STEEDS HETZELFDE FOUT BIJ HET INLOGGEN NOCHTANS DOE IK ALLES GOED
PROBLEMEN BIJ HET WILLEN INLOGGEN
Details beoordeling
Tarieven  
 
9.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
2.0
asiakia
 
8.5

16 March 2023


Opmerkingen
Goede rentes en éénvoudige app!
Ik lees vaak kritiek dat je enkel vanaf een referentie zichtrekening kan storten en terugstorten maar dat is een gevolg van de regelgeving door de overheid ivm veiligheid.
Bij alle banken kan je uw spaargeld enkel bereiken via uw eigen (referentie) zichtrekening, zowel heen als terug!
Klantendienst laat soms wat op zich wachten maar uiteindelijk word je wel geholpen.
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
10.0
Klantendienst  
 
7.0
Online banking  
 
7.0
Slootje
 
5.3

02 March 2023


Opmerkingen
Tot nu toe geen slechte ervaring
Geen negatieve opmerking ,geen problemen.
Details beoordeling
Tarieven  
 
5.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
5.0
Online banking  
 
6.0
Momi
 
3.3

09 February 2023


Opmerkingen
- spaarrekening openen eind november 2021 verliep vlotjes
- centen op de spaarrekening zetten is peanuts
- on-line overzicht van de rekeningen is overzichtelijk
- maar .....
wij hebben 2 spaarrekeningen bij Santander, Vision en Vision +

... 10 januari 2023 wil ik spaarcenten overzetten van de spaarrekening naar de referterekening om een gezinsreis te boeken, ik klik alles mooi aan, krijg een sms code, vul die in en krijg een foutmelding : 'de authenticatiegegevens zijn onjuist' ... 3x geprobeerd alles juist gedaan, steeds foutmelding.

Ik meld dit 2x per e-mail (10 en 12 januari) aan Santander, geen reactie, op 16 januari gebeld met de helpdesk :
"kan u een screenshot doorsturen om te analyseren" .... ok, gedaan en ze hebben het ontvangen.

26 januari weer gebeld naar de helpdesk : "hoeveel tijd laat u tussen het ontvangen van de code en het invullen ervan ? " ... 20 seconden, is dat te lang ??? ..."kan u nog eens proberen mevrouw ?", "doet u eens met een andere browser", gebruik eens een ander toestel" ... niks !

via on-line formulier klacht ingediend, antwoord : we stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een oplossing te bieden ...

Maandag 30 januari, dinsdag 31 januari, woensdag 1 februari en donderdag 2 februari gebeld met de helpdesk ... steeds hetzelfde : "probeert u eens een andere browser", "doet u eens via een ander toestel", "mevrouw uw centen zijn niet geblokkeerd, uw rekeningen staan open" .... ondertussen zou de manager op de zaak gezet zijn ...

Donderdag 2 februari krijg ik een schrijven van Santander waarin mij vraagt om een screenshot door te sturen om te analyseren !!!!
ik heb dit reeds doorgestuurd op 16 januari .......!! terug een screenshot doorgestuurd en ze hebben het weer ontvangen ....

het is nu 8 februari 's avonds (we zijn 4 werkdagen verder) .... ik weet niet of ze mijn screenshot reeds geanalyseerd hebben .... MAAR mijn centen zijn NOG STEEDS onbereikbaar voor mij

Santander, door Spaargids.be uitgeroepen als de beste spaarbank van 2022, blinkt uit in klantonvriendelijkheid en amateuristisch gepruts !!

Ik vraag me af wanneer wij een reis zullen kunnen vastleggen, misschien een lening afsluiten bij Santander ???
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
3.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
Tissik9
 
8.8

05 February 2023


Opmerkingen
Ik vind het een heel goede bank omwille van de hoge intrestvoeten.
De website gaat vlot.
geen negatieve opmerkingen
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
9.0
Klantendienst  
 
7.0
Online banking  
 
9.0
Jocar
 
10.0

30 January 2023


Opmerkingen
Ik had niet verwacht dat ik dit zou schrijven maar als het goed is mag het ook gezegd en geschreven worden.
De beste momentele rente, vriendelijke professionele klantendienst en een eenvoudige overzichtelijke online banking site.
Gemakkelijk om klant te worden, een kind kan de was doen.
Vermits ik altijd op zoek ben naar de beste interesten heb ik wel wat negatieve ervaring bij andere banken, hier wordt het tegendeel bewezen dat het wel kan.
Toppie!
Niets! (vermits ik pas klant ben schrijf ik enkel over mijn ervaringen tot nu maar het vervolg ziet er in ieder geval hoopgevend uit).
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
10.0
Klantendienst  
 
10.0
Online banking  
 
10.0
Grump
 
4.3

26 May 2021 (Bijgewerkt: 26 May 2021)


Opmerkingen
Rente, of wat daar vandaag de dag voor moet doorgaan, is ok. Uitbetaling rente stipt.
Eind 2019 spaarrekening Vision+ geopend, op vijf dagen was deze klus geklaard. Van een Argenta zichtrekening, de referterekening, wat centen op deze spaarrekening overgeschreven.

