Laatste reviews

4943 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 ... » 
Sortering 
 
Argenta in 2000 Antwerpen (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 19, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.5
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
9.0
Productkennis 
 
9.0
Meteen het beste aanbod gekregen zonder onderhandelingen.
Geen onderhandeling mogelijk.
Beoordeeld door guest     Januari 19, 2018
Algemene beoordeling 
 
9.0
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
Goed ontvangen, zeer uitgebreide uitleg!
Dossier beheer is wat aan de trage kant
Beoordeeld door guest     Januari 18, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.5
Tarieven 
 
9.0
Transparantie 
 
7.0
Klantendienst 
 
9.0
Productkennis 
 
9.0
Vlot contact
Goede opvolging
Vriendelijke persoon
DVV in 2320 Hoogstraten (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door joe_piler     Januari 18, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.3
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
9.0
Productkennis 
 
8.0
Snel, behulpzaam, flexibel.
KBC in 1785 Merchtem (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 18, 2018
Algemene beoordeling 
 
10.0
Tarieven 
 
10.0
Transparantie 
 
10.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
Na 2 weken onderhandelen en overal offertes vragen toch deze mooie rente gekregen
Axa Bank in 2550 Kontich (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 18, 2018
Algemene beoordeling 
 
10.0
Tarieven 
 
10.0
Transparantie 
 
10.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
Heel goed begeleid geweest bij het aangaan van een lening! echte aanrader
Beoordeeld door guest     Januari 17, 2018
Algemene beoordeling 
 
5.0
Tarieven 
 
2.0
Transparantie 
 
3.0
Klantendienst 
 
7.0
Productkennis 
 
8.0
Zeer flexibel voor een afspraak. Kon van thuis uit via online chat
Als bestaande klant geen competitief voorstel gekregen.

Wetende dat vertrekken naar een andere bank zeer veel geld kost, doe ik alsnog meer profijt dan te blijven
KBC in 9080 Lochristi (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 17, 2018
Algemene beoordeling 
 
7.8
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
7.0
Klantendienst 
 
8.0
Productkennis 
 
8.0
Zeer vlot
KBC in 2500 Lier (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 17, 2018
Algemene beoordeling 
 
3.3
Tarieven 
 
4.0
Transparantie 
 
3.0
Klantendienst 
 
3.0
Productkennis 
 
3.0
Alles werd digitaal doorgestuurd .
Na vele jaren trouwe klant uiteindelijke toch niet zo'n goede rentevoet gekregen . Dossierskosten , wederbelegingsvergoeding moeten betalen , een hap van je rekening . Duur bank .
KBC in 2200 Herentals (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 16, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.5
Tarieven 
 
7.0
Transparantie 
 
9.0
Klantendienst 
 
9.0
Productkennis 
 
9.0
- transparante communicatie
- vlotte afhandeling
- 500€ dossierkosten
Belfius Bank in 2400 Mol (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 16, 2018
Algemene beoordeling 
 
6.8
Tarieven 
 
7.0
Transparantie 
 
6.0
Klantendienst 
 
7.0
Productkennis 
 
7.0
Gaven duidelijke uitleg, deden hun best om een goed tegenvoorstel te doen
KBC in 9000 Gent (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 15, 2018
Algemene beoordeling 
 
9.3
Tarieven 
 
9.0
Transparantie 
 
9.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
9.0
Zeer professioneel en op zoek naar creatieve oplossingen
Beoordeeld door BeytoMushi     Januari 15, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.5
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
9.0
Productkennis 
 
9.0
Behulpzaam, opzoekend naar verschillende mogelijkheden, informatief, veel tip&tricks voor toekomstige bouwproject uit eigen kennis en ervaring.
Fintro in 3300 Tienen (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door joerisamyn     Januari 14, 2018
Algemene beoordeling 
 
9.8
Tarieven 
 
9.0
Transparantie 
 
10.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
- transparant
- keuze brandverzekering
- lage SSV
Beoordeeld door guest     Januari 14, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.0
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
8.0
Productkennis 
 
8.0
Veel op afstand kunnen regelen. Direct aanvraag gedaan op hoofdkantoor voor beste tarief.
Spaarrekening: beoordeling van spaarbanken
Beoordeeld door FrankV     Januari 13, 2018
Algemene beoordeling 
 