Eind 2020 zichtrekening Argenta afgesloten en Keytrade zichtrekening (online banking) geopend. Nieuwe wagen gekocht en deel van de centen op Vision+ zouden gebruikt worden om auto te betalen. Onmogelijk om centen van Vision+ naar Keytrade over te schrijven, wegens online bank. Toegegeven, dit staat in de kleine lettertjes, maar wie leest die? Ik ook niet.

Dan maar terug zichtrekening bij Argenta geopend, als referterekening. Dit rekeningnummer gemeld bij Santander Consumer Bank en minimale storting van Argenta naar Vision+ uitgevoerd om referterekening te activeren.

De overgeschreven centen staan al twee werkdagen op de Vision+ rekening maar het rekeningnummer van de referterekening is nog steeds niet gewijzigd. Contact opnemen met Santander Consumer Bank zet geen zoden aan de dijk, men blijft eenzelfde verhaal vertellen over drie werkdagen voor iets wordt behandeld ... Pinksteren ... Kan dus niet beschikken over mijn spaargeld ...

Leuk is anders!
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
5.0
Klantendienst  
 
2.0
Online banking  
 
2.0
yezzer
 
4.8

28 January 2021


Opmerkingen
De rente spreekt aan.
Jammer dat er hier niet echt veel meer positief kan geschreven worden, want het contact met de klantendienst verloopt eigenlijk chaotisch. Maar, eenmaal dat achter de rug is, is de trein vertrokken. Hopelijk ontspoort hij niet...
Klantendienst werkt voor geen meter: op mails geen enkel antwoord gekregen. Telefonisch contact gehad in gebrekkig Nederlands. Er ontbreekt daar minstens iemand die Nederlandstalige klanten correct te woord kan staan. De procedure om een rekening te openen is verkapt verlopen: deels via de E-Id lezer en daarna opende blijkbaar een verscholen venster (dat ik niet opgemerkt heb) om de procedure verder te zetten. Na een tijdje was dit vervallen en kon ik niet anders dan geduldig wachten en een pdf binnenhalen en per post versturen. Positief punt: dat was na 3 dagen in orde. De toegang verloopt hier weliswaar (bij mij toch) niet via een app (dus op de pc), maar ik vind de online banking toch wel magertjes. Hoewel, als de intrest correct wordt berekend en uitgekeerd heb ik daar weinig problemen mee.
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
4.0
HOPI
 
3.0

20 October 2020


Opmerkingen
Mooie intrest op de markt (vanaf 01/11/2020)
VISION Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,15% 0,10%
Nieuwe voorwaarden 0,25% 0,10%
VISION+ Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,03% 0,47%
Nieuwe voorwaarden 0,05% 0,55%
Het duurt een eeuwigheid (ondertussen welgeteld 20 dagen!) om online een spaarrekening te kunnen openen. Helpdesk zo goed als onbereikbaar.
Zelf ben ik al 20 dagen zoet met het openen van een Vision+ rekening. Online ondertekenen lukte helemaal niet. Ik kreeg een foutmelding bij het intikken van een correct eid nummer via mij eiD kaartlezer. Uiteindelijk verstuurde ik ondertekende documenten omdat ik in mijn mailbox wel melding kreeg dat ik de docu ook kon versturen. Santander deed daar echter niets mee. Helpdesk die ik uiteindelijk wel eens te pakken kreeg diende de hoofdzetel te contacteren naar waar ik ondertekende documenten had gestuurd en kwam toch wel snel met update info. Na overschrijving van 1 euro (als test) op mijn nieuw verkregen spaarrekeningnummer kon ik de overschrijving na 4 dagen nog steeds niet zien op mijn spaarrekening die nog steeds niet zichtbaar was in mijn account. Na 20 dagen sta ik nog altijd nergens en is de helpdesk onbereikbaar voor bestaande cliënten en nieuwe cliënten. De lijn wordt telkens verbroken.
Details beoordeling
Tarieven  
 
6.0
Transparantie  
 
2.0
Klantendienst  
 
2.0
Online banking  
 
2.0
swa meeusen
 
3.3

22 January 2020


Opmerkingen
Een betere vergoeding nu op de markt.
Bij de inschrijving heeft men ofwel de keuze om dit te doen via elektronische weg en dan digitaal ondertekenen ofwel via een ingevuld document met de post, bij mij was het plots beiden (dat ze dan hun voorwaarden aanpassen). Dan doen we een storting om de spaarrekening te activeren, krijgen daarna een bevestigingsmail dat de rekening "geactiveerd" was en klaar voor gebruik, dan voeren we nog 2 betalingen uit. Na enkele dagen was het rekeningsaldo nog steeds ongewijzigd en konden we geen rekeningafschriften downloaden en printen omdat het rekeningsaldo nog op nul euro bleef staan.
Gebeld met hun klantendienst (mails worden niet beantwoord) en het is duidelijk dat het Nederlands niet hoog in het vaandel staat, maar Dhr Régis van Santanderbank heeft mij voortreffelijk geholpen en alles komt in orde.
Omdat alles "in orde was" heb ik een paar dagen later een 3de betaling uitgevoerd en ja je kan het raden technische problemen dus ik bel opnieuw op 22.01.2020 omstreeks 15u05 en krijg een mevrouw aan de lijn, die mij duidelijk fabeltjes aan het vertellen was (het zou de bank van onze tegenrekening zijn) toen ik protesteerde heeft zij de verbinding verbroken (Santanderbank kan dat controleren want de gesprekken worden opgenomen).
Opnieuw gebeld en opnieuw krijg ik Dhr Régis an d lijn, hij wist zelfs nog wie ik was en beloofde mij één en ander in orden te brengen en van zodra ik een bevestigingsmail ontvang zou het in orde moeten zijn.

Mijn ervaring met de klantendienst is 50% goed en 50% slecht (waarbij de vrouwelijke bediende ofwel niets wilde doen ofwel onbekwaam was om iets te doen), ik blijf nu met hoop achter dat het goed komt. Het Nederlands van de klantendienst is beduidend slecht te noemen. Wordt vervolgd....
Details beoordeling
Tarieven  
 
6.0
Transparantie  
 
3.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
3.0
Spirol
 
2.0

10 August 2019 (Bijgewerkt: 10 August 2019)


Opmerkingen
December 2018 spaarrekening geopend obv "het zijn de hoogste rentevoeten". Dat ging allemaal vlot, alles kon gewoon online en na het overschrijven van 1 euro was de rekening ook geactiveerd.
Ronduit verschrikkelijke bankinstelling.
Eenmaal alles geactiveerd was, vastgesteld dat de online omgeving weinig vertrouwen geeft, heel ouderwets en weinig gebruiksvriendelijk, dus besloten om er toch maar geen gebruik van te maken. Ook omdat meerdere mails naar de klantendienst ivm vragen over hun online omgeving en veiligheid daarvan gewoonweg niet beantwoord werden. De nodige formaliteiten uitgevoerd om alles op te zeggen. Dat kan dan plots weer niet online... Dus brief opsturen, en die komt gewoon retour terug. Dan nogmaals geprobeerd via klantendienst, nooit antwoord gekregen. Telefonisch contact genomen, en dan krijg je iemand aan de lijn die amper Nederlands spreekt, en dus ook niet begrijpt wat het probleem nu is. De persoon ging het intern bekijken en mij terugbellen als alles afgesloten was. Nooit nog iets van terug gehoord. Uiteindelijk klacht ingediend bij de privacy commissie binnen het kader van de GDPR wetgeving, en dat is intussen al ruim 6 maanden aan de gang. Ze bellen je dan op om te zeggen dat ze de klacht ontvangen hebben, maar dat ik gewoon dat formulier moet opsturen. Als je dan uitlegt dat het gewoon retour komt, en dat ze die foto's gewoon in het dossier kunnen raadplegen, snappen ze niet waarover het gaat.