3.8
Tarieven 
 
2.0
Transparantie 
 
2.0
Klantendienst 
 
2.0
Online banking 
 
9.0
Bankverrichtingen doen is eenvoudig
Keytrade Bank ontvangt via retrocessies (die de klant dus indirect betaalt) ongeveer 0,7% per jaar van de inventariswaarde van de beleggingsfondsen die een klant bij Keytrade Bank in portefeuille heeft. Wie bijvoorbeeld 200.000€ fondsen heeft (niet overdreven voor een persoon van middelbare leeftijd die spaart voor het pensioen) is dit 28.000€ over 20 jaar. Als Marc Coucke één van zijn miljarden zou beleggen bij Keytrade Bank, kost hem dat 140 miljoen € over 20 jaar, zonder dat Keytrade Bank daar iets hoeft voor te doen.
Hier staat geen enkele service tegenover: Keytrade Bank heeft hier ongeveer evenveel werk mee als voor aandelen, en levert bovendien een barslechte service:
- ik moet zelf controleren of ik dividenden goed ontvang. Dit staat niet expliciet in de algemene voorwaarden, alleen algemeen als: "de klant moet zelf zijn portefeuille beheren". Ik ben benieuwd hoeveel klanten er zich van bewust zijn dat ze zelf moeten opzoeken welke dividenden ze wanneer zouden moeten ontvangen, en desgevallend Keytrade Bank informeren dat ze een dividend niet ontvangen hebben.
- fondsen blijken plots niet meer te verkopen via website. De klant moet dit zelf ondervinden op het moment dat hij een fonds wil verkopen.
- na de fusie van Keytrade Bank met Fortuneo: 15 van mijn 18 fondsen waren niet meer verkoopbaar via de website. Ondanks de voor-aankondiging van de fusie: dit was in het belang van de klant want de service zou nog beter worden
- arrogante en denigrerende antwoorden van hun juridische dienst. Hun antwoord op mijn klacht dat plots mijn ex-Fortuneo fondsen niet meer via de website verkocht konden worden (ik citeer letterlijk hun volledige antwoord): "Keytrade Bank heeft een basisaanbod van 500 fondsen. We hebben geen kennis van een regel die de bank zou verplichten om alle fondsen aan te bieden van alle fondsenbeheerders. Welke fondsen wij aanbieden is een commerciële beslissing van Keytrade Bank.”
- Pas na een klacht van mij (7 maanden na de fusie tussen Keytrade Bank en Fortuneo), krijg je nu bij de poging tot verkoop van zo een fonds een mededeling dat je de klantendienst moet contacteren. Daarvoor kreeg je gewoon een technische code. Je moest zelf maar raden wat er aan de hand was.
- Keytrade Bank zegt in dit geval dat je dus de klantendienst moet contacteren om een fonds te verkopen, via een bericht of telefonisch. In een bepaald geval had ik 2 extra berichten nodig en heb ik uiteindelijk moeten bellen om het fonds in 5 werkdagen te verkopen.
- foute informatie van juridische dienst. Voorbeeld een paar jaar geleden toen ze plots geen grafieken meer toonden omdat het zogezegd wettelijk niet meer mocht. Ik heb het geverifieerd bij de FSMA die Keytrade Bank volledig ongelijk gaf.
- Mijn klacht tegen een jurist van Keytrade Bank (bijvoorbeeld in verband met bovenstaande punt) werd door de jurist in kwestie zelf behandeld. Hij kwam uiteraard tot de conclusie dat hij geen fout had gemaakt. Ook al had ik hem al geïnformeerd dat de FSMA hem ongelijk had gegeven.
KBC in 9240 Zele (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door anthuenis     Januari 13, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.8
Tarieven 
 
9.0
Transparantie 
 
6.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
Gewerkt met KBC Live, een dienst waarbij alles van thuis uit kan geregeld worden. Iedereen was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.
KBC in 3570 Alken (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 12, 2018
Algemene beoordeling 
 
8.0
Tarieven 
 
5.0
Transparantie 
 
8.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
9.0
zeer meedenkend personeel, uitvoerige uitleg
Fintro in 8500 Kortrijk (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door guest     Januari 11, 2018
Algemene beoordeling 
 
9.0
Tarieven 
 
8.0
Transparantie 
 
10.0
Klantendienst 
 
8.0
Productkennis 
 
10.0
vrijheid om zelf SSV en BV te kunnen kiezen was doorslaggevend
Keytrade Bank in (WOONLENINGEN)
Beoordeeld door cissep     Januari 11, 2018
Algemene beoordeling 
 
10.0
Tarieven 
 
10.0
Transparantie 
 
10.0
Klantendienst 
 
10.0
Productkennis 
 
10.0
Snelle reactie en afhandeling dossier (via internet)
4943 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 ... »