Volledig af te raden, toch als je privacy en een normaal functionerende klantendienst belangrijk vindt.
Details beoordeling
Tarieven  
 
5.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
ZEN
 
6.5

29 April 2019 (Bijgewerkt: 30 April 2019)


Opmerkingen
Tarief
Klantendienst, ongelooflijk inefficiënt.
Sinds de overgang vorige maand ( maart ) naar nieuw inlog platform kan ik mijn rekening niet meer raadplegen maw kan ik niet meer aan mijn centen.
De dag voor ingebruikname van het nieuwe platform kon ik mijn rekening zonder problemen raadplegen. De volgende dag op het nieuwe platform en spijts dat dit op een heel simpele manier en met dezelfde gegevens moest gebeuren lukte dit niet meer . Ik kreeg steeds te zien dat één van de ingebrachte gegevens niet klopte ( was dus niet het geval ! )
We zijn ondertussen meer dan een maand en meer dan 10 telefoons/mails verder en kan nog steeds mijn rekening niet raadplegen. Sinds vorige week woensdag en na dreigen met test aankoop op de hoogte te brengen krijg ik zelfs geen enkele respons meer op mijn mails, bellen doe ik niet meer ze hebben mijn telefoon nr maar bellen niet terug.
Ik schets kort het verloop van de communicatie sinds 23/3. Mail waar ik geen antwoord op kreeg, belletje met helpdesk ....account is geblokkeerd, waarom..........geen antwoord maar men ging het in orde brengen, ik moest uurtje nadien maar eens terug proberen inloggen...........lukte niet na diverse mails belletjes en steeds zelfde verhaal iemand aan de lijn die me aanraadde om nieuw wachtwoord aan te vragen. Hier krijg je een veiligheidsvraag te beantwoorden. Wat is de naam van je eerste hond? Ok doe ik. Je krijgt een antwoordje te zien dat als de naam klopt je binnen de paar minuten een voorlopig wachtwoord ontvangt .................na drie dagen niets. Weerom via helpdesk diverse mails en telefoons deze procedure diverse malen doorlopen , steeds met hetzelfde resultaat. Ik krijg de vraag van de helpdesk of de naam van mijn hond wel correct is ( mijn potje kookt net niet over) .........Helpdesk wil nu nagaan of ik wel ben wie ik beweer te zijn en ik moet per kerende copy van voor en achterzijde van mijn identiteitskaart gedagtekend mailen + een aantal geheime vragen beantwoorden waaronder mijn rijksregisternummer ................dat staat nogthans duidelijk vermeld op de keerzijde van de identiteitskaart enfin.
Ik krijg s anderdaags mail dat de hond van mijn naam ....... is = de naam die ik al minstens 5 x gebruikte om een nieuw wachtwoord te bekomen maar die ik na een laatste poging vorige week woensdag nog altijd niet ontvangen. Zoals eerder gemeld in laatste mail vorige donderdag verwezen naar test aankoop.................krijg helemaal geen antwoord meer
PS t gaat niet om een rekening met 100 € op en k hoef niemand te vertellen dat zodra test aankoop de zaak in orde krijgt mijn centen naar een andere bank verhuizen
Aanvulling 1, 1 uur na verschijnen van deze comment werd ik gecontacteerd door het hoofd van de helpdesk afdeling. Dit gesprek bracht niet direct oplossing maar was wel constructief, probleem zou bij externe IT zitten en men beloofde oplossing maar kan een week duren. Ik hou jullie op de hoogte
Aanvulling 2, 1 dag na deze comment eind goed al goed. Opgelost, hiermee schuift de helpdesk toch een bank vooruit met speciale dank aan Monica en Dhr Julien Mertens hoofd helpdesk hij kwam zijn belofte meer dan correct na. Klantendienst en Online banking score in die optiek wat punten bij gegeven :-)
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
5.0
Online banking  
 
5.0
Seanmanon
 
8.8

25 March 2019


Opmerkingen
- Snelle registratie via eID
- Goeie rentes
- Geen lopende rekening , moet via een referente rekening gebeuren en niet van een online bank!
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
7.0
Online banking  
 
10.0
klaverenboer
 
2.5

25 January 2019


Opmerkingen
Goede rente
Klantendienst werkt niet. Sinds 3 januari contacteer ik hen via telefoon en berichten over onterechte afhouding van 15 % RV op de rente van december.
Men zou het uitzoeken en dan terugbellen maar men belt niet. Berichten geen reactie. Ingediende klacht geen reactie. Kortom geen oplossing, zelfs geen antwoord!
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
nico131
 
6.3

01 May 2017 (Bijgewerkt: 21 January 2019)


Opmerkingen
Ging vrij vlot om een rekening aan te maken, inlezen ID kaart, maar leest niet alles in.
U moet nog de een aantal vakken zelf in vullen.
Op 2 min een rekening aanmaken is wel wat overdreven, maar toch niet slecht gedaan
Geen gedoe met opsturen via de post. ( U kunt wel gratis opsturen via de post )

Wel opletten welke browser u gebruikt, werk soms niet voor het elektronische ondertekenen.
Andere browser gebruikt en dan ging het wel.

Helpdesk ook vrij snel, misschien om dat ik bij de eerste klanten was en ze nog niet veel te doen hadden :-)))
2 jaar later wel iets anders, zie hieronder

Dit moet ik wel herzien, na 2 jaar klant, zo lang u de helpdesk niet nodig heb, alles ok
Maar spijtig werkt de helpdesk nu voor mij niet meer.
Op mail geen antwoord, dan maar bellen, mail opsturen aub, weer geen antwoord op probleem.
Reeds meer dan 10 dagen.

Vrees dat ik de bank ga verlaten, misschien goede intrest, maar als de helpdesk niet werk ????
Hoop dat ze dit lezen en er iets aan doen, want dit is niet klantvriendelijk.

Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
3.0
Online banking  
 
5.0
CVA
 
8.5

23 November 2018


Opmerkingen
uitstekende rentes
zeer snelle inschrijving via eID
gemakkelijk te gebruiken online platform
zeer vriendelijke klantendienst
Support kan wat duren , maar komt uiteindelijk goed.

Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
8.0
HJG6500
 
2.8

17 November 2018


Opmerkingen
Tarieven, maar geen gebruik kunnen van maken: zie negatieve opmerking
In mijn online-inschrijving zat een fout (verkeerde referterekening). Ik heb dit willen rechtzetten, volgens de telefonisch ontvangen instructies: eerste maal niet gelukt, tweede maal niet gelukt, derde maal de hoop opgegeven.
Opgestuurde e-mails vinden ze daar niet terug.
Details beoordeling
Tarieven  
 
7.0
Transparantie  
 
2.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
fonsDEmixer
 
10.0

02 November 2018


Opmerkingen
Goede rente
nog geen gevonden
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
10.0
Klantendienst  
 
10.0
Online banking  
 
10.0
Ducaluk
 
6.8

23 August 2018 (Bijgewerkt: 23 August 2018)


Opmerkingen
De rentes zijn best goed
Support antwoord snel op antwoord
Eenvoudig online platform
Niet volledig online, gsm nummer voor sms notificaties nodig om handelingen uit te voeren.
Geen klant meer door bovenstaand probleem.

Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
7.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
2.0
Guntherv
 
1.0

30 July 2018 (Bijgewerkt: 30 July 2018)


Opmerkingen
Goede rente
Zeer omslachtig.
Gebrekkig Nederlands
Drie keer kopie id kaart moeten opsturen
Twee keer aansluitingsdocument moeten opsturen
Overschrijving geweigerd moet van 1 rekeninghouder zijn.
Wat een archaïsche procedure om geld te storten , wat zal dat geven als je geld wil opnemen . Ik heb er geen vertrouwen meer in en laat het voor wat het is.
Details beoordeling
Tarieven  
 
1.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
1.0
Johnn
 
8.8

22 April 2018


Opmerkingen
- Heel makkelijk online te openen (met id-lezer)
- Nog een redelijke rente
- Geen beheerskosten
- Nog niet gevonden
Details beoordeling
Tarieven  
 
9.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
10.0
Inbrecibel
 
8.8

05 April 2018


Opmerkingen
Een spaarrekening zonder limiet op deposito's +++.
Vlotte en gemakkelijke inschrijving .
beperkte aanbod aan producten
Details beoordeling
Tarieven  
 
10.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
7.0
Online banking  
 
10.0
inhibitor181
 
8.0

03 April 2018 (Bijgewerkt: 03 April 2018)


Opmerkingen
beste voorwaarden
eenvoudig aanvraagproces
geen tot op heden
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
8.0
Klantendienst  
 
8.0
Online banking  
 
8.0
matenet
 
3.3

28 March 2018


Opmerkingen
Eenvoudige site, overzichtelijk
- Volstrekt klantonvriendelijk: INKOMENDE overschrijving werd geweigerd en teruggestort (afkomstig van de referentierekening!- omdat de gebruikte 'naam begunstigde' niet overeenkwam met de begunstigde van de rekening. Ik gebruik voor naam begunstigde altijd informatieve namen, in dit geval Santander vision, zo hebbwe we ook "school" en "creche" en "watergroep" etc.
Details beoordeling
Tarieven  
 
8.0
Transparantie  
 
1.0
Klantendienst  
 
1.0
Online banking  
 
3.0

Belgische spaarrekeningen : we vergelijken deze aanbieders